Биология 8 - сынып
Сабақтың тақырыбы: (Subject of the lesson) Жүректің құрылысы, жұмысы және оның реттелуі.
Сабақтың мақсаты: Адамның қанайналым мүшелерімен танысады. Жүректің құрылысы, жұмысы және оның реттелуі білу.
Тілдік мақсат:
Language objective Терминдерді есте сақтайды. Сұраққа 2 тілде жауап береді.
Оқу нәтижесі: • Қанайналудың маңызын біледі;
• Адамның жүрегінің құрылысымен танысады;
• Жүрек жұмысы туралы түсінік алады;
• Күнделікті өмірмен байланысты іс - тәжірибелерде өз білімдерін қолдана білу дағдысы қалыптасады.
• Оқушылар ағылшынша сөйлеп үйренеді.
• Терминдер үйренеді.
Негізгі идеялар: Сындарлы оқытуда тиімді әдіс - тәсілдер қолдану.
Оқыту әдіс - тәсілдері: СТО, жас ерекшелік физиологиясы, диалог, жаңа әдіс - тәсілдер: топтық жұмыс, АКТ.
Сілтеме: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
8 - сыныпқа арналған биология оқулығы; YouTube бейнежазба
Тапсырмалар: • Топтық тапсырмалар; Биологиялық диктант, тірек - сызба тапсырмасы.
Ресурстар (Resources): А - 4 ақ қағаз, маркер, оқулық, слайд, YouTube бейнежазба
І Ұйымдастыру
I Organization
3 minutes
Амандасу - Good morning students!
- Sit down!
- We'll start our lesson! Let's go to the group.
Оқушыларды таратпа қағаз арқылы 4 топқа бөлу.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру (10 мин)
Миллион кімге бұйырады? ойыны арқылы Қан туралы білімдерін тексеру.
ІІІ Жаңа сабақты меңгеру 15 minutes
Mastering a new topic
Brain attack - миға шабуыл
Жүрек туралы видео көреді. 5мин
Тақырыпты ашып, жаңа сабақты меңгереді.
Кластер құру
1 - топ: Жүректің құрылысы
2 - топ: Жүректің жұмысы
3 - топ: Жүректің жұмысының реттелуі
4 - топ: Қан тарауын қайталау
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құрық ауылы
Құрық орта мектеп - гимназиясының биология пән мұғалімі
Жаксигулова Самал Урдековна
Жүректің құрылысы, жұмысы және оның реттелуі. жүктеу