Баяндама
Тақырыбы: Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау.
Мазмұны
I Кіріспе.
Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары.
II Негізгі бөлім
1. Тақырыптың ғылымилығы.
2. Тақырыпты ашу бейнебаяны.
3. Ұлттық бұйымдардың инновациялық түрлері.
4. Рефлексия. Кері байланыс.
III Қорытынды
IV Пайдаланылған әдебиеттер
V Қосымша дерек көздері
Кіріспе
Көркем еңбек пәнінен ”Бұйымның нобайын дайындау” тақырыбында7в сыныбында сабақ өттім. Дарындылықты анықтау сипаттамасына сүйене отырып А, В, С, деңгейіндегі оқушыларды анықтай отырып сабағымды бастадым. Бақылаушы мұғалімдер саны 5 болды. Зерттеуге 7 сынып алынды. Сыныпты зерттеудегі мақсатым А, В, С, деңгейіндегі оқушылардың білім сапасын 1, 2, 3, сабақтар кезеңінде оқушы бойында қандай ерекшеліктер, өзгерістер, орын алды. Оның себебі неде? және де мінез құлқын зерттеу. Сонымен қатар мұғалім мен оқушы арасындағы қарым - қатынасты бақылау. Әр сабақ соңында талдау жасалынап, кемшіліктер анықталын қайта жоспар жасалынып отырды.
Сабақ беру — үйреншікті, жай ғана шеберлік емес, ол - үнемі жаңаны табатын өнер М. Жұмабаев
№ 83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Технология пәнінің мұғалімі: Борикулова Нургуль
Қазақтың ұлттық нақышта жасалған бұйымдарының нобайлары орындау. жүктеу