Математика пәні мұғалімі Аяна Нарынбаевна
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Дұрыс бөлшектер, бұрыс бөлшектер
Сабақтың мақсаты:
• Дұрыс бөлшектерді, бұрыс бөлшектерді ажырата білуге үйренеді;
• Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жаза білуге үйренеді;
• Логикалық ойлау қабілетін арттырады.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: Сыни тұрғысынан ойлау (топтастыру, болжау, семантикалық карта)
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, жетондар, рефлекция.
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру. (2 минут)
а) сәлемдесу;
ә) оқушыларды түгендеу;
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару;
в) сабақтың мақсатымен таныстыру;
г) сыныпты топқа бөлу(жетон арқылы).
II. Психологиялық ахуал. (1 минут)
Орыстың ұлы математигі Л. Ф. Магницкийдің:
Бүтінге келсең жұлынып,
Алдыңа еш жан салмасаң,
Бөлшекке келсең бұғылып,
Жауабын таба алмасаң,
Есепке мықты демелік,
Бөлшекке көңіл бөлейік! – деген сөзімен сабағымызды бастаймыз.
III. Үй тапсырмасын сұрау (1 минут).
Қызығушылықты ояту (5 минут)
Мағынаны тану (27 минут)
Топтастыру
Бөлшек
↓
алымы
бөлімі
жай бөлшек
ондық
дұрыс бөлшек
бөлшек
бұрыс бөлшек
үлес (бөлік)
бөлшек сызығы
бөлшекті қысқарту
Болжау стратегиясы
Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.
Кез келген дұрыс бөлшек 1 – ден кіші.
Алымы бөлімінен үлкен немесе тең бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады.
Кез келген бұрыс бөлшек 1 – ден үлкен немесе 1 – ге тең.
Толық нұсқасын жүктеу