$$$ 1 Тұлға қатегориясына әр түрлі анықтама кімдер берді?
А) философтар, педагогтар, филологтар
В)*философтар, педагогтар, тарихшылар
С) социологтар, педагогтар, тарихшылар
D) педагогтар, психологтар, музыканттар
Е) психологтар, музыканттар, экологтар
$$$2 Музыка мұғалімінің қасиетіне жатпайтыны
А) музыкалығы, өзін музыкант деп санауы
В)*музыка мұғалімінің кәсіби шеберлігінің деңгейін көтермеу
С) балаларға деген махаббаты, эмпатийлығы
D) музыкалық педагогикалық сезгіштілігі
Е) мұғалімнің әртістілігі
$$$ 3 Музыкалық педагогикалық құрылысында келесі элементтер көрінеді
А) мазмұны, мотивациясы, шеберлігі
В)*мотивациясы, мазмұнды-мағыналығы, коммуникативті-орындаушылығы
С) орындаушылығы, эстетикалығы, мотивациясы, мазмұнды — мағыналығы
D) көркем — интеллектуалдығы, мотивациясы, мазмұнды — мағыналығыц
Е) коммуникативті — орындаушылығы, көркем — интелектуалдығы, мазмұнды – мағыналығы
$$$ 4 Мазмұнды-мағыналығы қандай мақсат ретінде қаралады
А) музыкалық-педагогикалық
В)*көркем — коммуникативтік
С) мотивациялық
D) мазмұнды — мағыналы
Е) орындаушылық
$$$ 5 Музыкалық-педагогикалық қатынасына қандай элементтер жатады
А) орындаушылық
В)*музыкалық – орындаушылық
С) әртістілік
D) музыкалық — педагогикалық
Е) музыкалық — психологиялық
$$$ 6 Интелегент — тұлғаның қандай бөлігі болып табылады
А) қарапайым бөлігі
В)*негізгі бөлігі
С) музыка бөлігі
D) орындаушылық бөлігі
Е) әртістік бөлігі
$$$ 7 Музыкалық-педагогикалық қатынас педагог-музыканттың кәсіби шығармашылығының бір бөлігі ретінде қаралады да, ол қандай жүйе ретінде қалыптасады
А) материал жүйесінде
В)*функция жүйесінде
С) мағыналы жүйе
D) қарапайым жүйе
Е) күрделі жүйе
$$$ 8 Мотивация элементі бұл …
А) педагогиканың қатынастың негізі
В)*музыкалық — педагогиканың қатынасы
С) музыкалық қатынастың негізі
D) психологиялық қатынастың негізі
Е) педагогика — психологиялық қатынастың негізі
$$$ 9 Адамның өз мақсатына жету жолындағы кездесетін қиыншылықтар мен бөгетшіліктерді өтуін білуді қалай атайды?
А) еркіндік
В)*еріктік
С) еріксіз
D) психологиялық
Е) педагогикалық
$$$ 10 Еріктік импульсі деген не?
А) адамның психологиялық әрекетінен
В)*адамның сана сезімінің келеуі, не сана сезімінің ішіндегі
С) адамның педагогикалық әрекеті
D) адамның психологиялық мақсаты
Е) сана сезімі
$$$ 11 Музыкалық-педагогикалық қатынасына қандай элемент жатады
А) орындаушылық
В)*музыкалық орындаушылық
С) әртістілік
D) музыкалық-педагогикалық
Е) музыкалық ерік
$$$ 12 Тұлғаға өмірлік қажеттілікті, мақсатты, маңыздылықты не қажет етеді
А) қарапайым ерік
В)*ерікті бағыттайды және өнімдейді
С) жай ерік
D) әртістік ерік
Е) музыкалық ерік
$$$ 13 Ерік интелектіні ақиқаттауға қажет, ал интелект …
А) өнімдейді
В)*ерікті бағыттайды және өнімдейді
С) еріктейді
D) музыкалық ерікті бағыттайды
Е) күрделі ерік
$$$ 14 Мақсатқа жету, шешу барысында көрінеді, кәсіби қиыншылықтарды жеңе білуде байқалады, осының бәрі адамның интелектінің дамуында
А) қиқарлық
В)*ерктік пен өжеттілік
С) ерік
D) ерік пен қиқарлық
Е) интелект
$$$ 15 Классикалық музыканың басқадай музыкадан кейін қалуы ол кімге байланысты?
