Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Математика 3 - сынып
Сабақтың тақырыбы: 3 санын көбейту және бөлу ережесін пысықтау
Сабақтың мақсаты:
3 санын көбейту және бөлу ережесін пысықтау және оны есептеу барысында қолдану;
қысқаша жазу және сызбалар бойынша есеп құрастыру және шешу.
Күтілетін нәтиже А: 3 санын көбейту кестемін бөледі. Теңдеу шешу ретін меңгерген.
В: Есептердің мәнін тез есептей алады.
С: Алған білімдерін өмірде қолдана алады, шығармашылықпен жұмыс жасай алады.
Сабақ типі: Қайталау
Сабақ түрі: Қайталау
Сабақтың модульдері:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
Сыни тұрғыдан ойлауға оқыту;
Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау;
Білім беруде жаңа технологияларды (АКТ) қолдану;
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту және оқу;
Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Сыныпты дайындау
Психологиялық дайындық
Жұптау
(көбейту кестесі)
- Қазір жылды қай мезгілі?
- Күз
- Күзгі жапырақтардың тапсырмаларын орындайық.
Ребус шешу
Жаңа сабақтың мақсаты мен міндеті айқындалады
- Бүгінгі біздің сабағымыздың мақсаты мен тақырыбы не болмақ?
- Қазір қай мезгіл?
- Күз мезгілінің ерекшелігі қандай?
Ассасация
- Балалар ендеше тиінге қысқа азық жинауға көмектесеміз бе?
1. Қосылғыштардың орындары ауысқаннан ненің мәні өзгермейді? (қосындының)
2. Қосу амалына кері амал? (азайту)
3. Көбейту мән бөлу өзара қандай амалдар? (кері)
4. Көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан ненің мәні өзгермейді? (көбейтіндінің)
5. Кез - келген санды 1 - ге көбейткенде қандай сан шығады? (сол санның өзі)
6. Кез - келген санды 0 - ге көбейткенде қандай сан шығады? (0 шығады)
- Күз мезгілінде табиғатта да өзгерістер болады.
- Терезеге қараймыз, бүгінгі ауа райы қандай?
Бізге қолшатыр керек. Мына тапсырмаларды орындап, қолшатырды алайық.
(теңдеу шешу)
- Күз бен қыстың, көктем мен жаздың келуі, күн мен түннің ауысуын не дейміз?
- Неліктен уақытты үнемдеу керек?
- Уақытты немен өлшейді?
- Адамға ең қажет нәрсенің бірі – сағат. Ол әрбір уақыттың маңызды екенін көрсетіп тұрады. Сондықтан өздеріңе ұнаған сағатты сатып алыңдар.
2 - тапсырма.
1 - топ: А) 2 - топ: Ә) 3 - топ: Б)
(сатып алған сағатпен практикалық жұмыс жасау)
№1. Практикалық жұмыс.
Еркін талқылау түрінде жұмыс жалғасады. Қолдарындағы сағат модельдерімен оқушылар қашан ұйқыдан тұратынын, ойнайтынын, демалатынын, сабаққа баратынын, ұйықтайтынын т. с. с. бір сағатқа дейінгі дәлдікпен көрсетуді талап етеді.
№3. Жұппен жұмыс. Уақыт 2 - 3 минут.
Оқушылар жолдасына неліктен сағат тілдерінің осылайша орналасатынын түсіндіреді. Осыдан соң қажетті түзетулер енгізе отырып, мұғалім оқушылардың жауаптарын тыңдайды.
Суреттегі қоян әрбір 13 - ші сәбізді жегенде ең соңынан қызыл сәбізді жейді екен. Сағат тілінің бағытымен санағанда қай сәбізден бастап жейді?