Сабақтың тақырыбы: 9 санының құрамы.
Сабақтың мақсаты: 1. 9 санының құрамын білуге үйрету.
2. 9 санының құрамы жайлы түсінікті 2 санның қосындысы түрінде жазуды, тиісінше кері азайту амалдарын дұрыс жазуды қалыптастыру.
3. Цифрды дәптерге әдемілеп жазуды үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: 9-ға дейінгі цифрлар,карточкалар,дидактикалық материалдар.
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру
ІІ.Өткен сабақты пысықтау:Үйге :9 цифрын жазып келу тапсырылған және 9-ға дейін тура және кері санату.
Жаңа сабақпен таныстырмас бұрын 2-ден 7-ге дейінгі сандардың құрамын ауызша қайталау.
ІІІ.Жаңа сабақ:9 санының құрамы.
9 алманы алып, оны қалай тарелкаға бөліп салу керектігі қарастырыла отырып, (9=?+?) қосындылары құрастырылады.
9 = 0 + 9
9 = 1 + 8
9 = 2 + 7
9 = 3 + 6
9 = 9 + 0
9 = 8 + 1
9 = 7 + 2
9 = 6 + 3
9 – 0 = 9
9 – 1 = 8
9 - 2 = 7
8 – 6 = 3
9 – 0 = 9
9 – 1 = 8
9 – 2 = 7
8 – 6 = 3
9 – 9 = 0
9 – 8 = 1
8 - 7 = 2
ІV. Сергіту жаттығуы.
V. Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтағы тапсырма суреттерге қарай отырып, оның сюжетіне байланысты әңгіме құрып, 9 цифрды пайдаланып, 9 санының құрамын схемаға сәйкес анықтау.
9=7 2 9=2 7
9=3 6 9=6 3 қосудың ауыстырымдылық заңы айтылып кетеді.
2-тапсырма
8 + 1 = 9
9 – 7 = 2
7 + 2 = 9
9 – 7 = 2
5 + 4 = 9
9 - 5= 4
VI.Алдында 3 балапан,Егеу-екеу, Артында,Үскек-екеу,3 балапан, Тағы екеуден,Ақ тауық пен балапан ,1 балапан,Айтшы санын,балақан.Қосса нешеу?(Тоғыз)
3-тапсырма:Қызыл түсті кесінді 9см,көк кесінді 8см,оларды салыстыр.
9см 8см
8см 9см
Көк кесінді 1см қысқа, ал қызыл кесінді 1см ұзын.
VII.Қорытынды: 9 санының құрамын айт.
VIII.Үйге тапсырма:Дәптер таратылып, оның ішінде 9 санының құрамын тап деген тапсырма беріледі.
ІХ.Бағалау. Оқушыларға баға қойылмайды. Мадақтау арқылы бағаланады.