ГИББС талдау және құндылықтар спектрі әдісін сабақта қолдану атты коучинг сессиясының жоспары
Екінші (негізгі) деңгей
Жалпы мақсат: Мұғалімдерге Құндылықтар спектрі әдісінің сабақты талқылау үшін тиімді тәсіл екендігін түсіндіру. ГИББС Тапсырманы талдау тәсілдерімен соның түрлерімен таныстыру және тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт - бағдар беру.
Сілтеме:
1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Үлестірмелі нұсқаулық
Оқу нәтижесі оқыту мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінуге;
оқу үдерісіне Құндылықтар спектр әдістерді енгізуге;
ГИББС талдауды сабақ барысында қолдануды;
Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануға қадам жасау.
Түйінді идеялар: Сабақта жауап алудың кейбір жаңаша әдіс – тәсілдерін әзірлеу.
Сабақта қолданылатын материалдар: А - 4 парақтары, стикер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам, критериалды бағалау парақтары, аудио материал
Оқыту әдістері: АКТ
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Дерек көздері: АҚТ материалдары, суреттер
портал материалдары
Тапсырмалар: Пингвиндер бейне ролигін көрсету барысында топтық жұмыстың мәнін түсіндіру.
Осы мезгілдерді бейнелейді сөздер арқылы
Сергіту сәті: Би
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс - әрекеті:
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (1мин)
Пингвиндер бейне ролигін көрсету барысында топтық жұмыстың мәнін түсіндіру. ( 2мин)
Қатысушылар төл теңгелеріміз таңдату барысында екі топқа бөлінеді (15 мин)
Мұғалімдер іс - әрекетті дұрыс өрбіте алуға дағдыландыру (9мин)
Құндылықтар спектрі әдісі (3 мин )
Қатысушылардың сыни
Ойлау қабілетін дамыту.
ГИББС талдау
Қорытындылау (5 мин)
Рефлексия (3 мин)
Оңтүстік Қазақстан облысы, Қазығұрт ауданы,
Мамандандырылған Дарын мектеп - интернатының
физика пәні мұғалімі Жолдыбаева Гульмира Оразалиевна