Тұлғалық музыкалық сана

Скачать


$$$ 1 Тұлға қатегориясына әр түрлі анықтама кімдер берді?

А) философтар, педагогтар, филологтар

В)*философтар, педагогтар, тарихшылар

С) социологтар, педагогтар, тарихшылар

D) педагогтар, психологтар, музыканттар

Е) психологтар, музыканттар, экологтар

$$$2 Музыка мұғалімінің қасиетіне жатпайтыны

А) музыкалығы, өзін музыкант деп санауы

В)*музыка мұғалімінің кәсіби шеберлігінің деңгейін көтермеу

С) балаларға деген махаббаты, эмпатийлығы

D) музыкалық педагогикалық сезгіштілігі

Е) мұғалімнің әртістілігі

$$$ 3 Музыкалық педагогикалық құрылысында келесі элементтер көрінеді

А) мазмұны, мотивациясы, шеберлігі

В)*мотивациясы, мазмұнды-мағыналығы, коммуникативті-орындаушылығы

С) орындаушылығы, эстетикалығы, мотивациясы, мазмұнды — мағыналығы

D) көркем — интеллектуалдығы, мотивациясы, мазмұнды — мағыналығыц

Е) коммуникативті — орындаушылығы, көркем — интелектуалдығы, мазмұнды – мағыналығы

$$$ 4 Мазмұнды-мағыналығы қандай мақсат ретінде қаралады

А) музыкалық-педагогикалық

В)*көркем — коммуникативтік

С) мотивациялық

D) мазмұнды — мағыналы

Е) орындаушылық

$$$ 5 Музыкалық-педагогикалық қатынасына қандай элементтер  жатады

А) орындаушылық

В)*музыкалық – орындаушылық

С) әртістілік

D)  музыкалық — педагогикалық

Е) музыкалық — психологиялық

$$$ 6 Интелегент — тұлғаның қандай бөлігі болып табылады

А) қарапайым бөлігі

В)*негізгі бөлігі

С) музыка бөлігі

D)  орындаушылық бөлігі

Е) әртістік бөлігі

$$$ 7 Музыкалық-педагогикалық қатынас педагог-музыканттың кәсіби шығармашылығының бір бөлігі ретінде қаралады да, ол қандай жүйе ретінде қалыптасады

А) материал жүйесінде

В)*функция жүйесінде

С) мағыналы жүйе

D) қарапайым жүйе

Е) күрделі жүйе

$$$ 8 Мотивация элементі бұл …

А) педагогиканың қатынастың негізі

В)*музыкалық — педагогиканың қатынасы

С) музыкалық қатынастың негізі

D) психологиялық қатынастың негізі

Е) педагогика — психологиялық қатынастың негізі

$$$ 9 Адамның өз мақсатына жету жолындағы кездесетін қиыншылықтар мен бөгетшіліктерді өтуін білуді қалай атайды?

А) еркіндік

В)*еріктік

С) еріксіз

D) психологиялық

Е) педагогикалық

$$$ 10 Еріктік импульсі деген не?

А) адамның психологиялық әрекетінен

В)*адамның сана сезімінің келеуі, не сана сезімінің ішіндегі

С) адамның педагогикалық әрекеті

D) адамның психологиялық мақсаты

Е) сана сезімі

$$$ 11 Музыкалық-педагогикалық қатынасына қандай элемент жатады

А) орындаушылық

В)*музыкалық орындаушылық

С) әртістілік

D) музыкалық-педагогикалық

Е) музыкалық ерік

$$$ 12 Тұлғаға өмірлік қажеттілікті, мақсатты, маңыздылықты не қажет етеді

А) қарапайым ерік

В)*ерікті бағыттайды және өнімдейді

С) жай ерік

D) әртістік ерік

Е) музыкалық ерік

$$$ 13 Ерік интелектіні ақиқаттауға қажет, ал интелект …

А) өнімдейді

В)*ерікті бағыттайды және өнімдейді

С) еріктейді

D) музыкалық ерікті бағыттайды

Е) күрделі ерік

$$$ 14 Мақсатқа жету, шешу барысында көрінеді, кәсіби қиыншылықтарды жеңе білуде байқалады, осының бәрі адамның интелектінің дамуында

А) қиқарлық

В)*ерктік пен өжеттілік

С) ерік

D) ерік пен қиқарлық

Е) интелект

$$$ 15 Классикалық музыканың басқадай музыкадан кейін қалуы ол кімге байланысты?

