Математика 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс. (жақындау жылдамдығы).
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларға жылдамдық, уақыт, қашықтық туралы түсінік беру. Олардың қатынасына байланысты есептеу түрімен таныстыру. Қозғалысқа байланысты есептерді шығару жолдарын үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын, логикалық ойлауы мен білімін дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды адамгершілікке, жолдастық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру, жарыс.
Көрнекілік: Үлестірмелі дидактикалық материал, қозғалысқа байланысты суреттер.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Білімді жан - жақты тексеру кезеңі
– Қашықтықты қалай табамыз?
– Жылдамдықты қалай табамыз?
– Уақытты қалай табамыз?
Қашықтық – S S= t × V
Уақыт – t t = S: V
Жылдамдық – V V =S: t
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Жаңа сабақ.
1. Суреттен не байқадың?
Сұрақтарға жауап беру:
Бір−біріне қарама−қарсы қозғалған екі жаяу адамның ара қашықтығы қалай өзгереді?
Олар бір−біріне жақындай ма, қашықтай ма?
Екі адам бір−біріне сағатына неше км жақындайды?
Екі жаяу адамның бір−біріне жақындау жылдамдығы 4+6=10 км сағ деуге бола ма? Т. б.
2. а) Екі ауылдан бір мезгілде бір−біріне қарама−қарсы шыққан екі салт атты 3 сағаттан кейін кездесті. 1−жылд. 12км сағ, 2−жылд. 15км сағ. Екі ауылдың арақашықтығын тап.
Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Үржар ауылы.
Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектеп КММ
Бастауыш сынып мұғалімі Айнагуль Дуйсембаева
Бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс. (жақындау жылдамдығы). жүктеу