Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Мәтінді түсініп оқып, сұрақтар бойынша әңгімелеуге; қазақтың ұлттық тағамдары, оның түрлерін біліп, салт - дәстүр бойынша сәлемдесу, әңгімелесу жоралғылары бойынша сөйлесе білуге үйрету. Есімшені қайталап, тапсырмаларды орындау.
Дамытушылық: Білімін, сөздік қорын, ой - өрісін, танымдық қабілетін дамыту. Ауызекі сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Сауаттылығын жетілдіру.
Тәрбиелік: Қазақтың салт - дәстүрлерін құрметтеп, кішіпейілділікке, мейірімділікке, бауырмашылдыққа, қонақжайлылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: коммуникативтік, сөздік жұмыс, суретпен жұмыс, сұрақ - жауап, ассоциация, деңгейлік жұмыс, тест.
Қолданылған технология: сыни тұрғыдан ойлау, деңгейлеп оқыту, ақпараттандыру технологиялары.
Сабақтың көрнекілігі: Ұлттық ақпараттандыру орталығы АҚ электронды оқулығы № 4555 (e - learning), актив студия (флипчарттар), суреттер, компьютерлер.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. 1. Сәлемдесу.
1. 2. Кезекшімен сұхбат,
1. 3. Оқушыларды түгендеу.
1. 4. Сабаққа дайындықты тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Есімше дегеніміз не?
2. Оның неше шағы бар? Мысал келтіріңдер.
3. Шығармаға тоқталып өту.
ІІІ. Жаңа сабақ. (сабақтың мақсатымен таныстыру)
1. Жасырын сурет ойыны бойынша ұяшықтардағы нөмірлерді айтып, сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап берген сайын сурет ашылады.
1. Таңғы асқа не жейсің?
2. Сүйікті асың не?
3. Қандай тағамды жеп көрмедің?
4. Қандай тағамды жеп көргің келеді?
5. Қазақтың қандай ұлттық тағамдарын білесің
6. Қазақтың қандай ұлттық тағамы ұнайды?
Сонымен, қазақ дастарқаны суреті ашылады. Яғни, бұл - бүгінгі сабақтың тақырыбы.
2. Сөздік жұмыс.
Бекер айтпаған – не зря говорится
Ерекше мән берген – особое внимание уделял
Ежелгі дәстүр бойынша – по древней традиции
Жаңа сөздермен бірнеше сөйлемдер құрастыру.
Қазақ дастарқанында әрқашанда бата берілетіндігі айтылады. Оқулықтың 98 - бетіндегі батаға тоқталып өтіледі.
Отбасыңыз мерекелі болсын!
Дастарқаныңыз берекелі болсын!
2. Суретпен жұмыс.
- Суретте не көріп тұрсыңдар?
- Қазақ дастарқанында не бар?
- Ұлттық тағамдар қандай түрлерге бөлінеді?
(келесі флипчарт беттерінде ет, сүт, нан тағамдары көрсетіледі)
3. Мәтінді оқып, мазмұнын түсініп, айтып беру.
ІY. Бекіту. Оқулықпен жұмыс. Деңгейлік жұмыс.
1 - деңгей.
1. Тапсырма. Мәтіннен есімшелерді табыңдар.
2. Сызбаны пайдаланып, палауды әзірлеу үшін қандай тағамдар керек екенін айтып беріңдер. (палауға қажетті сөздерді жылжыту арқылы Палауды пісіру үшін не керек? сөзінің үстіне түседі де, қажет емес сөздер артына кетеді)
2 - деңгей.
2. Берілген сөз тіркестерімен сөйлем құраңдар.
Берілетін сый, тамақ пісіретін, баратын үйіміз, күтілетін қонақ.
3. Берілген сын есімдер мен зат есімдерді мағынасына қарай тіркестіріп жазыңдар.
Сын есімдер: жұмсақ, ыстық, сүрленген, тұзды, қою, майлы, дәмді, қатты, жас
Зат есімдер: ет, нан, тамақ, сорпа, шай, қазы, шелпек
3 - деңгей.
1. Электрондық оқулықтағы 4, 5 - тапсырмаларды орындаңдар. Ұлттық ақпараттандыру орталығы АҚ электронды оқулығы № 4555 (e - learning). (бірнеше оқушы компьютерлерде жұмыс жасайды)
2. Сен мұны қазақша айта аласың.
1. Біреудің көңіл күйі туралы қалай сұрайсың?
2. Досыңды, танысыңды қонаққа қалай шақырасың?
3. Қонағыңды қалай қарсы аласың, не деп айтасың?
4. Дастарқанға қалай шақырасың?
5. Қандай тілек айтасың?
Y. Қорытынды. Жаңа сабақ бойынша сұрақтар қойып, білімін бекіту.
1. Тест. Ұлттық ақпараттандыру орталығы АҚ электронды оқулығы № 4555 (e - learning).
2. Ассоциация "Қазақ дастарқаны"
YІ. Бағалау. Үй тапсырмасы, жаңа сабақ және тест тапсырмалары бойынша оқушылардың білімін бағалау.
YІІ. Үйге тапсырма: 98 - бет. 1. Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді қойып жазыңдар.
2. Дастарқан батасын жаттау.
3. Жаңа сөздер