А) дәрігерлерге
В)*өзімізге
С) композиторларға
D) өзгелерге
Е) барлығы дұрыс
$$$ 16 Музыка сүйер адамды бала бастан тәрбиелеу кімнің міндеті?
А) ел басының
В)*қоғамның
С) мұғалімдердің
D) ата — аналардың
Е) депутаттардың
$$$ 17 Музыкалық тіл, жанр, стиль және рухани құндылық мәдениет принципі ол:
А) жеке қабылдау
В)*парапар қабылдау
С) түгелдей қабылдау
D) бөліп — бөліп қабылдау
Е) барлығы дұрыс
$$$ 18 Музыкалық қабылдау адамның алдына бір-бірімен байланыстылық мақсатты қойып отыр. Олар қандай?
А) парапар қабылдауның шарты бойынша музыкалық тіл жетіктігін меңгеру
В) түрлі музыкалық сауаттылығын меңгеру кезінде есту қаблетіне биіктік-ырғақтық қатынасының ұйымдастыруы
С) музыканың тақырыптың дамуын байқауы, дамушы нұсқауы және қорытынды бөлімдерін экспозициядан айыруы
D)*музыкадағы өзгерістерді білу, тақырыптылық мақсаттығы, айырмашылығы, бағыттылығы және өзінің санасына қабылданған музыканың бейнесі
Е) барлық жауап дұрыс
$$$ 19 Ағылшын психолог Вернон Ли музыканы қабылдайалатыны адамдардың неше түрі болады деді?
А) бір түрі
В)*екі түрі
С) үш түрі
D) төрт түрі
Е) бес түрі
$$$ 20 Баланың музыка қабылдау зейіні толық жағына көп көңіл бөлінеді
А) Музыкалық дамуының олшың, көрнекті бейнеге, тақырыпқа, динамикалық және бояу кезеңдеріне
В)*еркініне, динамикасына, бояуына, артикуляцияларға, фразаларға
С) бейнелерге, динамикасына, артикуляцияларына
D) музыкалық тақырыпқа, фразаларға
Е) болуына, оның көрнекті бейнесіне
$$$ 21 Ал үлкен кісілердің қабылдау зейіне неге көп көңіл бөлінеді, толық жауабын бер?
А) екпініне, динамикасына, бояуына, артикуляцияларға, фразаларға
В)*музыкалық дамуының олшық, көрнекті бейнеге, тақырыпқа, динамикалық және болу кезеңдеріне
С) тақырыпқа, динамикалық және болу кезеңдеріне
D) артикуляцияларға, фразаларға
Е) музыкалық тақырыпқа, динамикасына
$$$ 22 Неменеге байланысты музыка мұғалімі балаларды музыканы қабылдауды үйретеді, тәрбиелейді?
А) психологиясына байланысты
В)*жол ерекшелігіне
С) отбасының тәрбиесіне
D) мінезіне
Е) келбетіне
$$$ 23 Оқудың дамулығы мен тәрбиесі баланың қандай дамуына бағытталады?
А) жас ерекшелігіне
В)*психологиясына
С) келбетіне
D) мінезіне
Е) отбасына
$$$ 24 Музыкалық тәрбиенің негізгі мақсаты:
А) мұғалім музыканың қадірін жеткізе білуі керек
В)*мұғалім музыканың суреттеу — бейнелеу мүмкіншілігін балаға жеткізе білуі керек
С) ата — аналары музыканың әдемілігін түсіндірулері қажет
D) қоғам музыка туралы плакаттар көшелерге ілу керек
Е) баланың достары музыканың бейнесін көрсете білуі керек
$$$ 25 Музыка сабағындағы іс-әрекеттер түрлі, кезектігін ауыстырып отырған жөн. Осылардың ішіндегі ең негізгісі қайсысы?
А) музыка тыңдауда кіріспе сөзбен
В)*көркем-бейнелік ойлауына, эмоциялық атмосфераға, қызығуына, эстетикалық талаптарға т.б. оқушыға жан-жақты өсуіне, дамуына жағдай жасауы
С) ән орындау, үйрету, қайталау, еске алу т.с.с.
