Жалпы білім беретін № 6 орта мектеп
ІІ санатты бастауыш сынып мұғалімі
Жалмуханова Б Х
2012-2013жыл
Сыныбы:3 б
Пәні: Ана тілі
Р Р .с
Ма Мазмұны
Жұмыс түрі
Жауапты адам
1
Сөйлеу тілін жаттықтыру
Суретпен жұмыс
Жалмуханова Б
2
Суретке ауызша әңгіме құрау
Әңгіме құрау
Жалмуханова Б
3
Мәтінді оқу, көшіріп жазу
Көшіріп жазу
Жалмуханова Б
4
Буындап , толық оқуға жаттықтыру.
Мәнерлеп оқу
Жалмуханова Б
5
Шағын өлеңдерді жаттау.
Жаттау
Жалмуханова Б
6
Өлеңдерді мәнерлеп оқуға жаттықтыру.
Мәнерлеп оқу
Жалмуханова Б
7
Ертегі айту.
Тіл байлығын дамыту
Жалмуханова Б
8
Сөйлеу тілін жаттықтыру.
Сурет бойынша әңгіме құрату
Жалмуханова Б
9
Диалогпен берілген әңгімелерді оқыту.
Рөлдік оқыту
Жалмуханова Б
10
Мәтінмен жұмыс,тақырып қою,сөз таптыру
Мәтінмен жұмыс
Жалмуханова Б
11
Жұмбақ жаттату
Жұмбақтар жинақтау
Жалмуханова Б
12
Жаңылтпашты жатқа айту
Жаңылтпаштар жинағын акелу
Жалмуханова Б
13
Тізбектеп оқуға дағдыландыру
Тез оқуға үйрету
Жалмуханова Б
14
А Құнанбаев өлеңдерін жаттау
Абай өлеңдерін оқыту
Жалмуханова Б
15
Ы Алтынсариннің әңгімелерін оқыту
Ыбырай әңгімелерін оқу
Жалмуханова Б
16
Отан,туған жер туралы өлеңдер оқыту
Мақал жарысы
Жалмуханова Б
17
Мақал-мәтел жарысы
Сайыс өткізу
Жалмуханова Б
18
Мәтінмен жұмыс
Мәтін талду
Жалмуханова Б
19
Рөлдік ойындар
Ойын
Жалмуханова Б
20
Мәтін мазмұнына қарай сурет салдыру
Сурет салу
Жалмуханова Б
21
Сурет бойынша әңгіме құру
Әңгіме жүргізу
Жалмуханова Б
22
Бір айналым әдісі бойынша жұмыс жүргізу
Суретпен жұмыс
Жалмуханова Б
23
Сөздіктермен жұмыс
Сөздіктер жаттау
Жалмуханова Б
24
Мәнжазба жазу
Ақын-жазушылардың өміріне тоқталу
Жалмуханова Б
25
Мәтінді оқу,көшіріп жазу
Мәтінмен жұмыс
Жалмуханова Б
26
Жыл мезгілдеріне өлеңдер жазу
Өлеңдер жаттау
Жалмуханова Б
Математика
р Р.с
Мазмұны
Жұмыс түрі
Жауапты адам
1
Екі таңбалы сандардың оқылуы,жазылуы.
Парақшалармен жұмыс
Жалмуханова Б
2
Екі таңбалы сандарды қосу, азайту.
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
3
Қосу амалының компаненттері
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
4
Белгісіз қосылғышты табу
Өз бетімен жұмыс
Жалмуханова Б
5
Азайту амалының компаненттері
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
6
Белгісіз азайғышты табу
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
7
Белгісіз азайтқышты табу
Өз бетімен жұмыс
Жалмуханова Б
8
Санды өрнектер.
Топпен жұмыс
Жалмуханова Б
9
Әріпті өрнектер.
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
10
Теңдеу шешу
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
11
Суретке қарап есеп құрастыру.
Суретпен жұмыс
Жалмуханова Б
12
Бір амалмен шығатын есептер
Мазмұнды есептер
Жалмуханова Б
13
Үш таңбалы сандардың оқылуы мен жазылуы
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
14
Екі амалмен шығатын есептер
Мазмұнды есептер
Жалмуханова Б
15
Көбейту амалына байланысты есептер
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
16
Көбейту амалының компаненттері
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
17
2-ге көбейту кестесі
Жеке жұмыс
Жалмуханова Б
18
3-ке көбейту кестесі
Жеке жұмыс
Жалмуханова Б
19
2-ге,3-ке көбейтуге арналған есептер
Парақшамен есептер
Жалмуханова Б
20
Бөлу кестесі
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
21
Бөлу амалының компаненттері
Топпен жұмыс
Жалмуханова Б
22
Санды 0-ге көбейту
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
23
Санды 0-ге бөлу
Өз бетімен жұмыс
Жалмуханова Б
24
Белгісіз көбейткішті табу
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
25
Теңдеу шешу
Жеке жұмыс
Жалмуханова Б
26
Белгісіз бөлгішті табу
Жеке жұмыс
Жалмуханова Б
27
Белгісіз бөлінгішті табу
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
28
4-ке көбейту кестесі
Кім тез? ойыны
Жалмуханова Б
29
4-ке бөлу кестесі
Жарыс ұйымдастыру
Жалмуханова Б
30
5-ке көбейту кестесі
Кім тез? ойыны
Жалмуханова Б
31
5-ке бөлу кестесі
Өз бетімен жұмыс
Жалмуханова Б
32
Қалдықпен бөлу
Жеке жұмыс
Жалмуханова Б
Қазақ тілі
3 бсыныбы
рР.с
Мазмұны
Жұмыс түрі
Жауапты адам
2
Әріп элементтерін дұрыс жазуға дағдыландыру
Жеке жұмыс
Жалмуханова Б
3
Сөздік диктант
Жеке жұмыс
Жалмуханова Б
4
Көшіріп жазу
Өздік жұмыс
Жалмуханова Б
5
Өлеңді көшіріп жазу
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
6
Диктант
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
7
Дыбыс түрлері
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
8
Дауысты дыбыстар.
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
9
Дауыссыз дыбыс түрлері.Қатаң дыбыстар
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
10
Ұяң дауыссыз дыбыстар
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
11
Үнді дауыссыз дыбыстар
Мәтінмен жұмыс
Жалмуханова Б
12
Сөзге дыбыстық талдау жасау
Өздік жұмыс
Жалмуханова Б
13
Тасымал
Мәтінмен жұмыс
Жалмуханова Б
14
Буын түрлері
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
15
Әріп элементтерін салу
Өздік жұмыс
Жалмуханова Б
16
Заттың атын білдіретін сөздер
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
17
Диктант
Жеке жұмыс
Жалмуханова Б
18
Заттың қимылын білдіретін сөздер.
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
19
Сурет бойынша сөйлем ойлау
Өздік жұмыс
Жалмуханова Б
20
Өздік жұмыс.
Өздік жұмыс
Жалмуханова Б
21
Заттың сынын білдіретін сөздер.
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
22
Мәтіннен заттың сынын білдіретін сөздерді табу.
Сурет бойынша әңгіме құрату
Жалмуханова Б
23
Заттың санын білдіретін сөздер.
Жеке жұмыс
Жалмуханова Б
24
Сурет бойынша әңгіме жазу.
Сурет бойынша әңгіме құрату
Жалмуханова Б
25
Мазмұндама.
Өздік жұмыс
Жалмуханова Б
26
Мәтін ,мәтін түрлері.
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
27
Әңгімелеу мәтіні.
Мәтінмен жұмыс
Жалмуханова Б
28
Сипаттау мәтіні.
Мәтінмен жұмыс
Жалмуханова Б
29
Пайымдау мәтіні.
Мәтінмен жұмыс
Жалмуханова Б
30
Сөйлем мүшелері
Топпен жұмыс
Жалмуханова Б
31
Бастауыш
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
32
Баяндауыш
Жұппен жұмыс
Жалмуханова Б
33
Мәтіннен бастауыш пен баяндауышты таптыру
Парақшамен жұмыс
Жалмуханова Б
34
Терме диктант
Топпен жұмыс
Жалмуханова Б
35
Жыл бойы өткенді қайталау
Қайталау
Жалмуханова Б
Мақсаты:
2102-жаңа оқу жылына 19 оқушы қабылданды. Күнделікті сабақ барысында кей пәндерден үлгерімі төмен оқушылар кездесіп жатады. Сондай оқушылармен қазақ тілі пәні бойынша түрлі жеке жұмыс түрлерін жүргізуге болады..
