Сабақ тақырыбы: Көлдер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Көл және оның түрлері жайлы мәлімет беру, олардың географиялық орнын анықтай білуге
үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, өз бетінше жұмыс істеу қабілетін дамыту, білім, білік дағдыларын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Адамның кейбір іс әрекетінің айналадағы ортаға теріс ықпал етуі туралы әңгімелей отырып, оқушыларды табиғатты қорғай білуге, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі-көрнекілік, репродуктивтік, анықтау – баяндау әдісі, практикалық әдіс, ой-қозғау стратегиясы, модульдік
технология стратегиялары.
Көрнекілігі: Глобустар, дүние жүзінің физикалық - географиялық картасы,
Қазақстанның физикалық-географиялық картасы, дүние жүзінің саяси картасы, атлас карта, кодоскоп, эпидоскоп, телевизор, тірек сызба, кітап бұрышы.
Пән аралық байланыс: Тарих, биология, әдебиет.
Сабақтың барысы:
I. Оқушыларды ұйымдастыру кезеңі (1 мин).
II. Үй тапсырмасын сұрау (10 мин).
III. Үй тапсырмасын қорыту (4 мин).
IV. Жаңа сабақты түсіндіру (15 мин).
V. Жаңа сабақты бекіту (10 мин).
VI. Жаңа сабақты қорыту (2 мин).
VII. Үй тапсырмасын беру (2 мин).
VIII. Оқушылардың білімін бағалау (1 мин).
I. Оқушыларды ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгелдеу.
6 - 16 наурыз аралығында мектебімізде Отан – ұлттың қарашаңырағы атты тарих - география пән бірлестігінің онкүндігі болып жатқаны баршамызға аян. Міне, бүгін сыныбымызда ашық сабақ өткізгелі отырмыз. Ашық сабаққа жақсы дайындықпен келіп, өз білім нәтижелеріңді көрсеткендерің, жақсы жауап бергендерің 10 - күндікке қосқан үлес деп ойлаймын.
II. Үй тапсырмасын сұрау
Үй тапсырмасын Сиқырлы сандықша ойын әдісін пайдаланып өткізейік.
Ойынның шарты:
Мұғалім үлестірме материалдарын даярлайды.
Сиқырлы сандықша сұрақтармен толықтырылады, сұрақтар алдында өтілген тақырыпқа құрылады.
Әрбір оқушы кезегімен сұрақ алып, дауыстап оқып, жауап береді де, баллдық жүйе бойынша тиісті бағасын (фишка) алады (берілген ақпараттың мәндігіне қарай).
Ойынды аяқтай келе, мұғалім әрбір оқушының ойын барысында алған жалпы ұпайын есептеп, I - II - III – орын анықтайды. Ең бастысы – осы теориялық материал бойынша бергілірді айқындау, тек сонда ғана сандықша сиқырлы бола алады. Оқушылар сұраққа жауап беріп жатқанда 3 қатардан 6 оқушы карточкадағы Дүние жүзінің ірі өздерін тауып белгілеп беру керек.