D) аудиотаспа, бейне таспаны қолдану
Е) теориялық негіздері т.б.
$$$ 26 Музыкалық қабылдаудың даму жолындағы әдіс-тәсілдерінің негізгі жолы:
А) өлең айтуы
В)*өзіне музыка жазуы (шығары)
С) күйді тартуы
D) би билеуі
Е) шығарма жазуы
$$$ 27 Композитор, ол:
А)*жоғары деңгейдегі музыкант
В) төмен деңгейдегі музыкант
С) орташа деңгейдегі музыкант
D) мүлдем музыкант емес
Е) ешқандай жауабы дұрыс емес
$$$ 28 Мен музыкалық шығарманы біртұтастай, бір көріністен байқаймын. Шығарманың музыкалық идеясы болу керек, оның негізгі түйіні, ортасы, сол ортада өзінің ойын, шығармашылығын сол ортаға әкелуі . Бұл кімнің айтқан сөзі?
А) Лазурский
В)*Моцарт
С) А.Фулье
D) В.Мендушевский
Е) Д.Кабалевский
$$$ 29 Музыка сабағында дәлелденді …
А) музыка сабағы керек екені
В) композициялық, шығармашылық кезеңдер ойын ретінде ашылады
С) музыка сабағының мұғалімі актер екені
D) музыка сабағына қызығушылықпен келеді
Е)*барлығы дұрыс
$$$ 30 Адамның өзіндік тұлғалығының психологиялық қасиеттері қалаай аталады?
А) педагогикалық қаблет
В)*музыкалық қаблет
С) психологиялық қаблет
D) есту қаблеті
Е) орындаушылық қаблет
$$$ 31 Амузия деген ұғым нені білдіреді?
А) музыкаға деген қабілеті жататын адамдарды
В)*музыкаға деген ешқандай қаблеті жатпайтын адамдарды
С) музыкаға деген сүйіспеншілік
D) музыкалық қаблеті бар адамдарды
Е) музыкалық-педагогикалық қаблеті бар адамдарды
$$$ 32 Психологтар музыкалық қаблетті неше жыл зерттеп келеді?
А) 100 жылдай
В)*150 жылдай
С) 155 жылдай
D) 160 жылдай
Е) 130 жылдай
$$$ 33 … музыкалық қаблет … ырғақтық және гармониялық есту сезімін жатқызады, бұл саздылығын, күйін есту, екпін мен өлшемді сезінуі, тональдікті сезінуі т.с.с. кімнің сөзі
А) Б.М.Теплов
В)*Н.А.Римский — Корсаков
С) Г.Ревеш
D) Чайковский
Е) К.Сишор
$$$ 34 … сазды сезінуі, есту сезімінің қаблеттілігі, ырғақ сезімі т.с. кімнің сөзі
А) Н.А.Римский — Корсаков
В)*Б.М.Теплов
С) Г.Ревеш
D) Чайковский
Е) К.Сишор
$$$ 35 Кім дыбыстың биіктігін жақсы сезеді?
А) дирижер
В)*скрипкашы
С) сыбысшы
D) пианист
Е) домбырашы
$$$ 36 Музыкалық қабылдауды, орындаушылықты, әндетудің мүмкіншілігін қалай атайды?
А) күрделі музыкалық қаблет
В)*қарпайым музыкалық қаблет
С) музыкалық қаблет
D) музыкалық — педагогикалық қабілет
Е) музыкалық — психологиялық қаблет
$$$ 37 Кәсіби музыкалық іс-әректінде, музыкалық форманы сезінуі, стилді байқауы, музыкалық дарындылығын қалай айтады
А) қарапайым музыкалық қаблет
В)*күрделі музыкалық қаблет
С) музыкалық қабілет
D) музыкалық — педагогикалық қаблет
Е) музыкалық — психологиялық қаблет
$$$ 38 Адам мен ұрпақ арасындағы қарым-қатынас формасы, басқа адамды түсіну тәсілінің ерекшелігі және өзінің басқаға мәнерлеушілігін қалай атайды?
А) би
В)*музыка
С) ән
D) бейнелеу
Е) гармония
$$$ 39 Не арқылы музыкалық ырғақ сезімі дамиды және қалыптасады
А) ырғақтық үлгілер арқылы
В)*музыкалық — ырғақтық үлгілер жүйесі арқылы
С) музыкалық үлгілер арқылы
D) орындаушылық үлгісі арқылы
Е) барлық жауап дұрыс
$$$ 40 Музыкалық қаблетінің негізі болып не табылады
А) есту сезімі
В)*музыкалық есту сезімі
С) тыңдау сезімі
D) музыкалық сүйіспеншілік
Е) тыңдау сүйіспеншілігі
$$$ 41 Дыбыс биіктікігінің есту сезімі бір дауысты әуен болса, оны не дейміз?
А) музыкалық дейміз
В)*әуенді дейміз
С) тыңдау дейміз
D) есту дейміз
Е) би дейміз
$$$ 42 Жинақтаған сезімдік қорды, оның сақталуы және де оны іс-әрекетте қолдануы не болып табылады
А) жай есте сақтау
В)*музыкалық есте сақтау
С) педагогикалық есте сақтау
D) психологиялық есте сақтау
Е) музыкалық — педагогикалық есте сақтау
$$$ 43 Музыкалық есте сақтау үрдісіндегі маңызды ерекшеліктері қандай?
А) сипаты, ерекшелігі, орындау тәсілдері
В)*мазмұны, сипаты, осы әрекетті орындау тәсілдері
С) сипаты, шығармашылығы, ерекшелігі
D) шығармашылығы, ерекшелігі, орындау тәсілдері
Е) шығармашылығы, интелктуалдығы, ерекшелігі
$$$ 44 Автоматикалық есте сақтау деген не?
А) мазмұнын түсінбеу
В)*қайта — қайта қайталау
С) музыкалық түсінік
D) бір рет қайталау
Е) жаттау
$$$ 45 Сапалық арқылы музыканың тууын, өзгеруін, музыканың дамуын т.б. қалай айтамыз
А) музыкаға қаблеттілік
В)*шығармашылыққа қаблеттілік
С) өнер қаблеттілігі
D) музыкалық түсінік
Е) қайта-қайта қайталау
$$$ 46 Әрбір баланың өз бойында қандай потенциалы бар? – деп, психологтар мен педагогтар санайды
А) музыкалық
В)*шығармашылық
С) мазмұндық
D) өнер
Е) қайта — қайта қайталау
$$$ 47 Адамның психологиялық қасиеті оның қандай да болсын іс-әрекетінің нәтижелігінің қатынасы және осы іс-әрекет процесін меңгеруі – деп кім айтты?
А) К.Сишор
В)*Б.М.Теплов
С) Г.Ревеш
D) Н.А.Римский — Корсаков
Е) М.Жұмабаев
$$$ 48 Кім дыбыстың биіктігін жақсы сезеді
А)*скрипкашы
В) дирижер
С) сыбысшы
D) домбырашы
Е) пианист
$$$ 49 Скрипкашы нені жақсы сезеді?
А) музыканы
В)*дыбыстың биіктігін
С) шығарманы
D) қате ойнағанды
Е) музыкалық түсінікті
$$$ 50 Музыкалық импровизация денегіміз не?
А) музыкалық тіл
В)*одан жаңа туындылар
С) музыкалық шығармашылық
D) грамматикалық форма
Е) ақпаратты жеткізеді, сақтайды
$$$ 51 Музыкалық тіл деген не?
А) шығармашылық қаблет
В)*бұл арнайы құрал, ол арқылы музыкалық ақпаратты жеткізеді және сақтайды
С) грамматикалық форма
D) қолдану ереже
Е) музыкалық шығармашылық
$$$ 52 4 жасында бала музыкалық-шығармашылық қаблеті бастапқы жағдайда және де музыкалық ойлаудың өнімі ретінде қалыптасады. Бұл кезеңді қалай атайды?
А) ойын кезеңі
В)*байқау, сынау
С) бозбалалық кезең
D) ойлау кезең
Е) жасөспірім кезең
$$$ 53 5 жасында бала өзінің музыкалық импровизациясында кең мағынадағы мазмұнын қолдана біледі. Бұл кезеңді қалай атаймыз?
А) грамматикалық кезең
В)*ырғақтық кезең
С) байқау кезең
D) ойлау кезең
Е) балалық кезең
$$$ 54 Баланың қандай жасында музыкалық импровизациялық мазмұнды бейнені толықтырады?
А) 5 – 7 жаста
В)*7 жаста
С) 6 жаста
D) 8 жаста
Е) 10 жаста
$$$ 55 Балалардың музыкалық шығармашылығының қалыптасуы
дегеніміз не?
