Батик өнерінде табиғат көрінісін бейнелеу

Скачать

Секциясы: Бейнелеу өнері және ән - күй
Ғылыми жоба тақырыбы: Батик өнеріндегі табиғат көрінісін бейнелеу

Жоспар
І. Кіріспе............................................................................................................. 3
ІІ. Негізгі бөлім................................................................................................. 4
2. 1 Бейнелеу өнері. Батик. Батиктің шығу тарихы......................................... 4
2. 2 Қазақстандағы батик өнері.......................................................................... 7
2. 3 Батикпен сурет салу әдістері, түрлері........................................................ 8
ІІІ. Машықтану бөлімі................................................................................... 11
3. 1 Қазақстан табиғаты. Батик өнерінде табиғат көрінісін бейнелеу.......... 11
IV. Қорытынды............................................................................................... 13
V. Пайдаланған әдебиеттер тізімі................................................................ 14
Аннотация......................................................................................................... 15

І. Кіріспе
Зерттеудің өзектілігі: Қазіргі дамып жатқан әлемде батик өнері де өз орнын тапты.
Зерттеудің мақсаты: Батик техникасы жайлы ақпарат беріп, табиғат көрінісін бейнелеу.
Міндеттері: Батик техникасының қызықты - қызықты жерлеріне назарларын аудару.
Зерттеу әдістері: зерттеу, қолдану.
Зерттеу жұмысының құрылымы: Ғылыми жұмыс 5 бөлімнен тұрады. Олар: кіріспе, негізгі бөлім, машықтану бөлімі, қорытынды және пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады. Негізгі бөлімде батик өнерінің тарихы, түрлері, әдістері туралы айтылса, машықтану бөлімінде батик техникасын қолданып, суреттің салыну барысы жазылған.

ІІ. Негізгі бөлім
2. 1 Бейнелеу өнері. Батик. Батиктің шығу тарихы.
Бейнелеу өнері (ағылш. visual arts) – дүниені көзбен көріп, түйсіну негізінде бейнелейтін пластикалық өнердің бір саласы. Оған: графика, мүсіндеме, сән және қолданбалы өнер жатады.
Батик өнері өте ертеде дамыған. Индонезияның Ява аралында алғаш рет дүниеге келді. Алғашқы маталардың өндірісіне дейін малайзиялықтар заттарын алып келіп аралда, ағаштың қабығына, өрнектерді жабайы аралардың балқытылған балауызы арқасында, өсімдік бояғыш заттармен қалған орындарды содан соң бояп отырған. Маталар пайда болған соң бұл әдістің негізі – балқытылған балауызбен сурет түсіру – сол жұмыстың сәндеуге де қолдана бастады. Матаға жағылған балауыз бояу түстерін өткізбейді яғни механикалық түрде резерв жасайды. Содан соң матаға түрлі түсті бояуды жаға беруге болады. Балауыздың осы бір қасиеті арқасында – ежелгі әдістердің бірі матаны әрлеудің негізі қаланды. Ежелгі матаны әрлеудің әдісінің тәсілі – Батик. Батик сөзі Яван тілінен аударғанда ыстық балауызбен сурет салу деген мағынаны білдіреді. Осы сөздің арқасында ыстық батик техникасының атауы шығады.
Батик ( Индонез әріптерінен " маталарға тамшы ") – матада жасалатын ерекше техника (сонымен қатар қолымен сәнденген матаның өзін де батик деп атайды). Орындалу техникасы сурет үйлестіруінде негізі салынған.
Батик Индонезия халықтарында баяғыдан белгілі (әсіресе Ява аралында, біздің I ғасырда.), Индияда, содан соң Шумермен ертедегіде, Жапонияда, Перуде, Батыстағы және Орталық Африкада, және кешірек (XVIII ғ)- Европада, Ресейде 1930 жылдарға қарай көрінді.
Өз уақыты бойынша батик пайда болуы мен дамуы, әртүрлі елдермен саяхатта және суретшіден суретшіге ұрпақтан ұрпаққа көшіп акварель, пастельді, графиканы, витражды, бейнелеу өнерінің көптеген қабілеттерін өзіне сіңіріп алды. Артынан және дамудың таяқ бар, әртүрлі елдермен саяхаттай және сүретшіге сүретшіден, ұрпаққа ұрпақтан кешіп өте, сорып алды өзіңді көптеген бейнелеу өнерлердің - акварелі көркем қабылдаулары, пастельдің, графиктар, витражды, Бүгінгі дәстүрлі классикалық батиктің маңызы оңайлатылған өрнектің арнайы құралдарының әр алуандығының арқасында, қолы жеңілдеп, тіпті киім әртүрлі бөлшектерді, ішкі көрініс заттарын тіркеп жазуды рұқсат етіп жатыр.

Батик әр түрлі елдерде бірсыпыра айырмалық ерекшеліктері болып жатыр. Мысалы, Индонезияда Батиктің негізі - индиго тонның - көк, қызыл қоңыр және піл сүйек түстің барлық реңдері индонезиялық дәстүрлі ою символдары мағынасы әр түрлі және жиі символикалық мағынаға ие, суреттерді және касталық бұйымдарды өздері анықтады сонымен қатар: патшалық және корольдық оюларды қайта қайталауға ешкімнің құқықтары болмады. Ява аралында әлі күнге дейін ескілікті дәстүрлерді көзінің қарашығындай сақтап жатыр, осы күнге дейін балауыздың ежелгі формалары сақталған. Резервтің бұл жердегі қызметі арнайы салынған паста бамбуктік шыбықтың арқасында жағады. Матаның тек қана қолдан жасалғанын алады, бояу жергілікті өсімдік түбірінен әзірленіп алынады. Осы жолмен бояу тәсілі - өте ұзақ уақытты және көп еңбекті қажет етеді.

Қостанай қаласы Ғ. Қайырбеков атындағы № 9орта мектебі
Ғылыми жұмыс авторы: Өтегенов Ералы Амангелдіұлы
Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебінің
3 Ә сынып оқушысы
Жоба жетекшісі: Атшыбаева Аягөз Шалқарқызы
Ғ. Қайырбеков атындағы №9 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі

Батик өнеріндегі табиғат көрінісін бейнелеу. жүктеу


Скачать


zharar.kz