Критериалды бағалау – оқушы білімін нақты бағалау
Санамақ ойыны әдісімен топқа бөліну.
Ойын бастаушы қатысушыларды 1 – N - ге дейін санайды. N - ші болған адам бірінші топқа барады. Келесі N - ші адам екінші топқа барады. т. с. с.
Сізге сынып оқушыларының үй тапсырмасын, сыныптағы тапсырмаларды, қосымша тапсырмаларды, оқушының сабаққа дайындық жағдайы т. б. жазылған ақпарат берілді. Сол ақпарат бойынша әр оқушының жұмысын бағалап көріңіз.
№1 Оқушылардың білім туралы жалпы ақпарат:
Неліктен осы бағаны қойдыңыз?
Жұмысты бағалаған кезде қандай сезімде болдыңыз?
Сіздің сабағыңызда оқушылар не үшін баға алғанын біледі ме? Қалай және қайдан біледі?
Сергіту сәті:
Дискриптор. Бағалау критериі.
Қолдарыңыздағы парақты осы слайдтағы ақпаратпен толықтырыңыз.
Осы дискрипторды пайдаланып, көрсетілген критерийлер бойынша алдынғы оқушыларды тағы бір рет бағалап көріңіз.
Рефлексия:
аты - жөніңіз _______________________
Жұмыстың екі ұнаған тұсын жазыңыз.
Нені жақсарту керек деп санайсыз?
Алтынгуль Ботаева (Жаканова)