Сабақтың тақырыбы: Бұлбұл мен тоқылдақ (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты: Мысалдың түйінді ойын аша отырып адамгершіліктің ізгілік қасиеттерін қалыптастыру.
Негізгі идея: Дәстүрлі емес оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың ана тіл сабағына танымдық қызығушылығын арттыру. Өмірмен байланыстыра отырып табиғатты аялап қорғауға және қоғау үшін шешу жолдарын анықтау. Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы көздеген мақсатына жету.
Оқудың нәтижесі: Топтағы және командадағы бірлескен жұмыс барысында қарапайым сөйлеу дағдыларын қолданады: мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді; ауызша және жазбаша түрде түсіндірмелі және хабарлы сипатта шағын мәтіндер құрастырады.
Тапсырмалар: Ой қозғау, негізгі идеяны суреттеу, сұрақ қою, салыстыру кестесі, көрнекілік стратегиясын пайдалану, венн диаграмма, Торлы талқылау әдісі т. б.
Сілтеме:
2 - сынып Ана тілі оқулығы Б. Т. Қабатбай
С. Р. Рахметова, П. Қ. Жаманқұл. Ғаламтордан алынған мәліметтер. Бастауыш мектеп журналы.
Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, мазмұнды суреттер, флипчать т. б.
Мұғалімнің іс әрекеті
І. Ұйымдастыру.
1. Позитивті түрде сабақты бастау.
2. Топқа бөлу, топ ережесін еске түсіру.
ІІ. Қызығушылығын ояту
1.(видео дыбыс)
2. Ойлан, тап!
Кім қанша құс біледі? ойын
3. Жұмбақ өлеңді түсініп оқып шешуін тап.
4. Слайдтан көрсете отырып, Құстар туралы мәлімет беремін
ІІІ. Мағынаны ашу.
Кітаппен жұмыс.
Тапсырма:
1. Мысалды рөлге бөліп оқыту.
(автор, түлкі, тиін)
2. Мысалдың толық мазмұнын айтқызу.
3. Сөздік жұмыс жүргізу.
(Мағынасы қиын сөздермен жұмыс )
4. Мысал бойынша сұрақ беру.
ІV. Ой қозғау.
Проблемалық сұрақ: Құрт жеген соң гүліңді, Жұрт не қылсын үніңді , - деп айтқан не? Неліктен?
Торлы талқылау әдісі
Сергіту сәті.
Ұшты - ұшты ойын.
V. Ой қорыту
Тапсырма:
1. Венн диаграмма
бойынша салыстыру жүргізуді тапсырамын
VІ. Түйінді ой
Шығармашылық стратегиясы
VII. Кері әсер парағы парағы:
1. Сабақта не істедік?
2. Сабақта не үйрендік?
3. Қандай сұрақтарың бар?
VIIІ. Бағалау
Сабақты қорытындылап оқушыларды критериялды бағалау жүйесімен бағалау.