1. Дәрігер қабылдауында
2. Біздің үй
Оқу мақсаттары:
1.1.4.1 Мұғалімнің көмегімен тыңдалған материал не екенін түсіну.
1.2.2.1Сурет бойынша 2-3 сөйлем сөйлем құрастыру;
1.4.2.1. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған аудиовизуалды материал бойынша таныс заттардың атауын жазу.
Бағалау критерийлері: Тыңдалған материалды айтады.
Сурет бойынша сөйлем құрайды
Диологтық қарым-.қатынасқа түседі.
Берілген суреттерді сипаттап жазады.
Пәнаралық байланыс:Өзін-өзі тану, орыс тіл
Ресурстар: Суреттер, интерактивті тақта, постер
Алдыңғы оқу Емхана бару тақырыбына байланысты қайталауға арналған тапсырма.
Қарлы кесек . Лақтыру арқылы сұрақтарға жауап береді.
Емханаға не үшін барамыз?
Онда кімдер жұмыс істейді?
Басы Сәлемдесу. Түгендеу. Оқушылар зейінін сабаққа аудару. Психологиялық ахуал туғызу. Доп лақтыру арқылы сәттілік тілеу.
Гүлдер арқылы топқа бөлу
1-топ
2– топ
3 – топ
Суретті көрсету арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
Балалар суретте не көріп тұрмыз?
Әсем қайда келді?
Ортасы Топтық жұмыс.
1-тапсырма. Суретке қарау арқылы дәрігердің түрлерін ажырату. Дара диаграммасы тақтада ілулі тұрады. Оқушылар дәрігерлердің түрлерін жазады. Мысалы: балалар дәрігері, тамақ құлақ, тіс.
Сергіту сәті. Балақай
Соңы
2- тапсырма. Топпен жұмыс.Жұптық жұмыс.
Постермен жұмыс. Үш топқа суреттер таратылады. Суретті бояп, сипаттама береді топпен. Әр топтан бір баладан шығып рөлдік диалог жасайды.
Дескриптор: Дәрігерлердің түрлерін ажырата алды.
Сөздікпен жұмыс жүрді.
Постермен жұмыс жасады.
Суреттерге сипаттама берді.
Диалогтық қарым –қатынасқа түсті.
Ойлау деңгейлері: түсіну,білу ,қолдану,анықтау, синтездеу.
Үйге тапсырма Жаттау. Дәрігер туралы тақпақ. Үлгерімі жоғары балалар шағын Мен дәрігер болсам деген тақырыпқа әңгіме жазып келеді.(3-4 қатар)
Кері байланыс Бағдаршам арқылы бағалау
Мұғалімнің аты-жөні: Кабылбекова Бакыткул Нуржаубаевна