Жалпы білім беретін және арнайы пәндерге арналған қазіргі сабақты жобалаудың үлгілік құрылымы
Примерная структура проектирования современного занятия для
общеобразовательных предметов и спецдисциплин
Күні: ______ Пәні (арнаулы пән) Анатомия Тобы ______________
Дата Предмет (спецдисциплина) Группа
Оқытушының Т. А. Ә. Смаилова Гульзада Жумасатовна
Ф. И. О. преподавателя
I. Сабақтың тақырыбы: Жүректің құрылысы мен қызметі.
Тема занятия
Сабақтың типі: Жаңа оқу материалын меңгеру сабағы.
Тип занятия
1. Мақсаты Цель: Студенттерге қан айналым жүйесіндегі ең маңызды мүшелерінің бірі – жүрек құрылысы мен қызметі туралы білім беру.
2. Міндеттері Задачи
а) Білімділік Обучающие Жүрек құрылысы жөнінде айта отырып, бала дамуындағы жүрек ерекшеліктерін, бөлімдерін меңгерту. Олардың маңызын және атқаратын қызметі туралы түсінік қалыптастыру.
ә) тәрбиелігі воспитательные Оқушылардың анатомия пәнінен алған білімдерін қолдануды өмір шындығымен байланыстыра отырып, пәнге деген қызығушылықтарын ояту және адамгершілік қағидаларын бойына сіңіре отырып тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
б) дамытушылық развивающие Оқушылардың өз бетімен білімін толықтырып, тереңдетіп отыру, дағдыларын, ойлау қабілеттерін дамыту.
II. Күтілетін нәтиже Ожидаемые результаты:
а) оқушылар білуі тиіс учащиеся должны знать:
• Жүректің құрылысы, циклі, жүрек қызметінің реттелуі мен автоматиясы.
ә) оқушылар игеруі тиіс учащиеся должны уметь:
• Жүректің құрылысын ажыратуды, систола және диастола кезіңдегі жүрек қызметінің ерекшеліктерің игеруі тиіс.
б) оқушылар меңгеруі тиіс учащиеся должны владеть:
• Жүрек ауруларының себептері, оның алдын алуға арналған гигиеналық
талаптармен жаттығулардың тигізетін әсерін меңгере отырып өз бетінше қорытындылауды, шешім табуды меңгеруі тиіс.
III. Сабақ барысының әдістері мен тәсілдері Методы и приемы каждого этапа занятия
• Хабарлау, репродуктивтік, талдау - жинақтау, мәселелік жағдай туғызу.
IV. Құралдар Средства
• интерактивті тақта;
• электрондық оқулық;
• үлестірмелік парақшалар - жеке тапсырмалар;
• Слайд - шоу.