А) музыкалық ойлаудың қалыптасуы
В)*баланың музыкада өз-өзінің әсерлігі, қызығушылығы, ақтуалдығы, музыкалық аспаптарда ойнауы
С) әуендік кезеңнің дамуы
D) үлкен кісілердің бала шығармашылығына қатынасы
Е) музыкалық — көркемдік әсемділігінің пайда болуы
$$$ 56 Әлеуметтік қоршаған ортада қалыптасады, музыкалық бейненің түрлі тәсілдерінің айырмашылығы, музыкалық ойлаудың ерекшелігі, бұл не?
А) жүйке жүйесі
В)*музыкалық ойлау жүйесі
С) әлеуметтік мәдениет категориясы
D) музыкалық шығармашылық жүйесі
Е) музыкалық импровизация
$$$ 57 Музыкалық тілді меңгеру, музыкалық әрекеттілігі, икемділік пен дағдысы, бұл сөздер кім жайлы?
А) кәсіби музыкант
В)*ұстаз-музыкант
С) оқушы
D) музыкант-орындаушы
Е) композитор
$$$ 58 Өмірлік сезімді жүзеге асыру бұл сөздер кім жайлы?
А) кәсіби музыкант
В) оқушы
С) музыкант орындаушы
D) ұстаз-музыкант
Е)*композитор
$$$ 59 Музыкалық ойлаудың мәні-маңызы неде?
А) музыкалық материал туралы түсінігі мен ойы
В)*өз табиғатында, құрылысында, эволюция принципінде, дамуында
С) музыкалық мәдениеттің дамуында
D) музыкалық шығармашылық ойдың қалыптасуында
Е) музыкалық ойлаудың ерекшелігінде
$$$ 60 Интонация дегенеіміз
А) сабырлық
В)*күшейту, күш салу, жігерлік
С) орташа күш салу
D) күш салу және сабырлық
Е) барлығы дұрыс
$$$ 61 Аксиология қандай ғылым?
А) жай ғылым
В)*бастапқы ғылым
С) елеңбейтін ғылым
D) мен деген ғылым
Е) өз-өзін құтқару ғылымы
$$$ 62 Гуманитарлық білім беру бағытында мамандар кәзіргі кезде теориялық негізінде білім берудің неше түрі бар?
А) 1-еу
В) 2-еу
С)*3-еу
D) 5-еу
Е) 6-ау
$$$ 63 Қоғамның музыкалық сана-құбылы, көптүрлігі, анықтаусыз болса, ол тұлғалық санада нақты көрсеткіші бар, ол тұлғалығын не арқылы білеміз?
А) сыртқы ажары
В)*ішкі, сыртқы ажары
С) ішкі ажары
D) ішкі жан дүниесі
Е) сыртқы жан дүниесі
$$$ 64 Тұлғалық музыкалық сана
А) адамның музыканы қиын түсінуі
В)*адамның музыканы қабылдауы, музыкалық тілін түсінуі
С) адамның тілін бұрмалап түсінуі
D) адамның музыкамен айналысуы, бірін түсінбеуі
Е) барлық жауабы дұрыс
$$$ 65 Дыбыс бейнесі ол: толық жауабын бер
А) құрылымының ортасы
В)*музыкалық сананың ең негізгі және құрылымының ортасы
С)музыкалық сананың ең негізі
D) оқушының сана сезіміндегі сәулесі
Е) бұл психологиялық құдай
$$$ 66 Музыкалық бейне ол:
А) оқушының сана сезіміндегі сәулесі
В)* сезім ой және идеялық-мазмұнының дәні
С) бұл психологиялық құдай
D) музыкалық сананың ең негізі
Е) құрылымының ортасы
$$$ 67 Эмоция дегенді қалай түсінесің?
А) құрылымының ортасы
В) оқушының сана сезімінің сәулесі
С) бұл психологиялық құдай
D) ол сезім ой
Е)*музыкалық сананың ең негізі
$$$ 68 Қиял мен елесі – бұл:
А) ол сезім ой
В)*бұл психологиялық құдай
С) оқушының сана сезіміндегі сәулесі
D) құрылымының ортасы
Е) музыкалық сананың ең негізі
$$$ 69 Өнер түрлерін қарастырғанды абсалюттік идеяның қырын, көркем бейнесін байқаған кім?
А) Моцарт
В)*Гегель
С) Сухомлинский
D) Лазурский
Е) Бах
$$$ 70 Логикалық түсінушілік неге байланысты?
А) мұғалімге байланысты
В)*өнерге байланысты
С) ата-анаға байланысты
D) оқушыға байланысты
Е) қоғамға байланысты
$$$ 71 Музыкалық санада не маңызды роль атқарады?
