Педагогикалық идеялар жәрмеңкесі
Тақырбы: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту
Мақсаты: Әріптестердің жаңа педагогикалық идеялар мен жаңалықтарды енгізуіне, әдістемелік жұмыстарын жандандыра түсуге ықпал ету.
Тақырып бойынша теориялық білімдерін жетілдіру мақсатында таныстырылыммен танысу, баяндаманы тыңдап, талқылау.
Әр педагог өз тәжірибесінде оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту мақсатында
қолданып жүрген әдіс - тәсілдері және дидактикалық материалдарын таныстырып (еркін формада)
қорғау және өзара тәжірибе алмасу. Қорытындысы бойынша үздік идеяны(тәжірибені) анықтау және әр мұғалім өз пәніне лайықтап тәжірибеге енгізу.
Өзіне ж не өзгеге сыни тұрғыдан қарауға үйренеді.
Бөлінген көшбасшылыққа бағыттау, ынтымақтастық мәдениетін дамыту.
Табыс критериі (күтілетін нәтиже): Сыни тұрғыдан оқыту, оның әдіс - тәсілдері туралы жас мамандарға теориялық көмек көрсетіледі.
Әр педагог өз пәніне, оқушылардың жас ерекшелігіне сай келетін әдіс - тәсілдер мен дидактикалық материалдарды тәжірибелеріне енгізеді.
Сыни рефлексивті талдау жасауға дағдыланады.
РЕСУРСТАР: Таныстырылым, баяндама тезисі, бейнематериалдар: Адамның қиялы шексіз , Суретте қанша бейне? Дейін кейін стратегиясы, кері байланыс материалдары: Менің пікірім: +,-,! ; Бағалау графигі , стикерлер, маркер, жұмыс ретін анықтауға және қорытынды жасауға арналған қима қағаздар, үлестірме материалдар - НЗМ (3, 6 - 8 апта);
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР: 12 жылдық мектептегі педагогикалық ғылыми - әдістемелік жұмыс негіздері (әдістемелік құрал) - 2015ж; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: жаңаша көзқарас (әдістемелік құрал) - 2014ж; 12 жылдық білім беру журналы 2014ж, №4; Педагогикалық диалог журналы 2014ж, №4.
Педагогикалық идеялар жәрмеңкесі әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және өткізу
Мақсаты: мұғалімдердің жұмыс тәжірибелерімен өзара бөлісуі, тәжірибелеріне жаңа педагогикалық идеялар мен тың жаңалықтарды енгізуі.
Бұл жұмыс мұғалімдердің әдістемелік жұмыстарын жандандыра түседі, себебі әр мұғаіл өз идеясының үздік аталуына мүдделі. Сондықтан да жарыс рухы пайда болып, мұғалімдер пікір таласқа түсуге, өз көзқарасын дәлелдеуге, өзіне және өзгеге сыни тұрғыдан қарауға үйренеді.
Ұйымдастырушы жұмыстың бұл түрі неғұрлым кең ауқымды қамтуын назарда ұстауы тиіс.
Өз іс - тәжірибесін қорғауда (қандай түрде) мұғалімдерге еркіндік беріледі. Мұғалімнің шығармашылығына, креативтілігіне байланысты.
Тақырып алдын ала беріледі.
ШҚО, Ұлан ауданы, Жанұзақ ауылы,
Ш. Башиков атындағы негізгі мектеп КММ - ң директоры
Касымова Бибигуль Амантаевна
Толық нұсқасын жүктеу