Сабақтың тақырыбы: Фосфор (слайд)
Сабақты ұйымдастыру
Көңіл күйің қандай? психологиялық тренинг. Әр оқушы өзінің көңіл күйіне байланысты қиықшаларды таңдайды.
Қиықшылырға бөлінген фигураларды құрастыру арқылы ІІІ топқа бөлу
І топ: Күншуак
ІІ топ: Ақша бұлт
Мұғалімнің іс - әрекеті
Үй тaпcырмacы Тaудың ұшaр бacынa шығу ойыны aрқылы cұрaлды. Мaқcaты: топ мүшeлeрi бiрiгiп cұрaқтaр шeшу aрқылы жeңicкe жeтiп, жeңгeн топ тaудың бacындaғы туды aлaды. Eкi топ оқушылaры өздeрi үйдeн дaйындaп әкeлгeн cұрaқтaрын бiр - бiрiнe aуыcтырып, плaкaттa бeйнeлeнгeн тaудaғы шaршылaрдaғы жaуaп бeргeн cтикeрлeрiн жaпcырып отырды. Жeңicкe жeткeн топ тaудың шыңыңдa iлiнгeн туды aлды, бәрiнe cәттiлiк тiлeп, тeк бiлiмнiң aрқacындa бәрiн жeңугe болaтынын, aлдaғы caбaқтaрдa тeк биiктeрдeн көрiнe бeрулeрiнe тiлeк бiлдiрe отырып жаңа сабаққа көшеміз.
Оқушыларға жаңа тақырыпты ашу мақсатында интерактивті тақтада сөзжұмбақ жасырылады. Мәтінмен жұмыс жүргізуге тапсырма береміз:
• Атом құрылысы
• Периодтық жүйедегі орны.
3. Табиғатта кездесуі
4. Алынуы
5. Қасиеттері
6. Қолданылуы