А) мұғалім
В)*білім
С) кітап
D) компьютер
Е) музыкант
$$$ 72 Педагог әрекетінде не маңызды орын алады?
А) ми
В)*факт
С) актерлік
D) интонация
Е) мінезі
$$$ 73 Ми мәдениеті қана сезім мәдениетін қамтамасыз етеді деп кім айтты
А) Гегель
В)*В.Брюсьев
С) Бах
D) Мазурский
Е) Моцарт
$$$ 74 Музыкалық уайымдауды ғалымдар :
А) музыканың қалыптасуы дейді
В)* музыкалық тану қалыптасуы дейді
С) музыкалық дамудын қалыптасуы дейді
D) өмірдің жүрісінің қалыптасуы дейді
Е) дұрыс жауап жоқ
$$$ 75 Музыка – ол: толық жауап бер
А) адам өмірінің мәні
В* адам рухының ішкі өмірінің қалпы мен белсенділігі
С) күй
D) би, күй, ән
Е) адам өмірінің қызметі
$$$ 76 Музыкалық сана дегенеміз:
А) ол адамның сезімінің ерекше, арнайы түрі, ең төменгі психикалық деңгейі
В)*ол адамның сезімінің ерекше, арнайы түрі, ең жоғары психикалық деңгейі
С) ол адамның сезімінің ерекше түрі, ең орташа психикалық деңгейі
D) музыкалық сезімі
Е) музыкалық өнердің бір түрі
$$$ 77 Музыкалық сана, ол кімде бола алады?
А) жануарда не жеке адамда
В)*жеке адамда не қоғамда
С) мұғалімде не оқушыда
D) мұғалімде не жеке адамда
Е) қоғамда не аңдарда
$$$ 78 Музыкалық сезім термині неге байланысты
А) ғылымға байланысты
В)*кәсіби контекстігіне байланысты
С) өнерге байланысты
D) адамның көңіліне байланысты
Е) музыкалық санаға байланысты
$$$ 79 Қоғамдық музыкалық санасы ол:
А) әр түрлі кейде бірдей
В)*әр түрлі, әр құбылы
С) бүкілі бірдей
D) әр құбылы, бірдей
Е) мүлдем бірдей
$$$ 80 Өнер шығарманы түсіну …
А) ол өзіндік сыртқы қабылдауы
В)*ол өзіндік ішкі жаңа қабылдауы
С) ол өзіндік санасы
D) ол өзіндік сезімі
Е) жаңа қабылдауы және өмірдің шындығы
$$$ 81 Интерпретация болмаса;
А) адамның сезімі өлі
В)*музыка өлі
С) сана өлі
D) адамның бейнесі өлі
Е) дамуы болмайды
$$$ 82 Композитор, орындаушы, тыңдаушы санасындағы бейне:
А) бір-біріне ұқсамайды
В)*бір-біріне ұқсайды
С) бір-бірімен мүлдем ұқасамайды
D) екі жеке бөлек сезім
Е) барлық жауабы дұрыс
$$$ 83 Шығарманың құрылысын кім шығарады?
