Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Скачать

 Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі Дүние жүзі тарихы пәні бойынша 5 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Бөлімдері
Тақырыптар
Сағат саны
Оқу мақсаттары
I тоқсан (9 с.)
1А бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін
Алғашқы адам қалай пайда болды
1
5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру;
5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру

Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған
1
5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін алғашқы қауымдық өнер ұғымын пайдалану;
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу

Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады
1
5.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;
5.4.1.2 – неолиттік төңкеріс ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;
5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру
1 В бөлімі –
Өзен алқаптары өркениеттері

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды
1
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз
1
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
1 С бөлімі –
Ежелгі Египет тарихы
Неліктен Египет Қара жер деп аталған
1
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз.
Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді.
1
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;
5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау
5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді
1
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
I тоқсан бойынша оқу мақсаттары
II тоқсан (8 с.)
2 А бөлімі –
Қос дөңгелекті арбалар және империялар
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті.
Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды.
1
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды
1
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

Орта Азия империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды ма
1
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;
5.3.1.1 - ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
2 В бөлімі –
Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі
Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті
1
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді
1
5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін касталық жүйе ұғымын қолдану;
5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды
1
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды
1
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
II тоқсан бойынша оқу мақсаттары
III тоқсан (10 с.)
3 А бөлімі –
Ежелгі Қытай
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті
1
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді
1
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды
1
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
3 В бөлімі –
Ежелгі Грекия
Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады
1
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды
1
5.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;
5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Ежелгі Спарта Афинадан несінем ерекшеленді

1
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау

Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады
1
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;
3 С бөлімі –
Ежелгі Грекия мәдениеті

Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті. Ежелгі Грекия өнерінде мифтер қандай көрініс тапқан.
1
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті
1
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
III тоқсан бойынша оқу мақсаттары
IV тоқсан (7 с.)
4 А бөлімі – Рим империясының гүлденуі

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

1
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

Ежелгі Рим қоғамы Рим мәдениетінде қалай көрініс тапқан
1
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;

Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды
1
5.1.2.2 – ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;
5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау
4В бөлімі –
Рим дәуірлер тоғысында
4 А бөлімі – Рим империясының гүлденуі

Ұлы Константин кезінде Рим империясы қалай өзгерді

1
5.3.2.2 - басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру
5.2.1.1 – негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру
5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау

Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай

1
5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
5.2.4.1 – ежелгі қоғамның дамуындағы жазудыңрөлін сипаттау

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

1
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)
1
IV тоқсан бойынша оқу мақсаттары
Барлығы жылына
34 c.


Скачать


zharar.kz