Бұл оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында,оқу үлгерімін көтеру мақсатта осы жоспарды жасадым. Осы оқушыларға тоқталатын болсақ: Мысалы: Карабалиев Жанболат, Каусов Ильяс,Шеркешбаев Бақтыгерей , Қайыржан Ақылбек сияқты оқушыларды атауға болады. Бұл оқушылардың қазақ тілі пәні бойынша жазу коллиграфиясы төмен,кітаптан сауатсыз көшіреді, қазақтың төл дыбыстары ұ мен ү, ң мен н, ы мен і дыбыстары арасындағы ұқсастықтарды ажырату қиындық туғызады.Осы оқушылардың ойлау қабілетін арттыру мақсатында түрлі тест жұмыстарының да пайдасын жүргізіп отыру керек деп ойлаймын.
Оқушылардың сауаттылығын, көтеруде және бағалауда диктант түрлерінің мәні зор. Сабақта түрлі диктант түрлерін өткізіп отырамын..
Оқушылардың өтілген материалды қандай дәрежеде игергендігін анықтау және бекіту үшін терме және бақылау диктанттарын өткіземін.
Осы диктанттардан кейін жіберілген қателерді анықтап, оқушы қатені неге жіберді, қандай тақырыптарды толық игермеген, олардың көп жіберетін қателері қандай деген сұрақтарға жауап беру үшін үнемі қатемен жұмыс жүргіземіз. Қатемен жұмысты мынадай тәсілмен жүргіземін. Оқушы қатесін табады, ережесін анықтайды, дұрыс жазу емлесін түсіндіреді, басқа мысалдар келтіреді.
Әр сабақ үстінде қосымша парақшалар беру арқылы,өз бетімен , топпен жұмыстар беремін.
Қорыта айтқанда, сабақта әртүрлі грамматикалық тапсырмалар қолдану фонетикалық, морфологиялық талдаулар жасату, диктант түрлерін жүргізу, қатемен жұмысты ұйымдастыру, көшіріп жазу және ереже жаттау әдістері жақсы нәтиже береді деп ойлаймын.
Мақсаты:
Үлгерімі төмен оқушылар. Олар баяу әрекет етеді, сыныпқа ілесе алмайды. Егер осыларды есепке алмасақ, оқуға деген қызығушылықтары төмендейді сыныптастарынан қалып қояды. Бұл оқушылар үшін өткен материалдардан тапсырмалар берілуі керек және тапсырмалардың көлемі шағын болуы тиіс.
Карабалиев Жанболат, Каусов Ильяс, Шеркешбаев Бақтыгерей,Қайыржан Ақылбек сияқты оқушылар математика пәнінен сандардың атын дұрыс айта алмайды,көбейту кестесін білмейді , мазмұнды есептердің шартын құра алмайды,теңдеуді шеше алмайды.Сондықтан да өз бетімен , парақшамен жұмыс жасата отырып,ойын әдістерін де қолданып отырамын. Көбіне осы оқушылар интербелсенді тақтамен жұмыс жасағанда тапсырмаларды қызығушылықпен,ықыласпен орындайды.
Сабаққа деген қызығушылығын , ынтасын ояту , жоспар бойынша тақырыпты меңгерту мақсатында төмендегі құрылған жоспар бойынша тапсырмалар беріп отыруды алдыма мақсат етіп қойдым.
.
Мақсаты:
Балалардың артта қалуы мен нашар оқуын болдырмау және алдын алу жұмыстары көп уақытты, ынта-жігерді қажет етеді.Осы қиыншылықтардың себебі –баланың ақыл-ой ерекшеліктерінің,ақыл сапаларының қалыпт аспағаны.
Карабалиев Жанболат, Каусов Ильяс, Шеркешбаев Бақтыгерей,Қайыржан Ақылбек сияқты оқушылардың оқу техникасы нашар,оқыған мәтіндерін жүйелі түрде айта алмайды.Шығарма жазуға қабілеттері төмен.Сөздерді буындап оқиды.Соның өзінде әріптерді тастап , қате оқиды. Осы оқушылардың оқу сапасын көтеру, пәнге деген қызығушылығын арттыру,әріптердің дұрыс оқылуын қалыптастыру мақсатында төмендегі жоспар бойынша жқмыс жүргізіп отырамын.