Сабақтың тақырыбы: Балдырлардың бөлімдері. Біржасушалы, көпжасушалы балдырлардың жалпы сипаттамасы. (6 сынып)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Көпжасушалы балдырлардың құрлысы, көбеюі және біржасушалы балдырлардан айырмашылығы туралы білімді қалыптастыру;
Дамытушылық: зертханалық жұмыстар орындау арқылы (ылғал препараттар пайдалана отырып) көпжасушалы балдырлардың құрылысына қорытынды жасауды дамыту:
Тәрбиелігі: табиғатты қорғауды үйрете отырып экологиялық тәрбие беру.
Сабақ типі: жаңа білімді қалыптастыру.
Сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер: Баяндама, әңгімелесу,
сұрақ – жауап.
Көрнекілігі: альбом, суреттер, плакаттар.
Сабақтың барысы;
Ұйымдастыру кезең
Үй тапсырмасын сұрау
Жаңа сабақ түсіндіру
Жаңа сабақ бекіту
Үй тапсырмасын беру
Ұйымдастыру кезеңі;
1. Оқушымен амандасу,
2. Оқушының назарын сабаққа аудару
Үй тапсырмасын тексеруге арналған сұрақтар:
1. Балдырлар қайда тіршілік етеді?
2. Таллом деп нені айтады?
3. хроматофор дегеніміз не?
4. Балдырлар қалай көбейеді?
5. Суда тіршілік ететін біржасушалы жасыл балдырлардың маңызы қандай?
6. Хлорококк балдырлары қалай көбейеді?
7. хлорелла балдырларын ғалымдар не себептен жан - жақты зерттеуде?
Жаңа сабақ.
Жасыл балдырлар – 13000
Теңіз бадырлары – 15000
Таллом толлом - өсінді, қатпаршақ.
Денесінде ұлпалары болмайтын, мүшелерге бөлінбейтін өсімді бөлімді таллом дейді.
Балдыр жасушасы:
• Бір ядролы;
• Түс беріп тұратын хромотофор;
• өсімді, жынысты, жыныссыз;
• хромотофорында крахмал жиналады;
• судағы минерал тұздар мен СО2 газын бүкіл денесімен сіңіреді;
• күн сәулесі арқылы ағзалық зат түзеді;
• қоректенеді;
• оттегі газын бөліп шығарады.
Балдырлардың бөлімдері. Біржасушалы, көпжасушалы балдырлардың жалпы сипаттамасы. жүктеу