Әдебиеттік оқу бойынша тақырыптық-күнтізбелік жоспар
(жоба)
3 - сынып
Барлық сағат саны: 102 сағат (34 апта аптасына 3 сағаттан)
Ортақ тақырыптар
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
Тыңдалым және айтылым
Оқылым
Жазылым
І тоқсан
1.Жанды табиғат
2. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен (жарық пен қараңғы)
3.1.1.1 - шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру
3.2.1.1 - мәтінді дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу
3.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру
3.1.2.1* - шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау
3.2.2.1 - шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық), бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру
3.3.3.1 - шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну
3.1.3.1 - шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.3.1 - шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау
3.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету
3.1.4.2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану
3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау
3.1.5.1 - өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.6.1 - кейіпкердің портретін сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау
3.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу
3.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру
3.2.9.1 - шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру
ІІ тоқсан
3. Уақыт
4.Сәулет өнері
3.1.1.1 - шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру
3.2.1.1 - шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу;
3.2.1.2 - шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу
3.1.3.1 - шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.2.1 - қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
3.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру
3.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
3.2.3.1 - шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу
3.3.2.1* - шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
3.1.5.1 - өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау
3.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету
3.2.5.1 - көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау
3.2.6.1 - кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау
3.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу
3.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка(күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру
3.2.9.1 - шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру
ІІІ тоқсан
5. Өнер
6. Атақты тұлғалар
3.1.2.1 - шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау
3.2.1.2 - шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу
3.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру
3.1.3.1 - шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.2.1 - қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
3.3.2.1* - шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту ...), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
3.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
3.1.4.2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану
3.2.3.1 - шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді табу
3.3.3.1 - шығармашылық жұмысын сурет, сценарий түрінде ұсыну
3.1.5.1 - өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.4.1 - өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау
3.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету
3.2.5.1 - көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау
3.2.6.1 - кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау
3.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу
3.2.8.1 - эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау
3.2.9.1 - шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру
ІҮ тоқсан
7. Су - тіршілік көзі
8. Демалыс мәдениеті. Мерекелер
3.1.2.1* - шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау
3.2.1.2 - шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып,сын тұрғысынан бағалап оқу
3.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру
3.1.3.1 - шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау
3.2.2.1 - қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
3.3.2.1* - шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту...), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу
3.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;
3.1.4.2 - сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану
3.2.3.1 - шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау
3.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қателерді табу және түзету
3.1.5.1 - өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.5.1 - көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуын және аяқталуын анықтау
3.2.6.1 - кейіпкердің портртін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп тауып, бағалау
3.2.8.1 - эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау;
3.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм) нұсқасымен салыстыру
3.2.9.1 - шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру