Петропавл қаласы.
Бастауыш сынып мұғалімі
Кокушева Сауле Аскаровна
Сабақтың тақырыбы: Нұрғали Ораз. Қулық
Жалпы мақсаты: Оқушыларды жағымсыз қылықтан арылта аламын ба?
Оқу нәтижелері: Оқушылар топта өзара іс - әрекет жасауға, сынып алдында өз ойларын еркін айтуды үйрене бастайды.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Сергіту сәті
Топқа бөлу
Оқушылардың іс - әрекеті
1. Күннің көзі күлімдейді
Ортаға бір оқушы шығады Күннің көзі күлімдейді... (мысалы, қысқа шашты оқушыларға десе, сол кезде қысқа шашты оқушылар орындарын ауыстырады, ал айтқан оқушы олардың орындарына отыруға тырысады, орынсыз қалған оқушы жүргізуші болады)
2. Смайликтер арқылы 4 топқа бөлу
Миға шабуыл
Диалогтық оқыту әдісі және сын тұрғысынан ойлау модулі
1. Миға шабуыл. Биопоэма әдісімен екілік табиғатын анықтау (оқушылар пікірлерін айтады, мұғалім плакатқа жазады)
Аты: Екілік
Сипаты:- нашар, ұят
Қорқатыны: бестік , төрттік
Болашақтан күтетіні, аңдитыны - нашар оқушы, жалқау бала
Мекен жайы:- күнделік, дәптерлер, сынып журналы
Тегі: ұйқы мен жалқаулықтан пайда болған
Мағынаны тану
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы
Тақырыппен, автормен таныстыру.
Мені жалғастырады... стратегиясы бойынша мәтінді оқытқызу. (әр топқа мәтіннің бөліктерін тарату)
1 - топ: Бүгін Ерлан бақылау жұмысынан... деп басталатын сөйлемге дейін оқып түсіну
2 - топ: - Ерлан неліктен есеп шығара алмайды?
Өз жағдайында осындай мәселе бола ма? Салыстыр. Ерланды қорғауға дайындал.
3 - топ: Ағасы оған не айтады? Оның сөзінен не байқадың?
4 - топ: Мәтіннің осы бөлімін қалай атар едің?
Әр бөлікке ат қою