Мұғалім сыныптағы зерек, бірақ сонымен қатар ішітар оқушыдан: Сен неге достарыңа көре алмаушылық етесің, олардың жасағандарын бұзып, төбелесесің де жүресің? деп сұрайды. Оқушы: Өйткені олардың менен озып кетуін қаламаймын. Мен ғана үздік, менің жасағандарым ғана ең жақсы болғанын қалаймын дейді. Мұғалім сәл ойланды да, орнынан тұрып, тақтаға бір сызық сызады. Әлгі оқушысына қарап: Мына сызықты қалай қысқартуға болады? деп сұрайды. Оқушы орнынан атып тұрып: Сызықтың жартысын өшіріп тастаймын деп жауап береді. Мұғалім бұл жауапты қабыл етпейді. Оқушы біраз ойланып, сызықтың бір бөлігін қолымен жауып: Міне қысқарды деді. Бұл жауап та қате болатын. Дұрыс жауап ала алмайтындығын түсінген мұғалім тақтаға әуелгіден де ұзынырақ сызық сызып: Енді қалай болды? деп сұрайды. Басы салбыраған оқушы: Енді қысқарды деп жауап берді. Біліктілігің мен қабілетіңді арттырып, өз сызығыңды ұзартуың, қарсыласыңның сызығын қысқартуға тырысудан әлде қайда жақсы деп оқушысына өмірдің барлық кезеңінде кәдеге жарайтын тәрбиелік сабақ берді.