А) дәрігерлерге

В)*өзімізге

С) композиторларға

D) өзгелерге

Е) барлығы дұрыс

$$$ 16 Музыка сүйер адамды бала бастан тәрбиелеу кімнің міндеті?

А) ел басының

В)*қоғамның

С) мұғалімдердің

D) ата — аналардың

Е) депутаттардың

$$$ 17 Музыкалық тіл, жанр, стиль және рухани құндылық мәдениет принципі ол:

А) жеке қабылдау

В)*парапар қабылдау

С) түгелдей қабылдау

D) бөліп — бөліп қабылдау

Е) барлығы дұрыс

$$$ 18 Музыкалық қабылдау адамның алдына бір-бірімен байланыстылық мақсатты қойып отыр. Олар қандай?

А) парапар қабылдауның шарты бойынша музыкалық тіл жетіктігін меңгеру

В) түрлі музыкалық сауаттылығын меңгеру кезінде есту қаблетіне биіктік-ырғақтық қатынасының ұйымдастыруы

С) музыканың тақырыптың дамуын байқауы, дамушы нұсқауы және қорытынды бөлімдерін экспозициядан айыруы

D)*музыкадағы өзгерістерді білу, тақырыптылық мақсаттығы, айырмашылығы, бағыттылығы және өзінің санасына қабылданған музыканың бейнесі

Е) барлық жауап дұрыс

$$$ 19 Ағылшын психолог Вернон Ли музыканы қабылдайалатыны адамдардың неше түрі болады деді?

А) бір түрі

В)*екі түрі

С) үш түрі

D) төрт түрі

Е) бес түрі

$$$ 20 Баланың музыка қабылдау зейіні толық жағына көп көңіл бөлінеді

А) Музыкалық дамуының олшың, көрнекті бейнеге, тақырыпқа, динамикалық және бояу кезеңдеріне

В)*еркініне, динамикасына, бояуына, артикуляцияларға, фразаларға

С) бейнелерге, динамикасына, артикуляцияларына

D) музыкалық тақырыпқа, фразаларға

Е) болуына, оның көрнекті бейнесіне

$$$ 21 Ал үлкен кісілердің қабылдау зейіне неге көп көңіл бөлінеді, толық жауабын бер?

А) екпініне, динамикасына, бояуына, артикуляцияларға, фразаларға

В)*музыкалық дамуының олшық, көрнекті бейнеге, тақырыпқа, динамикалық және болу кезеңдеріне

С) тақырыпқа, динамикалық және болу кезеңдеріне

D) артикуляцияларға, фразаларға

Е) музыкалық тақырыпқа, динамикасына

$$$ 22 Неменеге байланысты музыка мұғалімі балаларды музыканы қабылдауды үйретеді, тәрбиелейді?

А) психологиясына байланысты

В)*жол ерекшелігіне

С) отбасының тәрбиесіне

D) мінезіне

Е) келбетіне

$$$ 23 Оқудың дамулығы мен тәрбиесі баланың қандай дамуына бағытталады?

А) жас ерекшелігіне

В)*психологиясына

С) келбетіне

D) мінезіне

Е) отбасына

$$$ 24 Музыкалық тәрбиенің негізгі мақсаты:

А) мұғалім музыканың қадірін жеткізе білуі керек

В)*мұғалім музыканың суреттеу — бейнелеу мүмкіншілігін балаға жеткізе білуі керек

С) ата — аналары музыканың әдемілігін түсіндірулері қажет

D) қоғам музыка туралы плакаттар көшелерге ілу керек

Е) баланың достары музыканың бейнесін көрсете білуі керек

$$$ 25 Музыка сабағындағы іс-әрекеттер түрлі, кезектігін ауыстырып отырған жөн. Осылардың ішіндегі ең негізгісі қайсысы?

А) музыка тыңдауда кіріспе сөзбен

В)*көркем-бейнелік ойлауына, эмоциялық атмосфераға, қызығуына, эстетикалық талаптарға т.б. оқушыға жан-жақты өсуіне, дамуына жағдай жасауы

С) ән орындау, үйрету, қайталау, еске алу т.с.с.

