Тақырыбы: Балабақша.
Ортаңғы топ балаларына арналған ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық карта
Білім беру саласы: Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Қазақ тілі.
Мақсаты: өткен жылғы сөздерді еске түсіру, жаңа сөздер үйрету; қазақ тіліне тән дыбыстарды (і, ө) дұрыс айтуға жаттықтыру; тіл үйренуге деген қызығушылықтарын ояту. Қолданылатын көрнекілік құралдар: балабақша суреті (1 - кес - те), үлестірмелі суреттер (есік, терезе, кілем, төсек, үстел, орындық).
Қажетті құрал - жабдықтар: интерактивті тақта, түрлі түсті қарындаш.
Сөздік жұмыс: есік, терезе, кілем, төсек.
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңберіне дөңгелене тұру.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым, Жарқыраған күнге!
- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Интерактивті тақтада балабақша суреті көрсетіледі.
- Балалар қайда келді? Тақтадағы суретке көңіл аударады.
- Балалар қайда?
- Топта не бар?
Жаңа сөздермен таныстыру (жұмыс дәптеріндегі суреттер арқылы).
- Мынау - есік.
І - і - і - ік - ік - міне, есік.
Мынау - ееік.
- Мынау не?
- Мынау - терезе, те - ре - зе.
- Мынау - кілем, кі - лем. І - і - кі - кі - кі - лем. Әдемі кілем. Үлкен кілем.
- Мынау - төсек. Ө - ө - өс - өс - төс - төс - төсек.
Сергіту сәті өткізу.
Отырамыз!
Тұрамыз!
Бір, екі, үш.
Біз жинаймыз күш! (2 - 3 рет қайталату).
Дұрыс қайтала, көрсет дидактикалық ойыны. Үлестірмелі қима суреттер - мен жұмыс жүргізіледі.
Сақ бол дидактикалық ойыны.
Жұмыс дәптеріндегі Біздің балабақшамыз өлеңін оқып, мазмұнын түсіндіреді. Кейбір сөздерді балаларға бірнеше рет қайталатады.
Жұмыс дәптеріндегі кілемді (түскиізді) бояту.
Рефлексиялық - түзетушілік
Балалар қайда барады? Қандай сөз үйрендің? Кілем қандай?
Күтілетін нәтиже:
төсек, кілем, есік, терезе сөздерін білу;
казак тіліне тән дыбыстарды, сөздерді дұрыс айтуды игеру; сөздерді түсініп, саналы түрде есте сақтау дағдысын меңгеру керек.
Балабақша. жүктеу