Сабақтың мақсаты:
Абай жолы романындағы ақынның тұлғалық қасиетінің қалыптасуымен танысады.
Сабақтың міндеттері:
Мазмұнға байланысты міндет:
Эпопеяның негізінде Абайдың феодалдық қоғаммен бетпе - бет келе отырып, өсу жолдарынан мағлұмат алады.
Сыни тұрғыдан ойлауға байланысты міндет.
Шығармамен өздігінен таныса отырып, ақынның өсу жолдарына сыни тұрғыдан талдау жасайды.
І. Қызығушылықты ояту сатысы
Ой шақыру
Абай – ел кегінің жоқшысы, халық ұлы
Абай тарихи тұлға.
Сыншыл реалист сазгер ағартушы демократ ұлы ұстаз
жазба әдебиетінің өкілі
ІІ. Мағынаны тану сатысы
ДЖИГСО - 1
1 - топ. Абай - азамат
2 - топ. Абай - ағартушы - демократ 2 - кітабы
3 - топ. Абай - жастарды жаңалыққа бастаушы 4 - кітап
3 - кітабы
4 - топ. Абай - қоғам қайраткері 4 - кітабы
Абай - азамат.
• Барластың батасы
• Жұттағы ауыр жағдай
• Бөжейдің асы
• Әке мен бала
• Абайдың азаматтық жолы
Абай – ағартушы – демократ
• Абай – ақын
• Абайдың орыс достары
• Ағартушы – демократ
Абай – жастарды жаңалыққа бастаушы
• Абай және Әбіш
• Дәркембай мен Абай
• Дәрмен мен Абай
• Жастарды ақындыққа баулушы ақын
Абай - қоғам қайраткері
• Оба ауруына қарсы күресі
• Жер дауы
• Абай қоғам қайраткері ретінде
Абай әдеби тұлға
Азамат Ағартушы демократ Жастар бастаушысы Қоғам қайраткері
Абай жолы - халық жолы.
М. Әуезов шығармасындағы Абайдың таңдаған жолы
Абай жолы
• Өнер жолы
• Әділет жолы
• Даму жолы
• Адам ұлының жолы
• Халық үшін күрес жолы
• Ұлы орыс халқымен достық жолы
ІІІ. Ой толғаныс сатысы.
Қазақ үшін Әуезов – екінші Абай
• Абай бейнесін сомдаудағы шеберлік
• Абай бейнесін жасауды жазушы жеткен биіктік ойтолғау