Сабақтың тақырыбы: Модельдің түрлері. Модельдеуге тәжірибелік жұмыс
Мақсаты: модельдің түрлерімен танысады. ақпараттық модель, компьютерлік модель түсінігін біледі.
нысанды зерттеу сызбасын және модельді жіктеуді орындайды
компьютерлік модель құрады
Күтілетін нәтижелер: модельдеуге мысал келтіріп, талдай біледі.
Моделді жіктей біледі.
Ақпараттық, таңбалық, компьютерлік модельдерді ажырата біледі.
Керекті жабдықтар: Слайдтар, компьютер, қағаз, түрлі – түсті қағаздар, клей, т. б
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: сыни тұрғыдан ойлауға үйтеретін әдіс - тәсілдер: суретпен бөлу әр ұлттың амандасуы әдісі галерея әдісі, сұрақ – жауап әдісі Ортақ тұжырым әдісі
Кіріспе
Әр ұлттың амандасуы
Топқа бөліну
Сынып оқушыларын суретпен бөлу әдісі арқылы топқа бөлу
Тұсаукесер
І аялдама. Еске түсір аралы.
Сұрақ - жауап
Тақырыпты ашуға арналған бағыттаушы сұрақтар мен тапсырмалар.
• Модель дегеніміз не?
• Модельдеу дегеніміз не?
• Модельдеу неше кезеңнен тұрады?
Бағалау Бағдаршам
Негізгі бөлім
ІІ аялдама. Модельдеу аралы.
2. Бәйтерек кешеніне модель құру.
3.
4. Оқушыларға тапсырмалар ұсыну (модельдеудің 4 кезеңін пайдаланып, модельдеу.)
5. І кезең: Есептің қойылу кезеңі. Астана дегенде ойымызға бірінші не түседі?
бейнежазба көрсету.
https: www. youtube. com watch? v=p6rjDECAyvA
ІІ кезең: Модельді құру
Мысал:
Қаланы безендіру ұлттық мәдениетімізді көрсету
Астана қаласының Елорда статусына ие болған жылға байланысты таңдалған
Қазақстан, Астана
Құрылысы басталды 30тамыз 2002
Антеннаның төбесі 105 м
Шатыры 97 м
Лифтілер 2
Қаратөбе ауданы,
Б. Аманшин атындағы ЖОББМ КММ
Информатика пәнінің мұғалімі
Құмарова Орынгүл Құмарқызы
Модельдің түрлері. Модельдеуге тәжірибелік жұмыс. жүктеу