Айтыс өнерін зерттеген ғалымдарды ата

Скачать

Сабақтың тақырыбы: Айтыс - шешендік өнердің падишасы
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың алған білімдерін, айтыс өнерінің құдіреті туралы ойларын бекіту, саралау.
ә) Дамытушылық: Айтыс туралы ойларын сын тұрғысынан ойлап, талқылауға үйрету. Шығармашылық жұмысты жандандыру, өрбіту.
б) Тәрбиелік: Айтыс өнеріне, өнер ақындарына деген құрмет сезімін нығайту. Сахна дәстүрін құрметтеуге, оқушылардың бірінің пікірін бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау
Сабақтың көрнекілігі: М. Әуезов, Біржан, Сара портреттері, "Айтыс" (2 тондық кітап) карточкалар, домбыра, бағалау, диаграммасы, қазіргі заман ақындарының портретті.
Пән аралық байланыс: тарих, музыка, қазақ тілі
І. Ұйымдастыру бөлімі
- Кезекшілермен жұмыс. Көңіл күй тренингі Жақсы сөз жан жылуы
- Класты топқа айтыс ақындарының суреті арқылы бөлу
І. Сүйінбай
ІІ. Жамбыл
ІІІ. Біржан

І. Қызығушылықты ояту
- Ой шақыру
"Айтыс" атты ғажайып сөздің сырына үңілейікші. Ассоциация.
- Топтастыру (5 мин)
- Айтыс туралы топтар өз жазғандарын іледі.
- Айтыс туралы топтардың идеялары жазылады, оқылады.
"Айтыс" туралы кіріспе толық айтылады. 5 мин
Мағынаны тану (Кубизм әдісі)
1. "Айтыс" түрлерін атаңыз. Айтыс өнерін зерттеген ғалымдарды ата?
2. Бәдік айтысы мен жұмбақ айтысын салыстырыңыз.
Қыз бен жігіт айтысынан үзінді көрсету.
3. Қазіргі айтыс ақындарынан кімдерді үлгі етесіңдер?
5. Мына үзінді айтыстың қай түріне жатады? Бейне жазбадан айтыс үзінділерін талдату.
6. Айтыс бізге керек (керек емес) факт келтіру, дәлелдеу. Ұлдар мен қыздар
Венн диаграммасы
Біржан Сара

ІІІ. Ой - толғаныс Еркін жауап
Біржан мен Сара айтысынан үзінді жаттап айту тексеріледі.
X. Үйге тапсырма
"Айтыс - шешендік өнердің падишасы" шығарма жазу
XI. Бағалау критерий өлшемі арқылы.
- Есте сақтау
- Дауыс ырғағы
- Өлеңнің мәнері
- Сөздің анықтығы
- Сөз көркемдігі


Скачать


zharar.kz