Оқушыға сұрақ айдары әдісі

Скачать

Сабақтың тақырыбы: Наурыз С. Сейфуллин
Үздік ұстаз конкурсына
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың мақсаты: С. Сейфуллинің Наурыз өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу. Оқушылардың топтасып, бірге жұмыс істеуге үйрете отырып, наурыз айында болатын өзгерістер жайлы білімдерін дамыту. Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдістері: Оқушыға сұрақ қою айдары , Бес жол өлең , Венн диаграммасы , Екі түрлі түсініктеме күнделігі , Сөзжұмбақ , ЭСЕЕ немесе ой толғаныс стратегиясы .
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқи алады. Өлеңнің мазмұны бойынша ой қорыта алады.
Көрнекіліктер: Бейнеклип, Ақын жазушылардың портреттері, Наурыз мейрамының суреттері, Топ ереже, Бағалау парағы, Кері байланыс парағы.

Ұйымдастыру кезеңі
1) Топқа бөлу:
Әр оқушы парақтағы жасырынған көктем ай атары бойынша топқа бөлінеді.
Наурыз, сәуір, мамыр.
2) Топ ережесін шығару:
- Топтағы оқушылардың пікірін тыңдау.
- Ойымызды еркін, тиянақты баяндау.
- Уақыты үнемді пайдалану.
3) Топ жетекшісін сайлап, бағалау парағын тарату.
4) Топ атын қорғау:

Қызығушылықты ояту кезеңі
Наурыз мейрамы туралы бейнеролик көрсету.
- Бейнеролик қандай мейрам туралы?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы?

Мағынаны ажырату
кезеңі Тапсырма:
- 1, 2, 3 топтарға өлеңді іштерінен оқыту.
- Мәнерлеп оқу.
- Оқушыға сұрақ айдары әдісі.
Сұрақ жауап.

Шығыс Қазақстан облысы,
Өскемен қаласы әкімдігінің №26 орта мектебі КММ
бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Медина Еренгаиповна

Толық нұсқасын жүктеу


Скачать


zharar.kz