Артикльді және сілтеу есімдігін қолданып сұрақ қоюды және жауап беруді үйрену

Скачать

Тақырыптар
1. What’s this?
2. Have you got a camera?
3. What is your mother like?
4. What time is it?
5. Орта мерзімді жоспарлау

Қысқа мерзімді жоспар
Ағылшын тілі 5 сынып
Сабақ тақырыбы: Unit three. Step one. What’s this?

Сілтеме: Жоспар
Сабақ мақсаты:
● What is this? тақырыбы туралы мағұлмат беру.
● Артикльді және сілтеу есімдігін қолданып сұрақ қоюды және жауап беруді үйрену.
● Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже:
● What is this? тақырыбы туралы ағылшын тілінде білетін болады.
● Жаңа сөздерді оқып, белгілі артикльді (а аn) және сілтеу есімдігін (this, that) қолдана отырып сөйлем құрастыруды, түстердің ағылшын тілінде атауын үйренеді.
● Топта бірлесіп жұмыс жасай алатын болады.
Негізгі идеялар: Артикль белгілі(а, an ) және белгісіз(the) болып екіге бөлінеді. An артикльі дауысты әріптің алдында қолданылады, ал а артикльі дауыссыз әріптің алдында қолданылады және белгілі артикль жекеше түрде қолданылады.
Тапсырмалар: 1. Ой қозғау (сұрақ – жауап).
2. Топтық жұмыс (концептуалдық кесте, сызба)
3. Жұптық жұмыс (Пилот, штурман)
4. АКТ (слайд)
5. Жеке жұмыс (кеңейтілген тапсырма)

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру кезеңі. 3минут

1. Сәлемдесу
Сабақтың мақсат - міндеттерімен танысу
Түстерді таңдау арқылы топтарға бөлу. (2 топ)
- Балалар, блоб ағашынан өздеріңді қай деңгейде тұрғандығыңды таңдап белгілеңдер.

ІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (6 минут). Answer the following questions:
- Is it pencil?
- What is that?
- What colour is your pen?
- Олай болса, балалар, бүгінгі өтетін тақырыбымыз
What is this?

ІІІ. Топтық жұмыс концептуалдық сызба, кесте 15 минут
Әр топқа cөздікпен жұмысты бөліп беру.
1 - топқа тапсырма. А an артиклін түсіндіру және оқу құралдарының аудармасын концептуалды сызба ретінде жазу. 2 - топқа тапсырма this that cілтеу есімдігін түсіндіру және түстердің аудармасын концептуалды кесте ретінде жазу. Топ болып бірігіп, тапсырманы орындайды. Топта бес рөлді анықтайды: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы. Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Әр топтағы бақылаушыға бақылау парағы беріледі. Баяндамашылар қорғайды.
Топтарды өзара бағалау Екі жұлдыз, бір ұсыныс бағалау жүйесі арқылы іске асады.

ІҮ. Жұптық жұмыс Пилот, штурман 10минут Артикльді және сілтеу есімдігін түсіндірмесін жазу.

Ү. Жеке жұмыс: кеңейтілген тапсырма 10 минут
1. Сөздердің аудармасын сәйкестендіріңіз?
Ручка - a book
Кітап - a pen
Дәптер - a calculator
Өшіргіш - a rubber
Сызғыш - a pencil
Орындық - a notebook
Карандаш - a chair
Үстел - a computer
Компьютер - a table
Калькулятор – a rubber
Ақ - black
Қара - white
Көк - green
Жасыл - yellow
Сары - brown
Қоңыр - blue
Бөз - red
Қызыл - violet
Күлгін - beige

2. Берілген сөздердің ағылшын тілінде аудармасын жазыңыз.
Ручка --------- Ақ -----------
Кітап ----------- Қара -----------
Дәптер ----------- Көк -----------
Өшіргіш --------- Жасыл -----------
Сызғыш ----------- Сары -----------
Орындық ----------- Қоңыр -----------
Карандаш ------------- Бөз -----------
Үстел -------------------- Қызыл -----------
Компьютер -------------- Күлгін -----------
Калькулятор –----------

3. Жоғарыда аталған сөздердің ағылшын тілінен қазақ тіліндегі аудармасын жазыңыз.
Кері байланыс. 3 минут
Рефлексия тақташасын пайдаланамын


Скачать


zharar.kz