Математика (презентациясымен)
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
1. Өткен тақырыптарды қайталай отырып, білімдерін тиянақтау, бекіту.
2. Логикалық ойын, сана - сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, өз бетінше топпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі. сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, фигуралар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
№ 1 слайд.
Оқушылар кеше сабақта не үйрендік?
- Периметр табуды.
- Периметр дегеніміз не?
- Периметр дегеніміз - фигураның барлық қабырғаларының қосындысы.
- Көпбұрыш дегеніміз не?
- Көпбұрыштың периметрін қалай табамыз?
Психологиялық дайындық.
Математика – қызықты пән,
Бәріміз оны білеміз.
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз.
Жарайсыңдар!
Тіктөртбұрыш
Шаршы
III. Жаңа сабақ.
Өткенді пысықтау.
Ойын: Фигуралық есеп
Әр фигураның артында өрнектер бар, сол өрнектерді шығару.
Слайд №2. Фигуралық есеп .№1 есеп
10+ 40
100 - 80
70 - 40
40+50
100 - 90
60 - 50
Слайд 3 №2 Өздік жұмыс.
Азайғыш -------------- 12 ---- 21 --- 85 --- 15
Азайтқыш ------------- 6 ---- 20 ---- 5 ---- 10
Айырманың мәні
Слайд 4 № 3 есеп. Балалар бұл қандай жануар? Піл туралы не білетіндерін сұрау. (мағұлмат беру).
К - 15кг --------- ә) С - 20 кг
С -? 7 кг кем ----------- К - 10кг
Шешуі: 15 - 7 = 8 (кг ) ------------ Шешуі: 20+10=30
Жауабы: Сәбіз 8 кг. -------------- Жауабы: 30 кг көкөніс
Есептердің әрқайсысына сызба таңда:
Сергіту сәті:
– Бір, екі, үш,
Бойға жинап күш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
Математикалық тест.
1. Өрнектің мәнін тап 20+40
а) 24
ә) 60
б) 40
2. 6+4 =? а) 10
ә) 6
б) 16
3. Теңдеудің мәнін тап: х + 4= 10
а) х = 5
ә) х =6
б) х= 14
4. Алмастың 6 қызыл және 3 көк шары бар. Алмаста барлығы қанша шар бар?
а) 12
ә) 6
б) 9
5. 3 онд. 5 бірл. =? бірл.
а) 15б бірл.
ә) 35ірл.
б ) 53бірл.
Тест кілті бағалау
1. ә ---- 5 – 5
2. а ----- 4 - 4
3. ә ----- 3 - 3
4. Б ----- 2 - 2
5. Ә -----
№4. Атауын айтпай - ақ фигураларды сипатта.
Ойын. Мен қай фигурамын? ..
Төрт қабырғасы бар, төрт бұрышы бар. Қарама – қарсы қабырғалары тең. Төрт бұрышы бар, екі бұрышы доғал, екі бұрышы сүйір. Төрт қабырғалары бар.(тік емес төртбұрыш ) Бір бұрышы тік, екі бұрышы сүйір. Үш қабырғасы бар. (үшбұрыш )
Төрт қабырғасы бар. Барлық қабырғалары тең. Төрт тік бұрышты. (шаршы)
Тақтамен жұмыс.
№5 Периметр табу, 3 қатарға фигуралардың қабырғасын өлшеп, периметрін табу беріледі.
а) Р=2cм+2см+2см+2см ------- Р=1см+3см+1см+3 см ------- Р=2см+2см+2см
Р=8см ------------------------------- Р=8 см ---------------------------- Р=6 см
Слай 3 №6 (ауызша )
3+7+2
8+2+3
15 - 5 - 4
3+7+5
6+4+6
17 - 7 - 8
Қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма: 3есеп. ә)
Сергіту сәті:
Жапырақтары жайқалып,
Биік ағаш өседі.
Самал желмен тербеліп,
Бұлттар жылжып көшеді.
- Тағы қандай үлес қосамыз.
- Гүл егеміз.
- Жақсы. Бірақ гүл егу кез - келген адамның қолынан келе бермейді. Оны баптап күту қажет.
№7 Шаршыларды сана.