Қарағанды облысы, Нұра ауданы,
Киевка №2қазақ орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Бейсембекова Анар Сериковна
Коучинг тақырыбы: Диалогтық оқыту. Әңгімелесудің түрлері.
Коучинг мақсаты: Сабақ үрдісіндегі диалогтық оқытудың маңызын ажырату. Оқушыны дамытатын дағды мен қабілеттерді анықтау. Әңгімелесу факторы бойынша мағлұмат беру БЖӘ. Оқытудағы жаңа әдіс - тәсілдер туралы қысқаша жадынама тарату.
Коучингтен күтілетін нәтижелері:
1. Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;
2. Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады.
3. Жаңа әдіс - тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.
Іс - шараның түрі:
Шаттық шеңбері 5 мин
Коучингке қатысатын адамдардың психологиялық ахуалын қалыптастыру.
Топтық жұмыс 4 мин
Топқа бөліну
(кәмпиттер арқылы)
Теориямен жұмыс 10 мин
ДО туралы таныстырылым көрсетіледі
Ұжымдық жұмыс. 10 мин
Диалогтық оқыту дегеніміз не?
Сергіту сәті 3 мин
Қатысушылардың шаршағанын болдырмау
Ертегілер әлемі 15 мин
Экранда көрсетілетін мультфильмдерді сөйлету, диалогқа түсу
ІІІ. Ой - толғау:
1 Рюкзак 5 мин
Қағазға рюкзак суретін салып, оған әр қатысушы бүгінгі сабақтан өзіне ұнаған қай білімді алып кететінін жазады
2. Кері байланыс
Кері байланыс парағы таратылады
1. Сіз үшін өткізген коучинг маңыздылығы қандай болды?
А) Өте маңызды
В) Орташа
2. Өткізілген коучинг сіздің кәсіби дамуыңыздың сұраныстарына сәйкес келеді ме?
А) Ия
2) Жоқ
3. Қатысушы ретінде коучинг сізге жаңа серпін бере алды ма?
А) Ия
2) Жоқ
4. Сіздің ойыңызша осы коучингтің сізге пайдасы болды ма?
А) Ия
2) Жоқ
5. Өз тәжірибеңізде осы модульді пайдаланасыз ба?
А) Ия
2) Жоқ
Толық нұсқасын жүктеу