Тақырыбы: Квадрат теңдеулердің түбірлерін табудың әр түрлі тәсілдерін пайдаланып есептер шығару.
Мақсаты:
Білімділік: Пән бойынша білім - білік дағдыларын қалыптастыру, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімдерін бағалау.
Дамытушылық: Алдын - ла жеклеген тапсырмалар беру арқылы ізденіске құштарлықты дамыту.
Тәрбиелік: Ұлы адамдардың ұрпақтарына лайық, шығармашылық қабілеті дамыған азамат тәрбиелеу.
Түрі: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы бойынша жүргізілген жүйелеу сабағы.
Типі: Аралас сабақ.
Әдісі: Асоциация әдісі: қызығушылығын ояту, ойшылдар сайысы.
Көрнекілігі: Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формулалары, әртүрлі деңгейлік тапсырмалар жазылған үлестірме.
Барысы: І. Ұйымдастыру.
ІІ. Сыныпты топқа бөлу.
Сабақ төрт кезеңнен тұрады:
І - кезең: Қызығушылығын ояту. Өткен материялды еске түсіру.
ІІ - кезең: Квадрат теңдеудің түрлерін анықтауға кластер жасау.
ІІІ - кезең: Мағынаны ажырату.
1. Квадрат теңдеу, түбірі, шешу дегеніміз не?
2. Квадрат теңдеуді шешу алгоритмі.
3. Квадрат теңдеулерді шешу тәсілдері қандай?
ІV - кезең: Деңгейлік тапсырмалар орындау.
І - деңгей: Коэффициентін жаз. Түбірлерін тап.
1. а) 4х - 5х - 7= 0 -------------- 2. а) 3х2 - 12=0
ә) 3х2 - 4х+10=0 --------------- ә) х2 - 3х=0
б) 7х2+х - 6= 0 ------------------ б) 2, 7х2=0
ІІ - деңгей:
3. а) х2 - 6х+9=0 --------------- 4. а) х2+3х - 4=0
ә) 25х2 - 10х - 3=0 ------------- ә) 5х2+9х+4=0
б) 3х2 - 8х+5=0 ---------------- б) 11х2+25х - 36=0
ІІІ - деңгей: (тест)
1. Х2+3х = 0 түбірлерін тап
А.( 0; 3)
Б.(0;- 3)
С.( 0; 3\1)
Д. (- 3\1; 0).
2. Қай теңдеудің шешімі жоқ?
1. х(х+2) =0 ------------------ 3. – х2 - 16 = 0
2. 2х2+18 = 0 ---------------- 4. х2 - 3 = 0.
А. 4;
В. 2; 3;
С. 2; 4;
Д. Ондай жоқ.
3. Дұрыс тұжырымдаманы көрсетіңіз.
Квадрат теңдеудің түбірлерінің дұрыстығын
А. Пифагор;
В. Виет;
С. Архимед;
Д. Гаус теоремасымен тексеруге болады.
4. Егер в жұп сан болса толық квадрат теңдеу үшін, төменгі формулалардың қайсысы дұрыс.
А. D = 4ас - в;
В. D = d2 2 - ас;
С. D = (в 2) 2 - ас;
Д. D = в2 – ас.
V - кезең. Кітаппен жұмыс. Есептер шығару.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма.
Бағалау.