А.М.Горький Воробьишко
Мақсаты
1. Горькийдің өмір жолы мен Воробьишко ертегісін оқыта отырып бала торғайдың өмірге деген ұмтылысы туралы мағлұмат беру.
2. Мысалды оқи отырып, ата - ананың балаға деген сүйіспеншілігі шексіз
екендігін ұғындыру.
3. Жазушының әңгімесінде қолданылған айшықты, бейнелі сөздер арқылы (очень черна, чем хвалятся, дитя, упадёшь, должность, иди дальше) оқушылардың тілдік қорларын молайту.
Нәтижесі:
1. Горькийдің өмір жолы мен Воробьишко ертегісін оқыта отырып бала торғайдың өмірге деген ұмтылысы туралы мағлұмат алады.
2. Мысалды оқи отырып, ата - ананың балаға сүйіспеншілігі шексіз екендігін ұғындыру.
3. Жазушының әңгімесінде қолданылған айшықты, бейнелі сөздер арқылы (очень черна, чем хвалятся, дитя, упадёшь, должность, иди дальше) оқушылардың сөздік, тілдік қорлары молаяды.
I. Ұйымдастыру:
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.
2. Сынып оқушыларын үй, дала құстарының суреттері бойынша екі топқа бөлу.
Миға шабуыл: Жұмбақ шешу.
Я весь день ловлю жуков,
Ем букашек, червяков.
Зимовать не улетаю,
Под корзином обитаю
Прыг - скок! Не робей!
Я бывалый... (Воробей).
II. Жаңа сабақ. Түсіндірмелі тапсырма.
Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Топтық жұмыс: Оқушыларға ертегіні екі топқа бөліп беремін.
Екі жұлдыз бір тілек арқылы бойынша бағалау
Сөздер банкісі
2 тапсырма. От глаголов образуйте новые слова с суффиксом – ну (ть), выделите корни: махать -..., чирикать -..., глотать -..., качать -....
Сергіту сәтін жасату
Топтық жұмыс. Ашық сұрақтар қою.
1. Каким вы представляете Пудика в начале текста?
2. Что случилось с Пудиком, когда он пел свою песенку?
3. Как воробьиха - мать защищала своего сына?
4. Чему учит эта сказка?
Басбармақ арқылы бағалау.
Топтық жұмыс: Ассосация. Екі топқа Ана сөзіне ассосация жасату.
Ұш шапалақ арқылы бағалау
4. Жадыны дамытуға арналған ойын. Сөздікпен жұмыс. очень черна, чем хвалятся, дитя, упадёшь, должность, иди дальше
Смайликтер арқылы бағалау