География 10 сынып
1. Сабақтың тақырыбы: Гидросфера және дүниежүзілік су ресурстары. Су айналымы.
2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Оқушылар Жердің су қабығы Гидросфера екенін біледі. Су туралы мәліметтер алады.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: жеке жұмыс, топтық жұмыс.
4. Сабақтың нәтижесі:
Білу: Гидросфера қандай құрамдас бөліктерден тұратынын біледі.
Түсіну: Судың басты қасиеттерінің табиғаттағы маңызын түсінеді.
Қолдану: Оқулық мәтінін пайдаланып, табиғаттағы су айналымының сызбасын құрастыра алады. Талдау: Гидросфераның құрамдас бөліктерінің жаңару кезеңдеріне кесте бойынша талдау жасай алады.
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: критерий бойынша бағалау.
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс - талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін. 7. Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер, суреттер, интернет материалдары.
Сабақ барысы
Кіріспе
1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды
2. Мұғалім сыныпты қима қағаздар арқылы топқа бөледі.
3. Атмосфера және климат тақырыбы бойынша қорытынды тест алады.
Тұсаукесер
1. Мұғалім оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2. Тақырып айқындағаннан кейін мұғалім оқушыларға мәтінмен танысып шығуға тапсырма береді.
1топ: Гидросфера және оның құрамдас бөліктері.
2топ: Судың қасиеттері
3топ: Табиғаттағы су айналымы тақырыптары бойынша постер жасап қорғайды
Негізгі бөлім
1. Галереяға саяхат әдісі бойынша топтар табиғаттағы су айналымының сызбасын құрастырады.
2. Мұғалім 5 - кесте бойынша Гидросфераның құрамдас бөліктерінің жаңару кезеңдеріне талдау жасауды тапсырады.
Қорытынды
1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.
2. Үйге тап - ма:
1) §11 оқу. Өздерің тұратын аудандағы су көздеріне адам әрекетінен қандай өзгерістер болуда. Эссе жазу.