D) аудиотаспа, бейне таспаны қолдану

Е) теориялық негіздері т.б.

$$$ 26 Музыкалық қабылдаудың даму жолындағы әдіс-тәсілдерінің негізгі  жолы:

А) өлең айтуы

В)*өзіне музыка жазуы (шығары)

С) күйді тартуы

D) би билеуі

Е) шығарма жазуы

$$$ 27 Композитор, ол:

А)*жоғары деңгейдегі музыкант

В) төмен деңгейдегі музыкант

С) орташа деңгейдегі музыкант

D) мүлдем музыкант емес

Е) ешқандай жауабы дұрыс емес

$$$ 28 Мен музыкалық шығарманы біртұтастай, бір көріністен байқаймын. Шығарманың музыкалық идеясы болу керек, оның негізгі түйіні, ортасы, сол ортада өзінің ойын, шығармашылығын сол ортаға әкелуі . Бұл кімнің айтқан сөзі?

А) Лазурский

В)*Моцарт

С) А.Фулье

D) В.Мендушевский

Е) Д.Кабалевский

$$$ 29 Музыка сабағында дәлелденді …

А) музыка сабағы керек екені

В) композициялық, шығармашылық кезеңдер ойын ретінде ашылады

С) музыка сабағының мұғалімі актер екені

D) музыка сабағына қызығушылықпен келеді

Е)*барлығы дұрыс

$$$ 30 Адамның өзіндік тұлғалығының психологиялық қасиеттері қалаай аталады?

А) педагогикалық қаблет

В)*музыкалық қаблет

С) психологиялық қаблет

D) есту қаблеті

Е) орындаушылық қаблет

$$$ 31 Амузия деген ұғым нені білдіреді?

А) музыкаға деген қабілеті жататын адамдарды

В)*музыкаға деген ешқандай қаблеті жатпайтын адамдарды

С) музыкаға деген сүйіспеншілік

D) музыкалық қаблеті бар адамдарды

Е) музыкалық-педагогикалық қаблеті бар адамдарды

$$$ 32 Психологтар музыкалық қаблетті неше жыл зерттеп келеді?

А) 100 жылдай

В)*150 жылдай

С) 155 жылдай

D) 160 жылдай

Е) 130 жылдай

$$$ 33 … музыкалық қаблет … ырғақтық және гармониялық есту сезімін жатқызады, бұл саздылығын, күйін есту, екпін мен өлшемді сезінуі, тональдікті сезінуі т.с.с. кімнің сөзі

А) Б.М.Теплов

В)*Н.А.Римский — Корсаков

С) Г.Ревеш

D) Чайковский

Е) К.Сишор

$$$ 34 … сазды сезінуі, есту сезімінің қаблеттілігі, ырғақ сезімі т.с. кімнің сөзі

А) Н.А.Римский — Корсаков

В)*Б.М.Теплов

С) Г.Ревеш

D) Чайковский

Е) К.Сишор

$$$ 35 Кім дыбыстың биіктігін жақсы сезеді?

А) дирижер

В)*скрипкашы

С) сыбысшы

D) пианист

Е) домбырашы

$$$ 36 Музыкалық қабылдауды, орындаушылықты, әндетудің мүмкіншілігін қалай атайды?

А) күрделі музыкалық қаблет

В)*қарпайым музыкалық қаблет

С) музыкалық қаблет

D) музыкалық — педагогикалық қабілет

Е) музыкалық — психологиялық қаблет

$$$ 37 Кәсіби музыкалық іс-әректінде, музыкалық форманы сезінуі, стилді байқауы, музыкалық дарындылығын қалай айтады

А) қарапайым музыкалық қаблет

В)*күрделі музыкалық қаблет

С) музыкалық қабілет

D) музыкалық — педагогикалық қаблет

Е) музыкалық — психологиялық қаблет

$$$ 38 Адам мен ұрпақ арасындағы қарым-қатынас формасы, басқа адамды түсіну тәсілінің ерекшелігі және өзінің басқаға мәнерлеушілігін қалай атайды?

А) би

В)*музыка

С) ән

D) бейнелеу

Е) гармония

$$$ 39 Не арқылы музыкалық ырғақ сезімі дамиды және қалыптасады

А) ырғақтық үлгілер арқылы

В)*музыкалық — ырғақтық үлгілер жүйесі арқылы

С) музыкалық үлгілер  арқылы

D) орындаушылық үлгісі арқылы

Е) барлық жауап дұрыс

$$$ 40 Музыкалық қаблетінің негізі болып не  табылады

А) есту сезімі

В)*музыкалық есту сезімі

С) тыңдау сезімі

D) музыкалық сүйіспеншілік

Е) тыңдау сүйіспеншілігі

$$$ 41 Дыбыс биіктікігінің есту сезімі бір дауысты әуен болса, оны не дейміз?

