Жеңістің 30 жылдығы орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Байтілеуова А. Е.
Сабақтың тақырыбы: Түбір сөз және туынды сөз
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды жаңа түбірлес сөздер терминімен танысу, сөз құрамы туралы түсінігін қалыптастыру үшін топтық жұмысты ұйымдастыру.
Сабақтың міндеті:
- Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренуге, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, білуге көмектесу.
- Оқушының сыни ойлауы дамытуға, оқушылардың өз ойларын айтуға орта ұйымдастыру.
- Шығармашылығын, ізденісін арттыруға, жеке, жұппен, топпен жұмыс жасап, қорытынды жасауға мүмкіндік беру.
Әдіс – тәсілдер:
Топтастыру, сұрақ – жауап, “Ой қозғау” әдісі, “Бес жолды өлең”, “Бес саусақ” әдісі.
Психологиялық кезең
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Жаңа жауған қардаймыз.
Ақпыз, пәкпіз, тазамыз,
Біз білімді баламыз.
Топқа бөлу
1 - топ: Түбір
2 - топ: Жұрнақ
3 - топ: Жалғау
Үй тапсырмасы
45 - жаттығу
Біл - гіш
------ гір
Оқу - лық
------ шы
Ой қозғау
Доп лақтыру
Жаңа сабақ
Түбір сөз және туынды сөз
46 - жаттығу
Жаңылтпашты көшіріп жаз.
Шежіреші кісі шежіре айтты,
Ішіндегі шежіресін шешіле айтты.
* Түбірлес сөздерді тап, олардың мағынасын түсіндір.
Топтық жұмыс 47 - жаттығу
Берілген сөздерден бірнеше түбірлес сөз жаса.
І топ: бас...
ІІ топ: көр...
ІІІ топ: ой...
Сергіту сәті
“Шырша” биі
48 - жаттығу
Суретке қара. Түбірлес сөздерді оқы.
оқу
оқушы
оқулық
оқуға
* Қай сөз түбірлес сөздер тобына жатпайды?
Жұптық жұмыс
50 - жаттығу
Суретке қара.
Сұрақтарды оқып, жауаптарын жаз.
1. Суретте суретші нені бейнелеген? Дәрігер
2. Дәріханада кім жұмыс істейді? Дәріхана да
3. Дәрігердің қолындағы не? Дәрі
51 - жаттығу
Жұмбақты шеш.
Үлпілдеген аппағым
Өзім күтіп, баптадым.
Күзде сыймай қапшыққа,
Айла, амал таппадым.
* Төмендегі сөздердің ішінен жұмбаққа жауап болатын сөздерді тап.
Бес жолды өлең
1. Зат есім
2. Сын есім
3. Етістік
4. Сөйлем
5. Синоним
Слайдын жүктеу