Дауысты дыбыстар нешеу

Скачать

Сабақтың тақырыбы: Еріндік және езулік дауыстылар
Мақсаты: 1. Еріндік, езулік дауысты дыбыстардың жасалуы мен айтылуы жолдарын түсіндіру.
2. Танымдық көзқарастарын, ой - өрістерін дамыту.
3. Ұйымшылдыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдісі: ой қозғау, шығармашылық, ББҮ
Көрнекілігі: ин. тақта, сөйлейтін әліппе, сюжетті суреттер, үлестірмелі қағаздар
Пәнаралық байланыс: әдебиет, жағрафия, өмір, өнер
Барысы: І. Ұйымдастыру
а сәлемдесу
ә түгендеу

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Сөйлейтін әліппені қосып әріптерді қайталап еске түсіру арқылы қызығушылықтарын ояту.
Ой қозғау.жеке жұмыс
1. Фонетика нені зерттейді?
2. Қазақ әліпбиінде барлығы неше дыбыс бар?
3. Қазақ тіліне тән неше дыбыс бар?
4. Дыбыстар айтылуына қарай нешеге бөлінеді?
5. Дауысты дыбыстар нешеу? Неше түрге бөлінеді?
7. Жуан және жіңішке дауыстылар қалай жасалады?
8. Ашық және қысаң дауыстылар қалай жасалады?

ІІІ. Жаңа сабақ.
Еріндік және езулік дауыстылар слайд арқылы көрсету
Тақтаға күннің жадынын жазып қою
4. Жаңа тақырып бойынша жұмыс
а Ұжымдық жұмыс
247 - жаттығу.
Төмендегі жұмбақ өлеңдердің шешуі қай дауысты дыбыстар екенін табыңдар.
Осы тәрізді жұмбақ өлең шығарып көріңдер.
Денсаулық минуты
Топтық жұмыс
Сиқырлы, сөйлейтін әліппемен бірге
Қара жорға биін билеу
әТоптық жұмыс
248 - жаттығу.
1 - топ еріндік дауыстылары бар сөздерді теріп жазады.
2 - топ езулік дауыстылары бар сөздерді теріп жазады
3 - топ еріндік, езулік дауыстылары аралас сөздерді теріп жазады
Тіл дамыту жаттығулары
б Топтық жұмыс
Көңілді жаңылтпаштар айтып жарысайық үш топқа үш жаңылтпаш беріледі
вҰжымдық жұмыс
249 - жаттығу. Мәтінді оқып, мәтіннің не жайында екенін айтыңдар
Үлгерімі төмен оқушылармен арнайы жұмыс
Сиқырлы, сөйлейтін әліппеге емтихан тапсыруАйбар мен Бауыржан
Сабақты қорытындылау
Топтық жұмыс
ББҮ әдісі бойынша парақтар таратылады
Бағалау.
Үйге: 249 - жаттығу. Мәтіндегі дауысты дыбыстарды теріп алып, оларды берілген кесте бойынша толтыру.
Ереже жаттау.


Скачать


zharar.kz