А) музыкалық дейміз

В)*әуенді дейміз

С) тыңдау дейміз

D) есту дейміз

Е) би дейміз

$$$ 42 Жинақтаған сезімдік қорды, оның сақталуы және де оны іс-әрекетте қолдануы не болып табылады

А) жай есте сақтау

В)*музыкалық есте сақтау

С) педагогикалық есте сақтау

D) психологиялық есте сақтау

Е) музыкалық — педагогикалық есте сақтау

$$$ 43 Музыкалық есте сақтау үрдісіндегі маңызды ерекшеліктері қандай?

А) сипаты, ерекшелігі, орындау тәсілдері

В)*мазмұны, сипаты, осы әрекетті орындау тәсілдері

С) сипаты, шығармашылығы, ерекшелігі

D) шығармашылығы, ерекшелігі, орындау тәсілдері

Е) шығармашылығы, интелктуалдығы, ерекшелігі

$$$ 44 Автоматикалық есте сақтау деген не?

А) мазмұнын түсінбеу

В)*қайта — қайта қайталау

С) музыкалық түсінік

D) бір рет қайталау

Е) жаттау

$$$ 45 Сапалық арқылы музыканың тууын, өзгеруін, музыканың дамуын т.б. қалай айтамыз

А) музыкаға қаблеттілік

В)*шығармашылыққа қаблеттілік

С) өнер қаблеттілігі

D) музыкалық түсінік

Е) қайта-қайта қайталау

$$$ 46 Әрбір баланың өз бойында қандай потенциалы бар? – деп, психологтар мен педагогтар санайды

А) музыкалық

В)*шығармашылық

С) мазмұндық

D) өнер

Е) қайта — қайта қайталау

$$$ 47 Адамның психологиялық қасиеті оның қандай да болсын іс-әрекетінің нәтижелігінің қатынасы және осы іс-әрекет процесін меңгеруі – деп кім айтты?

А) К.Сишор

В)*Б.М.Теплов

С) Г.Ревеш

D) Н.А.Римский — Корсаков

Е) М.Жұмабаев

$$$ 48 Кім дыбыстың биіктігін жақсы сезеді

А)*скрипкашы

В) дирижер

С) сыбысшы

D) домбырашы

Е) пианист

$$$ 49 Скрипкашы нені жақсы сезеді?

А) музыканы

В)*дыбыстың биіктігін

С) шығарманы

D) қате ойнағанды

Е) музыкалық түсінікті

$$$ 50 Музыкалық импровизация денегіміз не?

А) музыкалық тіл

В)*одан жаңа туындылар

С) музыкалық шығармашылық

D) грамматикалық форма

Е) ақпаратты жеткізеді, сақтайды

$$$ 51 Музыкалық тіл деген не?

А) шығармашылық қаблет

В)*бұл арнайы құрал, ол арқылы музыкалық ақпаратты жеткізеді және сақтайды

С) грамматикалық форма

D) қолдану ереже

Е) музыкалық шығармашылық

$$$ 52 4 жасында бала музыкалық-шығармашылық қаблеті бастапқы жағдайда және де музыкалық ойлаудың өнімі ретінде қалыптасады. Бұл кезеңді қалай атайды?

А) ойын кезеңі

В)*байқау, сынау

С) бозбалалық кезең

D) ойлау кезең

Е) жасөспірім кезең

$$$ 53 5 жасында бала өзінің музыкалық импровизациясында кең мағынадағы мазмұнын қолдана біледі. Бұл кезеңді қалай атаймыз?

А) грамматикалық кезең

В)*ырғақтық кезең

С) байқау кезең

D) ойлау кезең

Е) балалық кезең

$$$ 54 Баланың қандай жасында музыкалық импровизациялық мазмұнды бейнені толықтырады?

А) 5 – 7 жаста

В)*7 жаста

С) 6 жаста

D) 8 жаста

Е) 10 жаста

$$$ 55 Балалардың музыкалық шығармашылығының қалыптасуы

дегеніміз не?