А) ақын
В)*музыкант
С) педагог
D) оқушы
Е) студент
$$$ 84 Біреуі орындайды, ал екіншісі
А) билейді
В)*тыңдайды
С) көреді
D) қызығады
Е) жай отырады
$$$ 85 Қазіргі музыкалық білім берудің негізгі мәселелерінің бірі, ол:
А) ұлттық музыканың негізі
В)*музыка мен халықтық, классикалық музыкасындағы интонациялық кедергілердің пайда болуы
С) ұлттық музыка шығармаларына мәнерлеушілік құралдарын меңгере алмауы
D) халық музыкасын, күйін тыңдаушыға жеткізу
Е) дұрыс жауабы жоқ
$$$ 86 Қазақстанның әншілік дәстүрлері, күй мектептерінің түрі өзінің ерекше қасиеттері қандай
А) ерекшелігі
В)*стилистика тәртібін сынауы
С) көркем өнерінде
D) дыбыс бояында
Е) ырғағында
$$$ 87 Қазіргі халық музыкасының осы заманға электроқуат аспаптарын қолдану, дыбыс бояын табу, ол:
А) оның тембрі
В)*ырғақты қолдану және бейімдеуі
С) көркем-мәнерлеушілік
D) көп дауысты әндету
Е) жаттығу жұмысын жүргізу
$$$ 88 Қазақ халқының дәстүрлі музыкасымен танысу, ол
А) мұғалім жай ғана әңгімелеуі
В)*халық әні халық арасында орындалу барысында өзгереді, түрленеді
С) түсіндіру және көрсете білуі
D) ұлттық үйрету дәстүрін қолдануы
Е) орындаушылық шеберлігіне көңіл бөлуі
$$$ 89 Халықтық музыкалық шығармашылықпен танысу, ол
А) ұйымдастыру арқылы
В)*есту сезімін дамыту арқылы
С) орындаушылық шеберлігіне көңіл бөлуі
D) түсіндіру және тыңдата білуі
Е) музыканың поэзиялық мәтініне көңіл бөлуі
$$$ 90 Әншілік кезінде әншіліктің негізін меңгеру, ол
А) жақсы түсінуге бейімделуі
В)*таза интонация, дұрыс дем алу, дауыс аппаратын дамыту
С) музыканың көпқырлығын байқауы
D) өзін-өзі дамыта білуі
Е) музыканы түрлі жағынан қабылдауы
$$$ 91 Музыкаға баулу – оқушы мен мұғалімнің біріккен іс-әрекеті ол:
А) жай үгіттеу жұмысын жүргізу
В)*кәсіби психологиялық дайындығын қалыптастыру
С) білімді беруді қайта құру
D) қосымша сабақ өткізу
Е) жан — жақты қалыптастыруы
$$$ 92 Оқу-тәрбие процесінің сапалық деңгейін көрсету
А) оқытушы мен студенттің қатысы
В)*білім деңгейінің тереңдігі
С) өзінің білімділігін сезінуі
D) қалай және қайта дайындалуы
Е) өзінің білмегенін үйренуі
$$$ 93 Білім беру және оның проблемалары жеке болмысы неден болмайды
А) ізденістен
В)*әлемнен, адамнан, өмірден
С) жақсы жұмыстан
D) мәдениеттен
Е) әлеуметтіктен
$$$ 94 Акмеология дегеніміз не?
А) тұлғаның психологиялық дамуы
В)*тұлға құндылығының ғылымы, оны жетілдіруі
С) ізденіс жұмыстары
D) жақсы жұмыс
Е) қарама-қайшылық әрекеті
$$$ 95 Акмеология психологияның дамуымен жақындай келе, даму принциптерін анықтайды, олар:
А) сапалық
В)*дамушылық, жетілдіруі, даму сипатының субьктілерін тану
С) мәдениеттілік
D) бейімдеушілік
Е) жекелік даму сипаты
$$$ 96 Кәсіби өзін-өзі анықтау дегеніміз:
А) мақсат пен міндет
В)*кәсіби әрекетіндегі тұлғаның дамушылық процесі
С) қоғам өзгерістері
D) кәсібилік мотив
Е) мінез қасиеті
$$$ 97 Композитор, орындаушы, тыңдаушы санасындағы бейне:
А) бір-біріне ұқсамайды
В)*бір-біріне ұқсайды
С) бір-бірімен мүлдем ұқасамайды
D) екі жеке бөлек сезім
Е) барлық жауабы дұрыс
$$$ 98 Музыканттың даму-қалыптасуы мақсат бағытында, жоспармен, психология-педагогикалық кезінде олар:
А) үлгі ретінде
В)*ұйымдастыру, мазмұны, формасы, әдіс — тәсілдері
С) тәрбиесіне көңіл аудару
D) бір-бірімен байланысы
Е) өзіндік әдістемелік әрекеті
$$$ 99 Аспапта ойнау, оқытудағы икемділік пен дағды, кей уақытта тығыз арнайлығы нде?
