Математика
Сабақтың тақырыбы: Ұзындық және оның өлшем бірліктері
Сілтеме: Математика оқулығының әдістемесі, ғаламтор
Сабақтың жабдығы: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттар
Оқыту нәтижесі: Мақсаты: оқушыларды жаңа ұзындық өлшем бірлігі – километрмен таныстыру; ұзындық өлшем бірліктерінің арасындағы қатынасты қою; атаулы сандармен есептеу дағдыларын дамыту.
Топқа бөлу: Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Ынтымақтастық атмосферасы
Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар
Үй тапсырмасын пысықтау
Үй жұмысы дәптерлерін тексеремін
Жаңа сабақ
Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
- Кесіндінің үштен бір бөлігі 9см. Барлық кесіндіде қанша сантиметр бар? (27см).
- Қосаяқ денесінің ұзындығы 20см. Бұл оның секіру ұзындығының он бестен бір бөлігі. Қосаяқтың секіруінің ұзындығы нешеге тең? (15 ∙ 20=300 (см).
- Бестен бір метр неше дециметр болады? (2дм)
- Түйе 40 жыл өмір сүреді, өмірінің бестен бір бөлігінде ол өседі. Түйе қанша жыл өседі?(8).
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау.
КМ – километр
М – метр
ДМ – дециметр
СМ – сантиметр
ММ – миллиметр
1м = 10дм
1дм = 10см
1см = 10мм
1м = 100см
1дм = 100мм
1км = 1 000м
1м = 1 000 мм
1 км = 1 000м = 10 000 дм = 100 000см = 1 000 000 мм
1м = 10см = 100мм
2. Өздік жұмыс. № 1(ә). Өсу реті бойынша орналастыр.
7041м, 2км 100м, 7 041мм, 7м 4см, 5дм 3см, 3дм 7см, 2см 3мм.
3. Жұптық жұмыс. № 2. көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
630км = 630 000м
78 000мм = 780дм
6 690см = 66м 9дм т. с. с.
4.№ 4. Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар.
Ш: 150: (300: 6) = 50
Ж: бір қаптың массасы 50кг.
№ 4(ә). Кері есеп құрастыру өз бетінше беріледі.
Ұзындық және оның өлшем бірліктері. жүктеу