Тақырып: Денелер, заттар. құбылыстар
Мақсаты: 1) Табиғи және жасанды денелердің айырмашылығын ажырату, заттардың бір - бірінен қасиеті жағынан айыра білуге, табиғи құбылыстардың өзгеруі жайлы түсінік беру. 2) Ойлау қабілетін дамыту, 3) Ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Түрі. Ауызша сабақ - 1
Технология БжС
Ауызша – 1 сабақ картасы
1- кезең
Ұйымдастыру.
Мақсатты айту:
Табиғи және жасанды денелердің айырмашылығын ажырату, заттардың бір - бірінен қасиеті жағынан айыра білуге, табиғи құбылыстардың өзгеруі жайлы түсінік беру
Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі
1. Өткен тақырып бойынша қарама - қарсы сұрақтар
2. Тірек сөздер
3. Мәтінмен жұмыс
4. ҚҚС
5. СТС
6. ТСҚ
Көшбасшыға сөз
Жылдамдық жаттықтыруы
Табиғат, дене, құбылыс, зат, адам, өсімдік, жануар
2 - кезең
Оқушылардың субъектті іс - тәжірибесін өзектендіру
1) Үй тапсырмасын қайталау. Математиканы пайдаланып табиғатты зерделеу бойынша қарама - қарсы сұрақтарға жауап беру. Матрицамен жұмыс.
Қарама - қарсы сұрақтар:
1. Бұрынғы уақыттарда жүргізілген бақылаулар мен тәжірибелерді жазып алу үшін нені жетілдіру қажет болды? Өз білімін
2. Әсіресе нені үйрену қажет? Жаза, оқи білуге, математикалық есептеу әдістерін
3. Бүгінгі күнге дейін жеткен қандай жұмыстарын білеміз? Тасқа салған суреттер, зерделеу жұмыстары
4. Бақылау құралының негізгісі не? Көз
5. Түрлі тәжірибелерді жасаған кезде кімдер аспаптарды қолдана білді? Адамдар
6. Күннің шығуы мен батуына қарай нені анықтады? Уақыт
7. Бара - бара не ойлап тапты? Сағат
8. Қандай белгілер бойынша бақылап - сағатты айыруға тырысты? Табиғи өсімдіктерде кездесетін
9. Қандай сағатты ойлап тапты? Су, құм, күн, гүл сағаттар
10. Уақыт бірліктерін ата