А) өзіндік әрекетінде
В)*оның әрекет диапазоны әсер ететігінде
С) кәсіби қалыптасуында
D) тұлғалық кәсібилігінде
Е) музыкалық ырғақ сезімінде
$$$ 100 Оқу процесінде, оны ұйымдастыра білу кезінде даму нәтижесінің көрінісі, жетістігі болып саналады, ол
А) музыкалық дамуының принципі
В)*оқу барысындағы дамушылық нәтижесі
С) жалпымузыкалық
D) музыкалық есту сезімі
Е) көркем стильдіктің көптігі
$$$ 101 Жас музыкантты тереңдете оқыту ол
А) музыкалық теориялық жағынан оқыту
В)*музыкантты жан — жақты оқыту
С) музыкалық шығарманы тыңдау
D) өзін-өзі дамыту
Е) музыкалық шығарманы орындау
$$$ 102 Музыкалық-орындаушылық сыныбының жұмысы туралы айтатын болсақ, кәсіби — дамушылық түрлері мен формаларының бірі, ол
А) кітаптан оқу
В)*парақтан оқу
С) жан-жақты оқу
D) түрлі сипатта оқу
Е) бір бағытта
$$$ 103 Парақтан оқу барысында музыкамен танысу
А) музыкалық ойлау
В)*процесс, ерекше жорық, эмоциялық бояуды қатыстыруы
С) сапалығын көтеру
D) жалпы музыкалық барысы
Е) кең түрде танысу
$$$ 104 Өзбетімен деген ұғым ол:
А) керекті әдіс-тәсілдерді табу
В)*музыкалық аспапта ойнау
С) белсенділік
D) шығармашылық ойлауы
Е) зейін қойып тыңдау
$$$ 105 Ең негізгі жаратылыс, шығармашылықпен айналысу
А) жаттығусыз өнер болмайды
В)*жұмысты шығармашылықпен істеуге үйрету
С) өз бетімен білу
D) бағалау
Е) кәсібилік талдау
$$$ 106 Музыкалық — орындаушылық сыныбының жұмысы туралы айтатын болсақ, кәсіби дамушылық түрлері мен формаларының бірі
А) ән айту
В)*парақтан оқу
С) дыбысты сезінуі
D) бейімдеуі
Е) музыкалық әдебиет
$$$ 107 Парақтан оқу ….
А) ән айту
В)*оқушылардың жалпы музыкалық дамуына, болашақ барысындағы қысқа жол
С) музыканы ойнау
D) графикалық оқу
Е) бейімдеу
$$$ 108 Өзбетімен деген ұғым
А) музыкалық — орындаушылық сыныбындағы оқыту
В)*музыкалық аспапта ойнауы, оқушының басқадай көмексіз танымайтын музыкалық шығармада хабардар болу, авторлық мәтінді дұрыс ұғу
С) оқушының жан — жақты музыкалық ақпарат алу сапасы
D) кәсіби музыкалық саналылығының қалыптасуы
Е) өз-өзін тыңдай білуі, музыкадағы болып жатқан процестерге уайымдауы
$$$ 109 Музыкаға үйрену барысында, оның ішінде музыкалық-орындаушылық өзбетімен, белсенді шығармашылық ойлау неше аспектіге бөлінеді
А) 5-ке
В)*2-ге
С) 3-ке
D) 1-ге
Е) 4-ке
$$$ 110 Өнер жаттығусыз болмайды, жаттығусыз өнер болмайды деп кім айтқан?
А) Кабалевский
В)*Пратогер
С) Суслова
D) Школяр
Е) Пифагор
$$$ 111 Мұғалімнің мақсаты
А) көркем бейнені өзбетімен білу, талдау
В)*жалпылама осындай сапаны қолдау, ынталандыру
С) жұмысты шығармашылықпен атқаруға үйрету
D) іс-әрекетінің нақты нәтижесі
Е) оқушының кәсіби музыкалық санасының қалыптасуына көмектесу
$$$ 112 Ерік интелектіні ақиқаттауға қажет, ал интелект …
А) өнімдейді
В)*ерікті бағыттайды және өнімдейді
С) еріктейді
D) музыкалық ерікті бағыттайды
Е) күрделі ерік
$$$ 113 Музыкалық қабылдаудың даму жолындағы әдіс-тәсілдерінің негізгі жолы:
А) өлең айтуы
В)*өзіне музыка жазуы (шығару)
С) күйді тартуы
D) би билеуі
Е) шығарма жазуы
$$$ 114 Кімді дайындағанда психологиялық процесс өте қажет
А) педагогты
В) орындаушыны
С) ізденушіні
D) тыңдарманды
Е)*барлық жауаптар дұрыс
$$$ 115 Таптырмайтын адам болмайды сөздер қандай салаға жатпайды
А)*өнерге
В) дәрігерге
С) жұмыскерге
D) мұғалімге
Е) суретшіге
$$$ 116 Қиқарлық мінез қай кезде кездеседі
А)*бала кезінде
В) ер жігіт болғанда
С) ер адам болғанда
D) сәби кезінде
Е) бой жеткен кезінде