Сабаққа оқушылардың дайындығын тексеру

Скачать

Сабақтың тақырыбы: 2 - ге көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушылардың алған білімдерін пысықтау және тереңдету.
Дамытушылығы: Логикалық ойлауын, жылдам есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелігі: Ұйымшылдыққа, достыққа, тез есептеуге, озық болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Күз мезгілінің суреті, аңдар суреті, үлестірмелер, ойындар, тест.
Әдіс: Сұрақ - жауап, ойын, ой - қозғау, топпен жұмыс.
Түрі:

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа оқушылардың дайындығын тексеру.
2. Психологиялық дайындық.
Қане біздер ойлайық.
Ойымызды жинайық.
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық.

3. Мақсатын түсіндіру.
- Бүгінгі сабағымыз ерекше. Сабақта саяхатқа шығамыз. – Сабақта алған білімдерімізді
ортаға саламыз.

4. Үй тапсырмасын тексеру.
Жапырақ жинау ойыны арқылы 2 - ге көбейту кестесін айтамыз.

1 - жапырақ. – Құстар жылы жаққа кетеді. 2х1
2 - жапырақ. – Күн суытады. 2х2
3 - жапырақ. – Жануарлар ұйқыға кетеді. 2х3
4 - жапырақ. – Жапырақтар сарғаяды. 2х4
5 - жапырақ. – Үйлерін ақтайды, сырлайды. 2х5
6 - жапырақ. – Жеміс жидектер жинайды. 2х6
7 - жапырақ. – Егін жинайды. 2х7
8 - жапырақ. – Жаңбыр жауады. 2х8
- Бұл құбылыстардың барлығы қай кезде болады.
Күз мезгілінде (2 - ге көбейту сөзі және 2х9 =18)

Жаңа сабақ
- Жаңа сабағымызда Күзгі орманға саяхат жасаймыз.
- Орманда қандай аңдар бар екен, олардың қысқы дайындығы қандай екенін байқайық.
- Саяхатқа шықпас бұрын 2 тапсырма 2 - ге көбейту кестесін толықтырып жазайық.
(2 – кесте тақтаға ілінеді.)
2х2 = 4 2х2 = 4
2х3 = 6 2х3 = 6
2х4 = 8 2х3 = 8
- Бұл 2 - ні көбейту мен 2 - ге көбейту кестесі екен. Кестені толтырып жазып, орманға да жеттік.
Ормандағы аюдың.
Құлпынайы көп екен
Теріп - теріп алайық.
Қалтамызға салайық.

- Қане, орманда не бар екен?
- Аю бар екен. Аю тәттілерді көп жеп семіреді де, апанына жапырақтарды төсеп, ұйқыға дайындалады.
- Қане, балалар құлпынайын теріп жіберейік.
№ 3 есеп.
6. Құлпынайдағы есептер.
- Бос тор көзде тұруға тиісті санды атау.

№ 5
Өзінше ноян
Қорқақ Не?.. (Қоян)
- Сәбіз жегім келіп тұр дейді.
- Сәбіз жинап берейік.
- Кім сәбіз жинасады?.. (3сәбізге 3 оқушыны шығарып, жаздыру)
7 х 2 = 14
2 х 2 + 2 = 6
8 х 2 = 16
2 х 6 + 2 = 14
2 х 3 = 6
2 х 8 = 16
- Өрнектерді пайдаланып, тура теңдіктер құрдық, шығардық.
№ 7
Туғаннан жаңғақ жеп жетілген.
Бұтақтан – бұтаққа секіру.
Бұл не? (Тиін)
- Тиін қысқа саңырауқұлақтарды кептіріп жинап жүр.
- Саңырауқұлақтарда теңдеулер жазылған тақтаға шығару.
2x = 16 ------------ X: 3 = 2
X = 16: 2 ---------- X = 2x3
X = 8 --------------- X = 6
2 x 8 = 16 --------- 6: 3 = 2
- Біздер тиінге көмектесіп саңырауқұлақтарын теріп бердік.
№ 8
Өзі қу
Жүрген жері ду.
Бұл не? (Түлкі)

Түлкі түсті қақпанға.
Жортып келе жатқанда.
- Қақпаннан босатайық.
Босату үшін Балық аулау ойынын ойнайық. Балық суреті.
1. Шарты: 1 – 9 пияз
Ш: 9+9 =18
2 -? 9 пияз артық
Ж: 18 пияз

Шарты: Пияз - 40
Ш: 40 - 20 = 20
Сарымсаққа -? 20 - сы артық
Ж: 20 сарымсақ

- Түлкі сендерге рахмет айтуда.
- Оқушылар енді орнымыздан тұрып, саяхатымыздан қайтайық.
Оқушылар айтады.
5 болсын алар бағамыз,
Білімнен бақыт табармыз.
Өнер білім көп оқып,
Өсе берсін санамыз.

5. ой қозғау.
- Балалар бүгін санды 2 - ге көбейтуге есептер шығардық. Енді 10х2 - ге көбейткенде неше шығады.? (20)
- 20 саны нені білдіреді?
- Тәуелсіздігімізге 20 - жыл толады.
- Бәрекелді! Балалар!
Бәріңе бестік баға бар.
Ел қадірін бағалар.
Міне, оқушым қаншаға
Кеңейді өріс өреміз!
Келесіде қалғанын
Тағыда айтып береміз.
Ал, қазір қош бала,
Күнделікке баға қойып береміз.- деп бағалау. (Тәуелсіздік белгісін тапсыру)

Сабақты қорытындылау.
Бағалау.


Скачать


zharar.kz