Қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ: Жемістер мен көкөністер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т3. Хабарламаны тыңдау жəне мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сəйкес иллюстрация заттық сурет сызба таңдау;
Ж4. Берілген суретке (зат) қатысты сипаттау сөздерін жазу;
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:
Бейне жазба бойынша хабарламаның мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сәйкес затты таңдайды; Берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазады; Жемістер мен көкөністерді ажыратады. Дауысты дыбыстарды ажыратып жазады. Сөйлем мен сөз тіркестерін құрастырады. Жемістер мен көкөністерді салыстырады;
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Алма, алмұрт, жүзім, сәбіз, картоп, өрік, бұрыш, қызыл, дәмді, сары, жұмсақ, жасыл, пайдалы, тәтті, ащы, дәмді, қышқыл....
Дискрипторлар
1. Бейне жазбадағы хабарлама мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.
2. Берілген тапсырма бойынша сәйкес суретті таңдайды.
3. Жемістер мен көкөністерге сипаттама береді, салыстырады.
4. Жемістер мен көкөністерді ажыратады.
5. Дауысты дыбыстарды ажыратады.
6. Сөз тіркесін, сөйлем құрастырады.
Алдыңғы оқу
Қызығушылықты ояту 3 минут
Таныстырылым
Суретте не көрсетілген?
Бүгінгі сабақ не туралы деп ойлайсыңдар?
Сабақтың тақырыбы анықталады.
Мақсаты хабарланады.
Сабақтың басы 10 минут
Мағынаны тану. Бейне жазба.
1 - тапсырма С
Бейне жазба бойынша
қойылған сұрақтарға жауап береді. (барлық оқушылар)
Жемістерге не жатады?
Көкөністерге не жатады?
Алма қандай?
Алмұрт қандай?
Жүзім қандай?
Сәбіз қандай?
Жемістер мен көкөністердің қандай пайдасы бар?
Жемістер мен көкөністерге сипаттама беріп жаз. (барлық оқушылар)
Алма - қызыл, дәмді.
Алмұрт - жасыл, жұмсақ.
Картоп - қоңыр, дәмді
Сәбіз - сарғыш, қатты
Сабақтың ортасы 5 минут
2 - тапсырма Ж
Сәйкесін тап (барлық оқушылар)
Риддер қаласы
"№ 17 орта мектебі"КММ
Мұғалімнің аты – жөні: Ерғасымова А. Т.
Жемістер мен көкөністер. жүктеу