Сабақтар топтамасы:
1. Арифметикалық амалдардың қасиеттері
2. Қалдықпен бөлу
3. В дыбысы
4. Етістік
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың арифметикалық амалдардың қасиеттерін қаншалықты меңгергенін тексеру, тақырып бойынша алған білімдерін пысықтау.
Дамытушылық: Тақырыпты игере отырып, оқушылардың сөйлеу дағдыларын, есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Әр түрлі әдістерді пайдалана отырып пәнге қызығушылығын арттыру, сыйластыққа,
ұжымшылдыққа жұмылдыру.
Сабақтың түрі: Аралас.
Сабақтың типі: Білімді жүйеге келтіру.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелесу.
Оқушылардың Тақырыпты қайталай отырып тапсырмаларды, міндеті: есептерді орындау.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, плакаттар, оқулық.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру:
а) Сәлемдесу.
б) Астарлы әңгімені қолдану арқылы оқушыларды
психологиялық дайындау.
2. Үй тапсырмасын тексеру: Үйге аяқтауға берілген тапсырмалар мен есептерді тексеру.
3. Мотивациялық - өзекті бөлім
Мақсаты: Мәселені қою және оны шешу.
Оқушылармен өткен тақырыпты талдау.
- Балалар осы бізді алда қандай мереке күтіп тұр? Дұрыс айтасыңдар 8 - наурыз. Яғни аналар мерекесі. Ендеше осы сабақта тапсырмалар мен есептерді шығара отырып аналарымызға әдемі гәл шоғын жинайықшы.(оқушылар есептер мен тапсырмаларды орындап болғаннан соң, ортада гүл шоғы жиналады).
4. Кіріспе бақылау:
Мақсаты: Тақырып бойынша алған білімдерін пысықтау.
Балалар, өткен тақырыпта сіздер арифметикалық амалдардың қасиетін өткен болатынсыңдар. Ендеше сол қасиеттерді еске түсіріп өтейікші.
1. Ауыстырымдылық қасиеті.
2. Үлестірімділік қасиеті.
3. Терімділік қасиеті.
Ал балалар тақырыпты қайталап алдық. Енді осы қасиеттереге байланысты тапсырмаларды орындап жіберейік.
1 - қатарға ауыстырымдылық қасиетіне байланысты.
245*5=5*245=1225
805*2=2*805=1610
168*4=4*168=672
2 - қатарға үлестірімділік қасиетіне байланысты.
(56+4)*6=56*6+4*6=360
(430+5)*4=430*4+5*4=1740
(108+4)*3=108*3+4*3=336
3 - қатарға терімділік қасиетіне.
(70*4)*5=(70*5)*4=1400
(15*7)*2=(15*2)*7=210
(64*7)*2=(64*2)*7=896
Жақсы балалар. Біз гүл шоғының себетін орналастырдық. Ары қарай 13 тапсырмаға назар аударайық.
Мұнда біз өрнектерді құрастыруымыз керек. Кәне құрастырып көрейік.
Ақмола облысы, Целиноград ауданы, Красноярка ауылы,
№25 орта мектебінің бастауыш пәні мұғалімі
Бекешева Бигул Қойшықызы