Сабақтың тақырыбы: У дыбысының дауысты болып айтылуы.
Сабақтың мақсаты: У дыбысының қай кезде дауысты болатынын түсіндіру.
Білімділігі: У дыбысы бар сөздерді дұрыс тасымалдай білуге үйрету.
Тәрбиелілігі: Сауаттылықтарын арттыру.
Дамытушылығы: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта (слайдтар)
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Жүру барысы
І. Қызығушылықты ояту:
- Шаттық шеңбері
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
4 - жаттығу. Тапсырмасы: Сүйікті мультфильмінің мазмұнын қысқаша жазу.
ІІІ. Өткен сабақты бекіту:
Тіл
↓
● Ауызекі тіл - Бір - бірін көріп, естіп адамдардың өзара қарыс қатынасы, әңгімелесуі
● Жазбаша тіл - Адамдардың хабарды жазып беруі
IV. Мағынаны тану
А) Жұмбақ шешу:
Уықта бар,
Жайықта жоқ.
Суықта бар,
Қайықта жоқ
(у дыбысы)
Ә) Есіңе сақта!
У дыбысының дауысты, дауыссыз болып айтылуы
Ереже түсіндіру.
Дауыссыз дыбыстан кейін және сөздің басында дауыссыз дыбыстан бұрын келген у дыбысы дауысты болады: жусан, сусын, умаждау.
Дәптермен, тақтамен, кітаппен жұмыс.
1 - жаттығу.
Санау, тану, болу, сауатты, білу.
Бес жол өлең
1. У
2. дауысты, дауыссыз
3. айтылады, естіледі, жазылады.
4. У дыбысы дауысты дыбыс болады.
5. Әріп.
2 - жаттығу
Қу, ау - лау - дан, іс - теу, қу - лық, қу - а - на - ды, би - леу - ге, кеу - де - сі - не.
Семантикалық карта
Сөздер --------- Дауысты -------- Дауыссыз
Сусын ---------------+
Уыстау ----------------------------------+
Қауын -----------------------------------+
Ауыз -------------------------------------+
Умаждау ------------+
Жусан ---------------+
3 - жаттығу
Су - лау, қу - а - лау, гу - леу, шу - лау, бу - лау, а - ра - лау, У - һі - леу, у - ра - лау, жу - ық - тау.
ІV. Ой толғаныс:
Адасқан әріптер ойыны
(Сусын, оқтау, қалу, тану, білу).
1. У дыбысы қай кезде дауысты болады:
2. Мысал келтір
V Үйге тапсырма: Ереже жаттау
У әрпі бар сөздер жазу
VІ. Бағалау, мадақтау.
Сабаққа белсене қатысқан оқушыларға мақтау қағазымен марапаттау.