А) музыкалық ойлаудың қалыптасуы

В)*баланың музыкада өз-өзінің әсерлігі, қызығушылығы, ақтуалдығы, музыкалық аспаптарда ойнауы

С) әуендік кезеңнің дамуы

D) үлкен кісілердің  бала шығармашылығына қатынасы

Е) музыкалық — көркемдік әсемділігінің пайда болуы

$$$ 56 Әлеуметтік қоршаған ортада қалыптасады, музыкалық бейненің түрлі тәсілдерінің айырмашылығы, музыкалық ойлаудың ерекшелігі, бұл не?

А) жүйке жүйесі

В)*музыкалық ойлау жүйесі

С) әлеуметтік мәдениет категориясы

D) музыкалық шығармашылық жүйесі

Е) музыкалық импровизация

$$$ 57 Музыкалық тілді меңгеру, музыкалық әрекеттілігі, икемділік пен дағдысы, бұл сөздер кім жайлы?

А) кәсіби музыкант

В)*ұстаз-музыкант

С) оқушы

D) музыкант-орындаушы

Е) композитор

$$$ 58 Өмірлік сезімді жүзеге асыру бұл сөздер кім жайлы?

А) кәсіби музыкант

В) оқушы

С) музыкант орындаушы

D) ұстаз-музыкант

Е)*композитор

$$$ 59 Музыкалық ойлаудың мәні-маңызы неде?

А) музыкалық материал туралы түсінігі мен ойы

В)*өз табиғатында, құрылысында, эволюция принципінде, дамуында

С) музыкалық мәдениеттің дамуында

D) музыкалық шығармашылық ойдың қалыптасуында

Е) музыкалық ойлаудың ерекшелігінде

$$$ 60 Интонация дегенеіміз

А) сабырлық

В)*күшейту, күш салу, жігерлік

С) орташа күш салу

D) күш салу және сабырлық

Е) барлығы дұрыс

$$$ 61 Аксиология қандай ғылым?

А) жай ғылым

В)*бастапқы ғылым

С) елеңбейтін ғылым

D) мен деген ғылым

Е) өз-өзін құтқару ғылымы

$$$ 62 Гуманитарлық білім беру бағытында мамандар кәзіргі кезде теориялық негізінде білім берудің неше түрі бар?

А)  1-еу

В) 2-еу

С)*3-еу

D) 5-еу

Е) 6-ау

$$$ 63 Қоғамның музыкалық сана-құбылы, көптүрлігі, анықтаусыз болса, ол тұлғалық санада нақты көрсеткіші бар, ол тұлғалығын не арқылы білеміз?

А) сыртқы ажары

В)*ішкі, сыртқы ажары

С) ішкі ажары

D) ішкі жан дүниесі

Е) сыртқы жан дүниесі

$$$ 64 Тұлғалық музыкалық сана

А) адамның музыканы қиын түсінуі

В)*адамның музыканы қабылдауы, музыкалық тілін түсінуі

С) адамның тілін бұрмалап түсінуі

D) адамның музыкамен айналысуы, бірін түсінбеуі

Е) барлық жауабы дұрыс

$$$ 65 Дыбыс бейнесі ол: толық жауабын бер

А) құрылымының ортасы

В)*музыкалық сананың ең негізгі және құрылымының ортасы

С)музыкалық сананың ең негізі

D) оқушының сана сезіміндегі сәулесі

Е) бұл психологиялық құдай

$$$ 66 Музыкалық бейне ол:

А) оқушының сана сезіміндегі сәулесі

В)* сезім ой және идеялық-мазмұнының дәні

С) бұл психологиялық құдай

D) музыкалық сананың ең негізі

Е) құрылымының ортасы

$$$ 67 Эмоция дегенді қалай түсінесің?

А) құрылымының ортасы

В) оқушының сана сезімінің сәулесі

С) бұл психологиялық құдай

D) ол сезім ой

Е)*музыкалық сананың ең негізі

$$$ 68 Қиял мен елесі – бұл:

А) ол сезім ой

В)*бұл психологиялық құдай

С) оқушының сана сезіміндегі сәулесі

D) құрылымының ортасы

Е) музыкалық сананың ең негізі

$$$ 69 Өнер түрлерін қарастырғанды абсалюттік идеяның қырын, көркем бейнесін байқаған кім?

А) Моцарт

В)*Гегель

С) Сухомлинский

D) Лазурский

Е) Бах

$$$ 70 Логикалық түсінушілік неге байланысты?

А) мұғалімге байланысты

В)*өнерге байланысты

С) ата-анаға байланысты

D) оқушыға байланысты

Е) қоғамға байланысты

$$$ 71 Музыкалық санада не маңызды роль атқарады?

