Білім беру саласы: атынас
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті:
Тақырыбы: 1 2 3 4 5 сандардын құрамы
Мақсаты: Балаларды есептеуге дайындау үшін өзінен кіші екі саннан тұратын сандар құрамымен танысу 5 - ке дейін есептік және реттік санауды бекіту; 2 - 5 сандармен және цифрымен таныстыру, заттың аз тобына қосу немесе көп заттың бір затты алу Қанша болды? , Қанша қалды? деген жауап беру арқылы екі тәсілмен теңсіздікті аңыктай білуге үйрету.
Міндеттері:
Білімділік: 5 көлемінде сандық есептеу, заттарды санауға, санды ретімен және қорытынды санын атауға Барлығы неше? деген сұраққа жауап беруге үйрету.
Дамытушылық: 5 көлемінде реттік санау және реттік санды атап Қайсы? , Нешінші? деген сұрақтарға жауап беру дағдысын дамыту, танымдық ойындар ойнату арқылы ойлау қабілеттерін жетілдіру, есептеу дағдылары арқылы білімдерін қалыптастыру
Тәрбиелік: Білімге деген құштарлығын арттыру арқылы еңбекке баулу, еңбексүйгішілікке, зейіншілікке, тапқырлыққа тәрбиелеу
Түрі: Ашық сабақ.
Сөздік жұмыс: Не жоқ? , Не өзгерді? , Қанша болды? , Қанша қалды? , Барлығы неше? , Қайсы? , Нешінші?
Көрнекіліктер: Деньеш схема, суреттер, үлестірмелі карточкалар, таңбалар, цифрлар үйшік
Әдіс – тәсілдері:
шаттық шенбер, сұрақ жауап, көрсету, түсіндіру, дамытушы ойындар, санамақ, сергіту жаттығулар, тақпақтар айту.
1. Шаттық шеңбер
Барлық балалар шеңберге тұрып, бір - бірімізді татулыққа, достыққа, мейрімділікке шақыра отырып, келген қонақтармен сәлемдесейік.
Шаттық шенбер.
Күннің көзі ашылып.
Көкке шуақ шашылып,
Құтты қонақ келіпті.
Төрімізге еніпті,
Амандасу үлкенге.
Тәрбиенің басы ғой,
Ал қанекей бәріміз.
Сәлем дейік үлкенге,
Сәлеметсіздер ме?
Бүгінгі күндерін сәтті өтсін,
Ережелермен таныстыру.
Бір – бірімізге бөгет жасамау.
- Қазір жылдың қай мезгелі?
- Қандай ай?
- Бүгін аптаның қай күні?
- Балалар бір аптада біз неше күн сабаққа келеміз?
- Неше күн демаламыз?
Балалар сендер қаншаға дейін санай білесіңдер?
- Балалар мен сендерге сандар туралы ертегі айтып берейін.
Ертегі арқылы өткен сабақтарды қайталау
12345 сандарының ұғымымен таныстыру.
Логикалық сұрақ
а) Табақта үш алма
қолымда екі алма
біреуін әжеме берейін,
біреуін атама беремін
екеуін беремін әкем пен шешеме
нешеу қалады?
1 саны туралы білімдерін тиянақтау.
ә) қоянның неше құлағы бар? (2)
екі санның құрамын ажырату.
2 саны ол бірдің көршісі, 1 санынан кейін тұрады 2 саны жұп сан, екі бірліктен тұрады.
1+1=2
Екі саны жайлы қандай тақпақ білесіңдер?
Үш саны ол екінің көршісі яғни 2 санынан кейін тұрады.
Ойыншықтарға назар (3) үш санның құрамын ажырату.
Плакатқа қарап, затты санау, сәйкес санмен көрсету.(4) төрт санның құрамын ажырату
Сюрпризный момент: Хат тасушы хат әкеледі. Сан патшалығы бізден көмек сұрайды. Тапсырма орындау.
1. Тапсырма
Ойын Көршісін тап
Ойынның шарты бойынша балалар сандардың көршісін табады
2. Тапсырма
Ойын Қатар санды тап
3. Тапсырма: Бұл тапсырмаларда суреттегі заттарды салыстыру жүргізіледі. Қай жерде заттар артық, кем, сонша ,