Пішіндер қай жағында

Скачать

Ортаңғы тобында ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы.

Білім беру саласы: Таным.
Бөлімдер: Қоршаған ортамен танысу, қарапайым математикалық ұғымдармен танысу.
Тақырып: Ғажайып әлемге саяхат
Мақсаты: Балаларға көлік түрлерін, мамандықтарды, түстерді, пішіндерді, 1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санауды қайталатып үйрету. Балалардың ойлау қабілетін, зейінін дамыту, сыйластық пен достыққа тәрбиелеу.
Көрнекі - құралдар: көлік түрлерінің, мамандық суреті, пішіндер, карточкалар.
Билингвальді компонент: Мамандық - профессия - profession;
көлік - транспорт - transport.

Іс - әрекет кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық - Балалар қараңдаршы бүгін бізге ерекше күн, үйткені бізге қонақтар келді.
Арайлап таң атты
Алтын сәуле таратты
Жарқырайды даламыз
Жарқырайды күніміз
Қайырлы таң балалар! Балалар қозғалыс жасай тұрып, барлығы айтады, бір - біріне сәлем береді.
Ұйымдастырушы - ізденуші
- Балалар жылдың неше мезгілі бар?
- Қандай мезгілдері бар екен?
- Дұрыс айтасыңдар.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс мезгілінің неше айы бар?
- Атап айтып беріңдерші?
Қыста қандай өзгерістер болады?

- Өте жақсы, қазір енді орталықтарға бөлінейік.
Шығармашылық орталығы.
Сюжетті ойын орталығы
- Балалар, ғажайып әлемге саяхатқа шыққыларың келеме?
Менің қолымда мынандай ғажайып таяқша бар, осы таяқшамен ғажайып әлемге сиқырмен барамыз.
(Ойыншық көліктерге келеді)
- Балалар не көріп тұрсыңдар, бір сөзбен қалай айтамыз?
- Көліктердің түрлері неше топқа бөлінеді?
- Мына көліктерді өз тобына орналастыруларың керек.
- Балалар сендер көлік түрлерін жақсы біледі екенсіңдер.

Саяхатымызды балалар, әрі қарай жалғастырайық
Сиқырмен пішіндер әлеміне келеміз.
- Мына пішіндерді кім атап береді?
- Пішіндердің түсі қандай, кім айтады?
- Неше пішінді көріп тұрмыз, пішіндерді тура және кері санап беріңдерші.

Ойын: Пішіндер қай жағында?
Ойын: Өз пішініңді тап
Әр баланың қолына пішіндер таратылады.
Тәрбиеші өз жұбыңды тап деген кезде қолдарындағы пішіндерге ұқсас пішіндердің артына тұра қалады.
- Балалар сендер пішіндерді жақсы біледі екенсіңдер түстерін, тура және кері санауды.
Сергіту сәті:

- Балалар сендер өскенде қандай мамандық иесі болғыларың келеді?
- Олай болса мамандықтар әлеміне барайық.
- Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын:
- Ішті де, тісті де
емдейтін ақ халатты абзал жандар кімдер?
- Дұрыс айтасыңдар.

- Қызық, қызық ертегі
Балаларға айтып береді.
Жылауық та, тентек те
Сол апайға көнеді ол кім?

- Балалар біз қайда тұрамыз?
- Бізге үйлерді кімдер салып береді?
- Мына суреттің ішінен құрылысшы мамандығының суретін тауып беріңдерші.
- Сендер ауырғанда кімдер емдейді?
- Дәрігерлер қай жерде жұмыс істейді?
- Сендер балабақшаға келгенде кім қарсы алады?
- Балабақшада сендерге тамақты кімдер дайындайды?
- Шашымызды қай жерде алдырамыз?
- Өрт болған кезде кімдерді көмекке шақырамыз?
- Аяқ киіміміз жыртылған кезде кімге барамыз?
- Бізге білімді кімдер береді?
- Балалар мына жерде мамандықтардың және олардың құралдарының суреттері бар.
(Үстел үстінде орындалады)

- Тапсырманы жақсы орындадыңдар, басқа балалардың жұмыстарын көрейік, балалар суретті жақсы салыпты.
- Ал мына балалар дәмді тоқаш пісіріпті.
- Қане дәмді тоқаштан қонақтарымызға дәм татқызайық.
Төрт.
Қыс, Көктем, Жаз, Күз.
Қыс.
Үш айы.
Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.
Балалар жауабы.
- Көліктер.
Үш топқа.
Әуе көліктері, тасжол көліктері, су көліктері.
Балалар көліктерді өз тобына орналастырады.
Шаршы, дөңгелек, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, сопақша.
Балалар кезеек - кезек айтады.
Қызыл, сары, көк, жасыл, тоқсары
Балалар пішіндерді тура және кері санап береді.
Бір баланы ортасына қойып, оң жағына тіктөртбұрыштыны, сол жағына сопақты, артына домалақты, алдына шаршыны қояды.

(Балалар ойынды қызыға ойнайды).
Біз кішкентай баламыз
Өсіп - өсіп толамыз
Күнге қарай талпынып
Көкке қолды созамыз
Қанат қағып ұшамыз
Қарлығаштай самғаймыз.

Балалар өз ойларын айтады.
Дәрігерлер.
Тәрбиеші апайлар.
Үйде.
Құрлысшылар.
Дәрігерлер.
Ауруханада.
Тәрбиеші апайлар.
Аспазшылар.
Шаштаразда.
Өрт сөндірушілерді.
Етікшіге.
Ұстаздар.
Балалар әр мамандықтардың өз құралдарын орналастырады.

Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: балалар түстер, пішіндер, мамандықтар, көлік түрлері туралы білу керек.
Нені игерді: балалар пішіндерді олардың түстерін, мамандықтарды, көлік түрлерін және олардың үш топқа бөлінуін жақсы игеріп алды.
Нені біледі: Берілген тапсырмаларды орындай біледі.


Скачать


zharar.kz