А) мұғалім

В)*білім

С) кітап

D) компьютер

Е) музыкант

$$$ 72 Педагог әрекетінде не маңызды орын алады?

А) ми

В)*факт

С) актерлік

D) интонация

Е) мінезі

$$$ 73 Ми мәдениеті қана сезім мәдениетін қамтамасыз етеді деп кім айтты

А) Гегель

В)*В.Брюсьев

С) Бах

D) Мазурский

Е) Моцарт

$$$ 74 Музыкалық уайымдауды ғалымдар :

А) музыканың қалыптасуы дейді

В)* музыкалық тану қалыптасуы дейді

С) музыкалық дамудын қалыптасуы дейді

D) өмірдің жүрісінің қалыптасуы дейді

Е) дұрыс жауап жоқ

$$$ 75 Музыка – ол: толық жауап бер

А) адам өмірінің мәні

В* адам рухының ішкі өмірінің қалпы мен белсенділігі

С) күй

D) би, күй, ән

Е) адам өмірінің қызметі

$$$ 76 Музыкалық сана дегенеміз:

А) ол адамның сезімінің ерекше, арнайы түрі, ең төменгі психикалық деңгейі

В)*ол адамның сезімінің ерекше, арнайы түрі, ең жоғары психикалық деңгейі

С) ол адамның сезімінің ерекше түрі, ең орташа психикалық деңгейі

D) музыкалық сезімі

Е) музыкалық өнердің бір түрі

$$$ 77 Музыкалық сана, ол кімде бола алады?

А) жануарда не жеке адамда

В)*жеке адамда не қоғамда

С) мұғалімде не оқушыда

D) мұғалімде не жеке адамда

Е) қоғамда не аңдарда

$$$ 78 Музыкалық сезім термині неге байланысты

А) ғылымға байланысты

В)*кәсіби контекстігіне байланысты

С) өнерге байланысты

D) адамның көңіліне байланысты

Е) музыкалық санаға байланысты

$$$ 79 Қоғамдық музыкалық санасы ол:

А) әр түрлі кейде бірдей

В)*әр түрлі, әр құбылы

С) бүкілі бірдей

D) әр құбылы, бірдей

Е) мүлдем бірдей

$$$ 80 Өнер шығарманы түсіну …

А) ол өзіндік сыртқы қабылдауы

В)*ол өзіндік ішкі жаңа қабылдауы

С) ол өзіндік санасы

D) ол өзіндік сезімі

Е) жаңа қабылдауы және өмірдің шындығы

$$$ 81 Интерпретация болмаса;

А) адамның сезімі өлі

В)*музыка өлі

С) сана өлі

D) адамның бейнесі өлі

Е) дамуы болмайды

$$$ 82 Композитор, орындаушы, тыңдаушы санасындағы бейне:

А) бір-біріне ұқсамайды

В)*бір-біріне ұқсайды

С) бір-бірімен мүлдем ұқасамайды

D) екі жеке бөлек сезім

Е) барлық жауабы дұрыс

$$$ 83 Шығарманың құрылысын кім шығарады?

А) ақын

В)*музыкант

С) педагог

D) оқушы

Е) студент

$$$ 84 Біреуі орындайды, ал екіншісі

А) билейді

В)*тыңдайды

С) көреді

D) қызығады

Е) жай отырады

$$$ 85 Қазіргі музыкалық білім берудің негізгі мәселелерінің бірі, ол:

А) ұлттық музыканың негізі

В)*музыка мен халықтық, классикалық музыкасындағы интонациялық кедергілердің пайда болуы

С) ұлттық музыка шығармаларына мәнерлеушілік құралдарын меңгере алмауы

D) халық музыкасын, күйін тыңдаушыға жеткізу

Е) дұрыс жауабы жоқ

$$$ 86 Қазақстанның әншілік дәстүрлері, күй мектептерінің түрі өзінің ерекше қасиеттері қандай

А) ерекшелігі

В)*стилистика тәртібін сынауы

С) көркем өнерінде

D) дыбыс бояында

Е) ырғағында

$$$ 87 Қазіргі халық музыкасының осы заманға электроқуат аспаптарын қолдану, дыбыс бояын табу, ол:

А) оның тембрі

В)*ырғақты қолдану және бейімдеуі

С) көркем-мәнерлеушілік

D) көп дауысты әндету

Е) жаттығу жұмысын жүргізу

$$$ 88 Қазақ халқының дәстүрлі музыкасымен танысу, ол

А) мұғалім жай ғана әңгімелеуі

В)*халық әні халық арасында орындалу барысында өзгереді, түрленеді

С) түсіндіру және көрсете білуі

D) ұлттық үйрету дәстүрін қолдануы

Е) орындаушылық шеберлігіне көңіл бөлуі

$$$ 89 Халықтық музыкалық шығармашылықпен танысу, ол

А) ұйымдастыру арқылы

В)*есту сезімін дамыту арқылы

С) орындаушылық шеберлігіне көңіл бөлуі

D) түсіндіру және тыңдата білуі

Е) музыканың поэзиялық мәтініне көңіл бөлуі

$$$ 90 Әншілік кезінде әншіліктің негізін меңгеру, ол

А) жақсы түсінуге бейімделуі

В)*таза интонация, дұрыс дем алу, дауыс аппаратын дамыту

С) музыканың көпқырлығын байқауы

D) өзін-өзі дамыта білуі

Е) музыканы түрлі жағынан қабылдауы

$$$ 91 Музыкаға баулу – оқушы мен мұғалімнің біріккен іс-әрекеті ол:

А) жай үгіттеу жұмысын жүргізу

В)*кәсіби психологиялық дайындығын қалыптастыру

С) білімді беруді қайта құру

D) қосымша сабақ өткізу

Е) жан — жақты қалыптастыруы

$$$ 92 Оқу-тәрбие процесінің сапалық деңгейін көрсету

А) оқытушы мен студенттің қатысы

В)*білім деңгейінің тереңдігі

С) өзінің білімділігін сезінуі

D) қалай және қайта дайындалуы

Е) өзінің білмегенін үйренуі

$$$ 93 Білім беру және оның проблемалары жеке болмысы неден болмайды

А) ізденістен

В)*әлемнен, адамнан, өмірден

С) жақсы жұмыстан

D) мәдениеттен

Е) әлеуметтіктен

$$$ 94 Акмеология дегеніміз не?

А) тұлғаның психологиялық дамуы

В)*тұлға құндылығының ғылымы, оны жетілдіруі

С) ізденіс жұмыстары

D) жақсы жұмыс

Е) қарама-қайшылық әрекеті

$$$ 95 Акмеология психологияның дамуымен жақындай келе, даму принциптерін анықтайды, олар:

А) сапалық

В)*дамушылық, жетілдіруі, даму сипатының субьктілерін тану

С) мәдениеттілік

D) бейімдеушілік

Е) жекелік даму сипаты

$$$ 96 Кәсіби өзін-өзі анықтау дегеніміз:

А) мақсат пен міндет

В)*кәсіби әрекетіндегі тұлғаның дамушылық процесі

С) қоғам өзгерістері

D) кәсібилік мотив

Е) мінез қасиеті

$$$ 97 Композитор, орындаушы, тыңдаушы санасындағы бейне:

А) бір-біріне ұқсамайды

В)*бір-біріне ұқсайды

С) бір-бірімен мүлдем ұқасамайды

D) екі жеке бөлек сезім

Е) барлық жауабы дұрыс

$$$ 98 Музыканттың даму-қалыптасуы мақсат бағытында, жоспармен, психология-педагогикалық кезінде олар:

А) үлгі ретінде

В)*ұйымдастыру, мазмұны, формасы, әдіс — тәсілдері

С) тәрбиесіне көңіл аудару

D) бір-бірімен байланысы

Е) өзіндік әдістемелік әрекеті

$$$ 99 Аспапта ойнау, оқытудағы икемділік пен дағды, кей уақытта тығыз арнайлығы нде?

А) өзіндік әрекетінде

В)*оның әрекет диапазоны әсер ететігінде

С) кәсіби қалыптасуында

D)  тұлғалық кәсібилігінде

Е) музыкалық ырғақ сезімінде

$$$ 100 Оқу процесінде, оны ұйымдастыра білу кезінде даму нәтижесінің көрінісі, жетістігі болып саналады, ол

А) музыкалық дамуының принципі

В)*оқу барысындағы дамушылық нәтижесі

С) жалпымузыкалық

D) музыкалық есту сезімі

Е) көркем стильдіктің көптігі

$$$ 101 Жас музыкантты тереңдете оқыту ол

А) музыкалық теориялық жағынан оқыту

В)*музыкантты жан — жақты оқыту

С) музыкалық шығарманы тыңдау

D)  өзін-өзі дамыту

Е) музыкалық шығарманы орындау

$$$ 102 Музыкалық-орындаушылық сыныбының жұмысы туралы айтатын болсақ, кәсіби — дамушылық түрлері мен формаларының бірі, ол

