Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі
8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Кесінді ортасының координаталары.
Сабақтың мақсаты: Оқушылар кесінді ортасының координаталарын және кесіндіні берілген қатынаста бөлетін нүктенің координаталарын табуды меңгереді.
Құндылықтарға баулу:
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік ұлттық нақыштағы ою - өрнектерді қарапайым координаталық жүйеге енгізіп, сонда берілген кесінділердің ортасының координаталарын табу тапсырмалар арқылы іске асырылады.
Пәнаралық байланыс: Еңбек ою өрнек сызу, сызу кесінді ортасының координаталарын табу,
Сызу - сызудың техникалары және оларды
рәсімдеу ережелері;
Сабақтың басы 10 минут
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып бөлмесінің тазалығын тексеру. Оқушыларды ортаға шығарып, сынып болып кесінді құрастырыңыздар, бірлесіп бір қатарға тұрады. Осы кесіндінің ұштары және ортасы бір қадам алға, алғашқы кесіндіде қалған оқушылар бір қадам артқа, осылайша жалғастыру арқылы үш топқа оқушылардың жинақтаймын.
І топ. Кесінді, ІІ топ. Ортасы ІІІ топ. Координаталары
- Сонымен, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? Ақылды болу аз, маңыздысы ақылды тиімді қолдана білу кімнің сөзі? Қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабаққа қатысты ма?,. Өз ойларыңызбен бөліссеңіздер?
- Иә, дұрыс айтасыңдар, Кесінді ортасының координаталары деп сабақ тақырыбын айту.
Сарқыт әдісі арқылы алдыңғы білімдерді еске түсіру. Кәмпіт, құрт және кәмпіт қағазында нүктелердің координаталары берілген. Координаттарды
координаталық жазықтықта белгілеуін тапсырамын. Әр дұрыс тапқан координатаға бір ұпайдан беріп отырамын.
Кесінді ортасының координаталары жүктеу