Сабақтың тақырыбы: Қызғалдақ пен Қарасора
Мақсаты:
Білімділік: а) Оқушыларға мәтіндегі негізгі ойды идеяны ұғындыру;
ә) Ой қозғау стратегиясын пайдалана отырып, оқушыларға сұрақ қою арқылы жан – жақты ойлауға үйрету.
Б) Топпен жұмыс, әңгіме кестесі болжау стратегиясын пайдаланып, оқушыларды өзіндік жұмыс істеуге ізденуге үйрету:
Тәрбиелік: Адам бойындағы жақсы қасиеттерге жаман қасиеттерден (қызғаншақ мақтаншақ) аулақ болуға тәрбиелеу;
Дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлауын дамыту, тілін дамыту, сөздік қорларын байыту, шығармашылығын дамыту,
Сабаққа қолданылатын әдістер, Сұрақ қою, ой қозғау, баяндау, әңгімелеу, топпен жұмыс, әңгіме кестесі, салыстыру,
Көрнекілігі; сурет (қарасора мен қызғалдақ) аңдар суреті, түлкі мен тиін мақал - мәтелдер.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру.
Оқушылардың сабаққа назарын аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Әбдірахман Асылбеков Түлкі мен тиін (мысал)
1. Рольге бөліп оқу.
2. Түлкі мен тиінге мінездеме беру.
3. Әр оқушы салған суреті туралы айтып беру.
4. Түлкінің сөзін тап тиіннің сөзін тап.
5. Қандай аңдарды білесің?
6. Оқушыларға тірек - сызбаны пайдаланып, мысалды қорытындылау.
Түлкінің сөзі
- Тоқсан тоғыз айлам бар?
Сенің жайың қиын - ау
Тиіннің сөзі
Жалғыз ғана айлам бар.
ІІІ. Жаңа сабақ Қызғалдақ пен Қарасора
Сансызбай Сарғасқаев
Оқушыларға мақтаншақтықтан басқа адам бойындағы қандай жақсы қасиеттерді білетіндіктерін сұрау.
Ақын туралы т. б. мақал, қанатты сөздер А. Құнанбаевтың өсиет сөздерін (Бес асыл іс) еске түсіріп айтқызу. (Оқулықты жаптыру) Енді Қызғалдақ пен Қарасора атты мысалды оқимыз. Бұл жаман әдеттің бірін сынауға арналған. Мысалдың авторы Сансызбай Сарғасқаев дүниеге келді. Балалар жазушысы Достар , Көңілді балалар , Бір көшенің балалары , атты шығармалары бар. Бұл мысал қарасөзбен жазылған.