А) кітаптан оқу

В)*парақтан оқу

С) жан-жақты оқу

D) түрлі сипатта оқу

Е) бір бағытта

$$$ 103 Парақтан оқу барысында музыкамен танысу

А) музыкалық ойлау

В)*процесс, ерекше жорық, эмоциялық бояуды қатыстыруы

С) сапалығын көтеру

D) жалпы музыкалық барысы

Е) кең түрде танысу

$$$ 104 Өзбетімен деген ұғым ол:

А) керекті әдіс-тәсілдерді табу

В)*музыкалық аспапта ойнау

С) белсенділік

D) шығармашылық ойлауы

Е) зейін қойып тыңдау

$$$ 105 Ең негізгі жаратылыс, шығармашылықпен айналысу

А) жаттығусыз өнер болмайды

В)*жұмысты шығармашылықпен істеуге үйрету

С) өз бетімен білу

D) бағалау

Е) кәсібилік талдау

$$$ 106 Музыкалық — орындаушылық сыныбының жұмысы туралы айтатын болсақ, кәсіби дамушылық түрлері мен формаларының бірі

А) ән айту

В)*парақтан оқу

С) дыбысты сезінуі

D) бейімдеуі

Е) музыкалық әдебиет

$$$ 107 Парақтан оқу ….

А) ән айту

В)*оқушылардың жалпы музыкалық дамуына, болашақ барысындағы қысқа жол

С) музыканы ойнау

D) графикалық оқу

Е) бейімдеу

$$$ 108 Өзбетімен деген ұғым

А) музыкалық — орындаушылық сыныбындағы оқыту

В)*музыкалық аспапта ойнауы, оқушының басқадай көмексіз танымайтын музыкалық шығармада хабардар болу, авторлық мәтінді дұрыс ұғу

С) оқушының жан — жақты музыкалық ақпарат алу сапасы

D) кәсіби музыкалық саналылығының қалыптасуы

Е) өз-өзін тыңдай білуі, музыкадағы болып жатқан процестерге уайымдауы

$$$ 109 Музыкаға үйрену барысында, оның ішінде музыкалық-орындаушылық өзбетімен, белсенді шығармашылық ойлау неше аспектіге бөлінеді

А) 5-ке

В)*2-ге

С) 3-ке

D) 1-ге

Е) 4-ке

$$$ 110 Өнер жаттығусыз болмайды, жаттығусыз өнер болмайды деп кім айтқан?

А) Кабалевский

В)*Пратогер

С) Суслова

D) Школяр

Е) Пифагор

$$$ 111 Мұғалімнің мақсаты

А) көркем бейнені өзбетімен білу, талдау

В)*жалпылама осындай сапаны қолдау, ынталандыру

С) жұмысты шығармашылықпен атқаруға үйрету

D) іс-әрекетінің нақты нәтижесі

Е) оқушының кәсіби музыкалық санасының қалыптасуына көмектесу

$$$ 112 Ерік интелектіні ақиқаттауға қажет, ал интелект …

А) өнімдейді

В)*ерікті бағыттайды және өнімдейді

С) еріктейді

D) музыкалық ерікті бағыттайды

Е) күрделі ерік

$$$ 113 Музыкалық қабылдаудың даму жолындағы әдіс-тәсілдерінің негізгі жолы:

А) өлең айтуы

В)*өзіне музыка жазуы (шығару)

С) күйді тартуы

D) би билеуі

Е) шығарма жазуы

$$$ 114 Кімді дайындағанда психологиялық процесс өте қажет

А) педагогты

В) орындаушыны

С) ізденушіні

D) тыңдарманды

Е)*барлық жауаптар дұрыс

$$$ 115 Таптырмайтын адам болмайды сөздер қандай салаға жатпайды

А)*өнерге

В) дәрігерге

С) жұмыскерге

D) мұғалімге

Е) суретшіге

$$$ 116 Қиқарлық мінез қай кезде кездеседі

А)*бала кезінде

В) ер жігіт болғанда

С) ер адам болғанда

D) сәби кезінде

Е) бой жеткен кезінде


Скачать


zharar.kz