Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Ақылды лақ
Мақсаты: ертегінің мазмұнын зейін қойып тыңдауға үйрету, балалардың сөздік қорын молайту. Үй жануарлары туралы білімдерін толықтыру. Көркем әдеби тілде сөйлеуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: ертегі желісі бойынша саусақ театры, қора макеті, тал, үй жануарларының суреті, үнтаспадағы дауыстары, үлестірмелі
материалдар, дидактикалық кітапша.
Сөздік жұмыс: ақылды лақ,
Билингвальді компонент: лақ – козлёнок
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері
Төрт түлік жыры
Шөре - шөре, шөлдедің бе, лағым,
Сонша неге елеңдейді, құлағың?
Қойшы, лағым, әлде қарның ашты ма,
Сен жыласаң, менің келер жылағым.
Кіріспе әңгіме
Балалар, өлең не туралы?
Лақ қандай жануар?
Неге үй жануары деп атаймыз?
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Жарайсыңдар, балалар! Үй жануарларына тағы қандай жануарлар жатады?
Ал, сендер олардың төлдерін танисыңдар ма?
1 - тапсырма. Адасқан төлдерді тап ойыны
Дидактикалық кітапшадағы үй жануарларына қыстырғыш арқылы төлдерін қосады. Төлдердің аттарын атайды.
Жарайсыңдар! Ендеше, балалар, бүгін төлдер туралы Ақылды лақ ертегісін айтып беремін.
Ақылды лақ ертегісін саусақ театры арқылы тамашалату.
Сергіту сәті
Қошақаны қойдың,
Қайда қалып қойдың.
Бұлтиып тұр бүйірің,
Қай өрістен тойдың.
Секең - секең, ей лақ,
Жүрмін саған кейіп - ақ.
Тыным тапсаң болмай ма,
Секірмей - ақ кей уақ?
Тапсырмалар орындату арқылы ертегінің мазмұны не жайлы екенін білу.
2 - тапсырма. Ертегі кейіпкерлерін тап
Балалар, алдарыңдағы қораптағы жануарлардың арасынан ертегі кейіпкерлерін тауып алыңдар!
3 - тапсырма.
Жағымды кейіпкер мен жағымсыз кейіпкер
Балалар, енді кейіпкерлердің арасынан жағымды кейіпкер жақсысын, жағымсыз кейіпкер жаманын тауып, екіге бөліп, арнайы белгісі бар параққа жапсырамыз. Және оларды жағымсыз және жағымды деп неге бөлгендерін әңгімелеп, айтып беріңдер.
Ақылды лақ. жүктеу