Балалар бізде қазір қандай мезгіл

Скачать

Сабақ тақырыбы: Әріпті өрнектің мәнін табу (10 - а)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: 10 - а өрнектерінің мәнін табу жолымен таныстыру. Санды өрнек пен әріпті өрнек туралы білімдерін пысықтау, өрнек құра білуге, мәнін таба білуге үйрету.
Дамытушылық: Түрлі тапсырмалар арқылы оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттеріне және сөйлеуге дағдыландыру, өздігінен жұмыс істей білуге, ой өрісін дамыту.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Типі: білім, икем, дағдыны жетілдіру.
Түрі: жарыс сабақ
Әдісі: ізденушілік, сұрақ - жауап, өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, түсіндіру.
Көрнекілігі: Күннің суреті, таблица, өрнектер, карточкалар.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, бейнелеу өнері.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
- Сабақ басталды, бәріміз орнымызға отырамыз. Балалар, сендер білесіңдер бізде қазір қандай сабақ екенін, бізде 2 - сабақ математика.
Балалар сабағымызды бастамас бұрын, мен сендерге бір қызықты трэнинг өткізгім келіп тұр. (1 - 10) ағылшынша санауды үйрету.
- Өте жақсы, сонымен сендер бүгін ағылшынша да санауды үйрендіңдер.
Ал, енді өткен тақырыпты еске түсірейік. Тақтада нелерді көріп тұрсыңдар?
Енді мына өрнектерді қалай бөлуге болады?
(2 - ге: әріпті өрнек, санды өрнек)
- Тағы қалай бөлуге болады, кәне қарайықшы жақсылап. (дұрыс, айырмаларды бір бөлек, қосындыларды бір бөлек бөлуге болады екен.)
Балалар сендер өрнектердің түрлерін әріпті және санды өрнектерді айыра алады екенсіңдер, және айырма, қосындыларды жеке - жеке топтауды біледі екенсіңдер. Енді осы білімімізді әрі қарай толықтыра кетейік, мына цифрограммаға назар аударайық, бұнда балалар 1 - 10 дейін сандар жазылған, ол сандар қалай жазылып тұр? (өсу ретімен)
Егер де ол сандарды кему ретімен қойғанда бір сөз шығады. Ол қандай сөз екен?
а м м а р г о р ф и Ц
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
Цифрограмма деген сөздің мән - мағынасын түсіндіріп, айту.
Тақырыпты ашу, мақсатпен таныстыру (әр оқушы өзіне қойған мақсатын айтады)
Оқулықпен жұмыс
Дәптермен жұмыс
Өздік жұмысын орындау
І нұсқа
1) 2+а
а=1
а=3
а=4
2) 10 саны мен а - ның айырмасын жаз.
ІІ нұсқа
1) а+3
а=1
а=2
а=6
2) 9 саны мен а - ның қосындысын жаз.
- Өте жақсы, өздік жұмысын да орындай алады екенсіңдер.
- Балалар бізде қазір қандай мезгіл? (көктем)
Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады екен, кәне тыңдап көрейікші.
(құстар ән салып, ағаштар сәл ғана тербеліп тұр.)
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп - кішкентай ағаштар,
Үп - үлкен боп өседі.
- Балалар кеше ғана қыркүйек айында сендер кіп - кішкентай ағаштар секілді кішкентай болғансыңдар, ал қазір сендер де ағаш секілді өсіп кетіпсіңдер. Жуыр арада 1 - сыныпты тәмәдап, болашақ 2 - сынып болғалы отырсыңдар,
ендеше білімімізді көрсететін кез келді, сондықтан номер 4 - сөз есепке назар аударайық.
Аулада 6 қарағаш және 4 қайың өсіп тұр. Аулада неше қарағаш өсіп тұр. (Шешімі жоқ)
(Есеп емес, тапсырма, өйткені есептің жауабы, есептің мәтінінде берілген, ендеше бұл есеп болмаса, біз оны есепке айналдырайық.)
Сендерге шығармашылық жұмысқа 3 минут уақыт беріледі.
А) Қарағаш - 6? артық
Қайың - 4
6 - 4 = 2
Жауабы: Қарағаштың 2 - уі артық
Ә) Қарағаш - 6
Қайың - 4? кем
6 - 4=2
Ж: Қайыңның 2 - уі кем
Б) Қарағаш - 6
Қайың 4?
6+4=10
Ж: Барлығы 10 ағаш
- Енді балалар Күн ойынын ойнайық. Бұнда 10 - нан берілген санды азайтып, мәнін табу. Топтық жарыс
- Өте жақсы, сонымен біз мақсатымызға жеттік, 10 - нан кез - келген санды алып, олардың мәнін таба алдық.
Сабақта нені үйрендік?
Үйге: №3 есеп
Бағалау: Бір - біріне бейнелеу сабағында жасаған Күннің көзін сыйға тартады. Тілек айтады.
Сабақ аяқталды!


Скачать


zharar.kz